• 1
  • 2
2009-04-08, 01:30
Medlem
KillLovelyPonys avatar
En snabb fråga bara, någon som har koll på om trädgården kommer tillbaka i år?

Vid svar kan mod genast förpassa denna tråd till trådkyrkogården.
Citera
2009-04-08, 14:33
Medlem
Ja, det är jag ganska säker på!
Citera
2009-04-14, 04:40
Medlem
Psyko Dads avatar
Den vid Flemminggatan?
Citera
2009-04-17, 10:09
Medlem
roppans avatar
Trädgården ska köra på som vanligt enligt en vän till mig. Dock är det ju ett sjukt tråkigt ställe. Hippa alternativa retro-människor med fyrkantiga glasögon, dålig musik och öl i plastmugg? Jag menar..hallå?
Citera
2009-04-17, 10:11
Medlem
Dronkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Trädgården ska köra på som vanligt enligt en vän till mig. Dock är det ju ett sjukt tråkigt ställe. Hippa alternativa retro-människor med fyrkantiga glasögon, dålig musik och öl i plastmugg? Jag menar..hallå?
haha Hängde där HELA sommaren för några år sen, Tyvärr har nästan allt sånt folk försvunnit vidare F12 va ett het alternativ förra året.

Numer ere bara vanliga svennebananer och skit kvar på trädgården och de som va ett så härligt ställe!
Citera
2009-04-17, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dronken
haha Hängde där HELA sommaren för några år sen, Tyvärr har nästan allt sånt folk försvunnit vidare F12 va ett het alternativ förra året.

Numer ere bara vanliga svennebananer och skit kvar på trädgården och de som va ett så härligt ställe!

Rasist!
Citera
2009-04-17, 11:26
Medlem
SexyBeasts avatar
Citat:

Vad i hela fridens namn är en Svennebanan???
Trädgården är f.ö. en plats för folk som inte har råd med tillräckligt långa brallor.
Citera
2009-04-17, 13:45
Medlem
Mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBeast
Vad i hela fridens namn är en Svennebanan???
Trädgården är f.ö. en plats för folk som inte har råd med tillräckligt långa brallor.
Svennebanan = "Hej, jag åker till Ibiza och Kos" (alternativt turkiet), har tribal-tatueringar och är oftast från landsbygd.

Tänk dig en kille som går på gym, har tribaltatueringar och hans enda intressen är bilar, brudar och att festa.
Citera
2009-04-17, 13:46
Medlem
Dronkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjau
Svennebanan = "Hej, jag åker till Ibiza och Kos" (alternativt turkiet), har tribal-tatueringar och är oftast från landsbygd.

Tänk dig en kille som går på gym, har tribaltatueringar och hans enda intressen är bilar, brudar och att festa.
Mycket riktigt :P fast tänk minus tribal och gym Små svennebananer som nyss hittat trädgården typ förra året och tror de e sååå coolt
Men de blev ocoolt när dom kom
Citera
2009-04-19, 11:03
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Mycket riktigt :P fast tänk minus tribal och gym Små svennebananer som nyss hittat trädgården typ förra året och tror de e sååå coolt
Men de blev ocoolt när dom kom

På ett sätt håller jag med dig, då jag kan se bilden av folket som du kallar svennebananer, även isf inga favoriter.
Har varit på trädgården i ett bra tag och jag anser att de senaste åren inte var precis någon jättehöjdare längre. Bryr mig inte allt för mycket hur fyrkantiga glasögon folk har eller liknande stilar, men en dels jävla alternativa-attityd är ju läskigt sned ibland. Som man upplever på varenda ställe med en så här "indie"-klientel.
Citera
2009-04-19, 11:04
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Trådgården har gayklubb på fredagar from april och framåt.
Citera
2009-04-19, 11:56
Medlem
moondawns avatar
Är det inte bara småskit på Trädgården i 18-25årsåldern ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in