• 1
  • 2
2003-10-15, 19:42
Medlem
Koffein kan vi utesluta direkt, det har inte så positiv effekt på mig, sket som en kalv efter 300mg sist

Det enda andra jag testat är Xtenzion dvs. 550mg Ehpedra och 250mg Guarana. Tyckte det var jäkligt sweet faktiskt, kändes som att min kropp rörde sig av sig själv och att jag skulle kunna springa till världens ände + riktigt sköna rusningar, speciellt i hårbottnen! Kan dock inte jämföra med bättre illegala droger som Amfetamin då jag inte testat eller tänker testa, så uteslut illegala.. Det jag funderar över är vilket på naturensdroger som skulle fungera bäst. Xtenzion är ju dyrast. Men finns ju mkt annat, t.ex:

*Ephedra Supercaps 2, 855mg som ger 82mg naturligt ephedrine (hur bra det stämmer med rent ephedrine eller vad skillnaden är vet jag, upplys mig gärna).

*Finns ju även ren Guarana, men är väl mer än stabilare form av koffein, utan många av koffeinets bieffekter?

*Sen finns det ju även Pure E III som sägs vara 58mg rent Ephedrine.

Så vilket funkar bäst? Som som testat Xtenzion och nån annan eller kanske allihop?
Citera
2003-10-17, 03:09
Medlem
Ett par "super caps" borde väl fungera fint. Inte så farligt dyrt. Börja med två..
Citera
2003-10-17, 09:58
Medlem
Deleriums avatar
Jo, jag tycker det fungerar bra för att vara lagliga energizers. Kombinera med guarana för att boosta effekten av ephedran.
Lite kuriosa, en polare som gör pissprov pissade positivt efter att han käkat ephedra .

Citat:
Ursprungligen postat av Memetic
Ett par "super caps" borde väl fungera fint. Inte så farligt dyrt. Börja med två..
Citera
2003-10-17, 10:11
Bannlyst
egentligen är väl ephedra inte helt och hållet lagligt, eller?
Citera
2003-10-17, 10:23
Medlem
Nemesis1s avatar
Så vitt jag vet får efedrin inte marknadsföras som "livsmedel"... Därför säljer Smartbar det som "samlarobjekt"...
Citera
2003-10-17, 10:35
Medlem
Deleriums avatar
Rent efedrin är olagligt. Ephedra är däremot inte rent efedrin, ?utan görs om i kroppen? till efedrin, det får därför säljas.
Marknadsförs väl som kosttillskott?
Citera
2003-10-17, 10:40
Medlem
Varför beställa Xtenzion från naturensdroger? Beställ från Azarius.. mkt billigare!
Citera
2003-10-17, 11:24
Medlem
Delerium, inte görs om. Men innehåller. Och ibland kan farbror blås prov visa positivt på drogtest. Förmodligen därför att ephedra är en anfetamin (rätta mig om jag råkar ha fel.).
Men säger du till samme farbror blå att du har ätit ephredra så släpper dom dig.
Citera
2003-10-17, 12:17
Medlem
ephedrine är väll inte drog klassat men därimot så är doping klassat eller?? Hört så alla fall..
Citera
2003-10-17, 13:00
Medlem
Deleriums avatar
Ok. Jo, ephedra/efedrin är svagt centralstimulerande vilket förmodligen gör att den syns på pissprov. De såg inte vad han hade tagit på pissprovet, bara att han tagit något centralstimulerande.

Citat:
Ursprungligen postat av Memetic
Delerium, inte görs om. Men innehåller. Och ibland kan farbror blås prov visa positivt på drogtest. Förmodligen därför att ephedra är en anfetamin (rätta mig om jag råkar ha fel.).
Men säger du till samme farbror blå att du har ätit ephredra så släpper dom dig.
Citera
2003-10-17, 13:04
Medlem
Nemesis1s avatar
Om man tagit kola eller tjack, går det då att skylla på att man använt efedra produkter??
Citera
2003-10-17, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Om man tagit kola eller tjack, går det då att skylla på att man använt efedra produkter??
Nja tror inte det eftersom Amfetamin har en syreatom och en annan atom extra. Tror dom ser om det är amfetamin eller inte, dock inte säker..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in