2009-04-07, 14:24
Medlem
Jag har sökt men kan inte få något riktigt svar allt bara länkar till sidor...

Jag har en film som är .avi som jag vill se på min DVD.
Jag håller just nu på att convertera .avi till "DVD" med programmet "aviconverter".

Antar att det blir en fil med massa Audio TS och Video TS då? Men hur gör jag sedan? Behöver snabb hjälp det är bråskande!
Citera
2009-04-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jassja
Jag har sökt men kan inte få något riktigt svar allt bara länkar till sidor...

Jag har en film som är .avi som jag vill se på min DVD.
Jag håller just nu på att convertera .avi till "DVD" med programmet "aviconverter".

Antar att det blir en fil med massa Audio TS och Video TS då? Men hur gör jag sedan? Behöver snabb hjälp det är bråskande!
Borde väll bara vara att bränna till DVD med typ nero och slänga in mapparna så borde det la funka?
Citera
2009-04-07, 14:32
Medlem
oNesteruds avatar
ja det beror ju helt på vilket program du använder..
Citera
2009-04-07, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oNesterud
ja det beror ju helt på vilket program du använder..

Har både nero och DVD converter
Citera
2009-04-07, 14:59
Medlem
cannaBes avatar
Nu kommer jag inte exakt ihåg hur man trycker i Nero eftersom jag aldrig använder det längre. Men Nero kan göra om och bränna en AVI till DVD utan att du behöver konvertera i något annat program. Har du kollat igenom alla flikar och knappar i StartSmart till exempel? Om du väljer DVD så vill jag minnas att det ska finnas där nånstans
Citera
2009-04-07, 15:54
Medlem
Prova ConvertXtoDVD 3 finns på PB, välj avi fil-in med en tom blank DVD-låt programet konvertera-sedan kan du se den på din DVD, inte mycket jobb förutom att stoppa in en blank DVD.
Citera
2009-04-07, 18:00
Medlem
CoolDudes avatar
Har för mig att Nero Vision har möjlighet att skapa dvd från olika filformat och även skapa dvd menyer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in