2003-10-14, 18:28
Medlem
-luftwaffe-s avatar
Jag letar alltid efter spionkameror på mitt rum. Är jag paranoid eller tvångsmässig ?
Citera
2003-10-14, 18:32
Medlem
Ereboss avatar
jag tror det är något annat du är oroad/rädd etc etc för, istället för att ta ångesten har du överfört det till att leta efter spionkameror. Lägg dig ner, fundera på ditt liv, när du kommer fram til något som är pinsamt/dåligt/hemskt/förbjudet så överlämna inte tanken utan rota vidare till slutet.

Bra för hälsan att ta det lungt ó rota fram dessa förträngda känslor, för att sedan acceptera dem ó inte bli nojjiga på det..

Citera
2003-10-14, 18:41
Medlem
-luftwaffe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erebos
pinsamt/dåligt/hemskt/förbjudet
tack, du sammanfattade just mitt liv.

förträngda känslor har jag också gott om. men det börjar gå åt rätt håll nu tror jag.
Citera
2003-10-14, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -luftwaffe-
Jag letar alltid efter spionkameror på mitt rum. Är jag paranoid eller tvångsmässig ?

Åfan. Kan du inte sluta leta, det var ett helvette att installera dem sist. Bilden är ändå inte så värst bra. Det räcker i och för sig för att se vad du gör när du är ensam ditt pevvo.
Citera
2003-10-14, 19:33
Medlem
str3bers avatar
Så länge du inte är övertygad om att du är bevakad eller att någon filmar dig så tror jag inte det kan klassas som paranoia.

Varför letar du efter kameror? Tror du ärligt att du skulle kunna hitta någon eller är du rädd för att göra det? Vilken/vilka skulle vilja filma dig och varför? Har du någon bra anledning till att bli bevakad?

Själv brukar jag också titta efter kameror ibland, typ i duschen och på jobbet. Tror att alla människor har lite av detta. Men som sagt, så länge du känner att detta beteendet är irrationellt så är det inte någon fara, men det är ju onödigt att lida när hjälp finns att få.
Citera
2003-10-14, 19:35
Medlem
-luftwaffe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_x
Åfan. Kan du inte sluta leta, det var ett helvette att installera dem sist. Bilden är ändå inte så värst bra. Det räcker i och för sig för att se vad du gör när du är ensam ditt pevvo.
jasså ? jag får rätt bra bild på mina...jag brukar alltid onanera till dej och din pojkvän. Läderkepsen gör mej kåt...
Citera
2003-10-14, 20:04
Bannlyst
Läderkepsen är inköpt i Köpenhamn, glad att du gillar den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in