2006-11-08, 12:54
Medlem
Knudlarens avatar
Hon bestämde sig för att dra eftersom hon var gravid och ville ta ordentlig hand om barnet.

Ps. Han har nog sett tvåan eftersom han vet vad hon heter, det får man reda på i Kill Bill 2 om jag inte minns fel.
Citera
2006-11-08, 13:22
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Du får alla svar i del 2..
asch också, jag som aldrig orkat se den
Citera
2006-11-08, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
asch också, jag som aldrig orkat se den
Hehe samma här. men lär väl ta och göra det nu då
Citera
2006-11-08, 14:03
Medlem
avocados avatar
mhm i del 2 så är det mindre fighting och mer bakgrund och prat.

//avo
Citera
2007-03-26, 19:40
Awaiting Email Confirmation
Äntligen får jag höra vettigare kommentarer om denna enligt mig helt underbara film! Inte många i min vänskapskrets som tycker om den, men jag tycker att den är grymt bra
Citera
2007-03-26, 23:25
Medlem
Nefuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av churtbeulle
Äntligen får jag höra vettigare kommentarer om denna enligt mig helt underbara film! Inte många i min vänskapskrets som tycker om den, men jag tycker att den är grymt bra

Och därför känns det lönt att bumpa en två år gammal tråd. Gomorron på dig...
Citera
2007-03-26, 23:37
Medlem
Zaxxons avatar
Har bara sett Kill-o-matic Bill 1, och det var fan bland det fånigaste jag skådat. Matrix-Tarantino wannabe, oooj va feta och fjortisballa fighting scener !!! I biosalongen så regnar det popcorn, testoseronet flödade och man lämnade salongen med ett tåg av ungdomar vars kommentarer var "Asså ba, såg du lixom hur hon ba kötta alla elakingar."

Jaja, som försvar så är det väl en popcorn film....
Citera
2007-03-26, 23:44
Medlem
West-ens avatar
Fin bumpning. Själv älskar jag båda filmerna trots att de är ganska löjliga. De tilltalar mig på ett speciellt sätt.
Citera
2007-03-27, 18:30
Medlem
Som ett par andra personer har sagt så är ju bumpningen av denna tråd rätt kraftig, men min åsikt om filmhelvetet var att den var riktigt värdelös och överdriven, men trots det så måste ag säga att musiken och allt sånt var väldigt bra inpassat.
Citera
2007-03-28, 23:49
Medlem
mini-bump då!

Quentin Tarantino är så extremt överskattad, han har gjort några bra filmer, sen blev bara hans filmer extremt haussade bara för att det är han.
Citera
2007-03-28, 23:51
Medlem
Fittfittas avatar
Kill bill är bäst. Tarantino är bäst.
Citera
2007-03-29, 05:18
Medlem
Ezzelinos avatar
Kill Bill 1 och 2 är på sitt sätt storartade. Om jag tvingas välja tar jag Reservoir Dogs och Pulp Fiction före Kill Bill, men de stiliserade våldsorgierna i Billfilmerna har i all sin tarantinsk-onanistiska och filmhistoriskt konnässörblinkande förutsägbarhet en avsevärd charm och självironi, det tyckte jag även när jag nu tittade på verket i TV-rutan. Det är skickligt gjort, man har inte tråkigt, även om man inte normalt sett ids se "kampsportsfilmer".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in