• 2
  • 3
2004-02-04, 09:07
Medlem
Caesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Guapo
Din fars upplevels ser jag inte som vetenskapligt objektivt.
Kanhända att du tror på detta, men det tillför inte diskutionen
något alls. han kan ha ljugit för dig. Därför är det helt ovetenskapligt.
kanske i det okultaforumet de gillar denna " UOB".
När jag var yngre och hade ett " sökande" så stötte jag på
http://www.monroeinstitute.org/
Robert A Monroe reste i astalvärlden och lärde ut tekniken för
en massa pengar. Det sägs att han ligger scientologerna nära.
Ja, jävla massa böcker har jag läst om ämnet.
Har ni hört talas om Hemi-Sync?, ja det var han som hittade på detta.
Hittar dem inte just nu,(böckerna) kanske har förstört dem?
Men en massa skit läste jag.
Ångrar mig nu
Släpp detta nu, astral, NDU och annat, finns inte.

Klart som fan att historien tillför diskussionen något. Jag tycker att det han har att berätta är jätteintressant!
Ingen som verkligen har dött kan ju skriva här, så såna här historier är det närmaste vi kommer...
Citera
2004-02-04, 10:30
Medlem
Stonecakes avatar
Tack Ceasar!

El Guapo.
Jag läste Gargamels startinlägg i denna tråd och gav honom lite feedback på vad som hänt min far som svar!
Du kanske skulle läsa hans inlägg igen och komma med nåt intressant istället för att häva ur dig ointressanta kommentarer som definitivt inte tillför nåt här!
Citera
2004-02-04, 15:09
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
Det är nästan så man vill ta livet av sig för att se hur det är...

Om du väntar ett tag så kommer du att få uppleva det, men å andra sidan så kan du vara en grönsak då och inte fatta något.

Det finns ett ordspråk som låter ungerfär så här:

Jag vill dö som min farafar, lungt och stilla i sömnen och inte som de andra tre i bilen skrikande!
Citera
2004-02-04, 15:21
Medlem
Comps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed

Jag vill dö som min farafar, lungt och stilla i sömnen och inte som de andra tre i bilen skrikande!

Hahahahaha!!! BÄST!

.
Citera
2004-02-04, 17:45
Medlem
Erebos, jag tvivlar på det - men kanske, vem vet.

Minns de glada tiderna för 2 år sedan, då man tryckte upp fingrarna mot
halsen (halspulsådern) och stoppade blodflödet till hjärnan samt låg avslappnad. Tillslut började
man känna hela världen domna bort, ögonen börjar instinkivt röra sig mot pannan,
sen försvinner man i några sekunder och vaknar upp skakandes och utan medvetande
i någon minut. Oerhört skönt - var beroende av det ett tag och är det så det
känns att dö är det ju underbart
Citera
2004-02-04, 18:20
Medlem
typhoss avatar
Jafan, döden måste vara det finaste som finns eftersom den är sparad till sist.
Citera
2004-02-05, 03:23
Awaiting Email Confirmation
Obscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typhos

!

( kan inte skriva något vettigt efter detta inlägget...)
Citera
2004-02-06, 22:18
Medlem
Eller så är den så hemsk att man inte skulle klara av livet om den inte var sist.
Citera
2004-02-07, 17:33
Medlem
Bitmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemm
Erebos, jag tvivlar på det - men kanske, vem vet.

Minns de glada tiderna för 2 år sedan, då man tryckte upp fingrarna mot
halsen (halspulsådern) och stoppade blodflödet till hjärnan samt låg avslappnad. Tillslut började
man känna hela världen domna bort, ögonen börjar instinkivt röra sig mot pannan,
sen försvinner man i några sekunder och vaknar upp skakandes och utan medvetande
i någon minut. Oerhört skönt - var beroende av det ett tag och är det så det
känns att dö är det ju underbart

vi gjorde något liknande för några år sedan. Man var en grupp personer. En stod med ryggen lutad mot väggen, och börjde sig ned, och tog långsamma djupa andetag i 30 sekunder. Sedan reste han sig, och en annan i gruppen tryckte hans hals mot väggen, blockerandes två huvudådror, enda tills personen slutar sprattla (hmm, det lät grymt). Sedan la man personen ned på golvet tills medvetandet kom åter.
Citera
2004-02-09, 20:03
Medlem
Ybbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typhos
Självklart,allting är ju konstruerat så att om man vet vad som händer på "andra sidan" så kommer varenda människa ta sitt eget liv.Därför får vi aldrig reda på vad som händer.......

(Fattar knappt själv vad jag menar)
Citera
2004-02-09, 20:14
Medlem
Kashmirs avatar
Jag tog vid ett tillfälle en överdos heroin och for iväg. En märklig känsla, de säger att hjärnan fortsätter fungera, och på ett knepigt sätt känns det som jag var där hela tiden fast så inte var fallet. Väldigt svårt att förklara men jag vaknade iaf till igen efter att mina kompisar fått liv i mig.

Har en tjejkompis som tog en överdos och hon beskrev att hon såg sig själv liggandes på golvet och liksom tittade ner på sig själv och tyckte det var helmysigt. En kille som precis kommit ur häktet (eller om det var kåken) tog en överdos i min lägenhet men har inga speciella minne av det. verkar som döden upplevs väldigt olika från person till person.
Citera
2004-02-09, 20:54
Medlem
typhoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Jag tog vid ett tillfälle en överdos heroin och for iväg. En märklig känsla, de säger att hjärnan fortsätter fungera, och på ett knepigt sätt känns det som jag var där hela tiden fast så inte var fallet. Väldigt svårt att förklara men jag vaknade iaf till igen efter att mina kompisar fått liv i mig.

Har en tjejkompis som tog en överdos och hon beskrev att hon såg sig själv liggandes på golvet och liksom tittade ner på sig själv och tyckte det var helmysigt. En kille som precis kommit ur häktet (eller om det var kåken) tog en överdos i min lägenhet men har inga speciella minne av det. verkar som döden upplevs väldigt olika från person till person.

Eller så var det bara drogen som bestämde?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in