Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Kul att se när Florén fick kramp att det var en hamarbyare som hjälper honom. Sånt blir man lite glad av i sitt lilla blödiga hjärta.

Du aldrig haft kramp i vaderna ser jag och antagligen aldrig sparkat på en boll heller skulle jag gissa.
Så man hjälper en som har kramp fort som faan för den smärtan är värre än du kan ana dig.
Och det går inte hjälpa sig själv, jag försökt många ggr med lika nedslående resultat.
Och då hjälper man oavsett vilket lag man är i och sett detta många ggr innan, väx upp.
2 billiga straffar för Elfsborg kan man säga, första som när han putte på Keene.
Han tog ett steg från Keene samtidigt därav såg effekten ut betydligt större än den var.
Därav blev domaren övertyga, även om Keene's förstärkte fallet så hade det nog inte hjälp utan att han tog just detta steg från Keene.
Hade det inte blivit straff där så hade dom helt säkert fått straff på den andra när Advic blev fälld(Överdramatiserade helt klart, dock fälld).
Och då utan andre domarens hjälp.
Urusel andra straff, hade han gjort som första då hade han lugnt satt den i andra, nu blev det mitt emellan

Man kan anta han lär sig nått.
Är det annars brukligt att samma person lägger flera straffar i rad i samma match?
Eller är det olika i olika lag?
Undrar för det var nått jag började fundera på hur dom gör i olika lag.
Slarvig Sjölund straff, inte att han chippade utan att det var en riktigt usel chip.
Och straffen i Helsingborg, det var väl en sån straff som dom slutat att blåsa på väl?
Det är ju hands men påverkan i spelet var ju noll, hade inte armen varit där så hade ju samma sak hänt med bollens bana.
Och inte heller sökte han bollen utan bollen sökte honom, nya regler kanske för i år

?