2009-04-04, 08:42
Medlem
Rocky69s avatar
Vi ppnar. Kulan i luften och nya frhoppningar och farhgor skall sttas och bltas.
Omgng ett startar snart och det blir tv ganska intressanta mten.
Sjlv sitter jag p Bors arena och hoppas p att bajens frsvar skall kunna hlla ihop mot ett av seriens guldkandidater. Sitter precis intill bajenklacken s det kommer inte saknas trevlig underhllning under matchen.
I Bohusln skall Hcken terigen brja en comebackssong dr de skall frska hlla sig kvar. Malm skall terigen frska bevisa att de faktiskt r en svensk toppklubb.

I morgon r det premir p "Stureplan" mellan alliansens smttingar och det ser ut att bli fullt direkt. Omgngens toppmatch kommer p mndag mellan Helsingborg och Blvitt.
2009-04-04, 11:29
Medlem
Mclarengbgs avatar
Gtt, ntligen premir!

Att de flesta trnarna, av slentrian (?), tippar Elfsborg som vinnare gr mig inget. Dremot skrmmer det mig att Wernersson tror att Elfsborg vinner Allsvenskan i r.
2009-04-04, 12:29
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Ja Wernersson har alltid fel och r sveriges strsta pajas s d kan vi ta frgivet att inte ellos vinner d Ska bli intressant att se vad dom kan gra mot ett frsvarsstarkt bajen, vi har ett klart starkare frsvar ir med James och framfrallt Armas. Men allsvenskans smsta anfall kommer nog inte stra dom gula speciellt mycket dock Anfallsvapnet r Chankos frisparkar och Armas huvudspel vid hrnor. Tror det blir mlsnlt idag..1-0 till EIF eller 0-0, 1-1. Den som lever ngra timmar till fr se

Har en trippel i premiromgngen med 500 som insats:

Hcken-MFF 2
DIF-SK X
AIK-HBK X

Dags att bli rik, dags att dra igng allsvenskan
2009-04-04, 13:04
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ja Wernersson har alltid fel och r sveriges strsta pajas s d kan vi ta frgivet att inte ellos vinner d Ska bli intressant att se vad dom kan gra mot ett frsvarsstarkt bajen, vi har ett klart starkare frsvar ir med James och framfrallt Armas. Men allsvenskans smsta anfall kommer nog inte stra dom gula speciellt mycket dock Anfallsvapnet r Chankos frisparkar och Armas huvudspel vid hrnor. Tror det blir mlsnlt idag..1-0 till EIF eller 0-0, 1-1. Den som lever ngra timmar till fr se

Har en trippel i premiromgngen med 500 som insats:

Hcken-MFF 2
DIF-SK X
AIK-HBK X

Dags att bli rik, dags att dra igng allsvenskan

Jag hade satt mina pengar p AIK-HBK 2 istllet
2009-04-04, 13:13
Medlem
s hr vill jag se mff stlla upp idag:

-----------------Sandqvist---------------
"Vinsang"---Dixon-----Gabriel--Ricardinho
-----------Miljan-----RP------------------
Durmaz-------Labinot-------Larsson-----
------------------Ofere-------------------

Ett starkt lag mff har att frfoga ver, frutom p mlvaktsposten. Kanterna r ocks lite frgetecken och mnga vill nog se Molins istllet fr Jimmy Durmaz, men tycker Gische r lite verskattad. Spelade i princip hela frra ssongen 90 minuter i varje match men producerade nd ytterst lite.

editaniel r ju skadad, glmde jag. Kastade in hman Persson dr istllet.
Senast redigerad av riquelme 2009-04-04 kl. 13:18.
2009-04-04, 13:14
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Jag hade satt mina pengar p AIK-HBK 2 istllet

AIK kommer skert komma hgre n HBK ir men nu r det premirmatch och gnaget har mest matchats mot smre motstnd p frssongen vilket kommer straffa sig i inledningen..men att dom skulle frlora r nog att hoppas p fr mycket
2009-04-04, 13:34
Medlem
Dekomans avatar
Hur lnge r Sidled borta?
2009-04-04, 13:37
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekoman
Hur lnge r Sidled borta?

Tror att han kan spela ganska snart. Kanske ven denna matchen
Senast redigerad av Treehorn 2009-04-04 kl. 13:40.
2009-04-04, 13:51
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Tror att han kan spela ganska snart. Kanske ven denna matchen

Fast kanske inte s sannolikt nr han inte ens ingr i truppen? lite frvnad nr jag sg att mff bara tar med 2 naturliga mittbackar mot hcken, rp r visserligen mittback med men om mff spelare 4231 lr han ta sidleds plats och vem erstter d rp? Dixon klev vl av sist s.

edit: iofs r ju kruys med
2009-04-04, 13:55
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Fast kanske inte s sannolikt nr han inte ens ingr i truppen? lite frvnad nr jag sg att mff bara tar med 2 naturliga mittbackar mot hcken, rp r visserligen mittback med men om mff spelare 4231 lr han ta sidleds plats och vem erstter d rp? Dixon klev vl av sist s.

edit: iofs r ju kruys med

Hade inte kollat truppen, lste bara att Roland hade sagt att alla var friska infr premiren.
2009-04-04, 14:52
Medlem
turchias avatar
Har dom slppt lineups? Vill grna se hur Hammarby stller upp idag...
2009-04-04, 15:14
Medlem
jaochss avatar
MFF har som vanligt ett bra lag och har gjort bra vrvningar. terstr bara att f det att fungera till skillnad frn tidigare ssonger. Lt oss hoppas p det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in