2003-10-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna Paj
Ho Ho! Nu har du hittat ett nytt sexbrott att kommentera. Blir du kåt av att leta upp alla möjliga sexbrott? Pirrar det skönt i underlivet att ondgöra sig över alla dessa övergrepp? Onanerar du sedan? Hur står det till med din mentala hälsa? Kanske borde söka upp en läkare?

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?p=545806#post545806

Hanna Paj har fått sin andra varning, för personangrepp. Två varningar brukar normalt resultera i ban. Den första varningen tillkom dock före bytet till vB. Admin får nu besluta om Hanna Paj ska bannas eller ej.
Citera
2003-10-13, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter

Hanna Paj har fått sin andra varning, för personangrepp. Två varningar brukar normalt resultera i ban. Den första varningen tillkom dock före bytet till vB. Admin får nu besluta om Hanna Paj ska bannas eller ej.

Lägg av med personangrepp??
Vilket personangrepp, killen måste väl för helvet få kommentera saker som han tycker är fel!
Eller ska det bara vara skönmåleri, man ska väl få uttrycka vad man tycker och känner!
Det Du som moderator tycker är en sak, men du ska väl för fan inte dela ut varningar till andra som inte tycker som Du!
Jag tycker i vilket fall att varningen är satans patetisk.
Och du Scepter, om nu den första varningen har förfallit, så varför dra upp den överhuvudtaget.
Ska man vara moderator, se för fan till att sköta det då!!!
Jävlar..............

/BOozer!!
Citera
2003-10-13, 22:16
Bannlyst
Citat:

Personangrepp? Vad jag kan se så ställer Hanna bara några frågor. Påstår aldrig något. Var det martin1 som ville ta upp det här för granskning? Om inte han tog åt sig så borde ingen annan heller göra det.
Citera
2003-10-13, 23:50
Medlem
De Larges avatar
Citat:

Helt rätt tycker jag, Hanna Paj tillför inte flashback nått, antingen är det sånthär trams eller då hon/han skriver om sig själv i tredje person och vad hennes släktingar tycker om si o så. BORT! :mad:
Citera
2003-10-13, 23:59
Medlem
banansoppas avatar
Helt rätt! Nice work dude!
Citera
2003-10-14, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banansoppa
Helt rätt! Nice work dude!

Grym mustach mannen!
Lite avundsjuk...

/BOozer!!
Citera
2003-10-14, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Helt rätt tycker jag, Hanna Paj tillför inte flashback nått, antingen är det sånthär trams eller då hon/han skriver om sig själv i tredje person och vad hennes släktingar tycker om si o så. BORT! :mad:

Din avatar gungar rätt gött...
Är det i Scepter du håller lr, ussschh!!!!?
HejPåDig!
/BOozer!!
Citera
2003-10-14, 02:17
Medlem
Secs avatar
ehhh....BOozer=BoOm?
Fan va lönt att det bannas när man kan vara tillbaka 5 min senare under ett annat nic..
Citera
2003-10-14, 10:45
Medlem
Nidstangs avatar
Den här varningen är HELT fel, allt Hanna Paj gör är att ställa några frågor inget annat och det måste man få göra.
Jag ser inget personangrepp här, det här får nog moderatorn reda ut om jag ska förstå ialla fall.
Citera
2003-10-14, 10:57
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Den här varningen är HELT fel, allt Hanna Paj gör är att ställa några frågor inget annat och det måste man få göra.
Jag ser inget personangrepp här, det här får nog moderatorn reda ut om jag ska förstå ialla fall.

Har du inga ögon i huvet? Det är väl kristallklart att det är ett personangrepp? Jävligt låg nivå på det också. Helt rätt med varning anser jag.

Bara för att man sätter frågetecken efter sina påhopp så innebär inte det att man har ryggen fri.
Citera
2003-10-14, 11:16
Medlem
Asterixs avatar
Möjligen vill jag kalla det för provocerande frågor men inte personangrepp.
Citera
2003-10-14, 11:25
Medlem
kaleids avatar
Att insinuera att någon onanerar till artiklar om sexuella övergrepp måste man väl ändå beteckna som personangrepp.

Däremot vet jag inte vad jag tycker om det här med att varna och banna folk. Upplevde inte själv att särskilt många trådar förstördes av personangrepp i det gamla forumet (men det kanske bara var jag som inte tänkte så mycket på det).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in