• 4
  • 5
2009-06-16, 18:20
Bannlyst
att bjuda har väl mest varit alkohol på krogen till div polare

att låna ut är en annan sak, den som har röka lånar till den som ej får tag i sin kran.
Citera
2009-06-16, 18:54
Medlem
Impulse202s avatar
Har väl under min tid bjudet bort uppåt 25g röka som jag inte vart med på, och har säkert fått lika mkt tillbaka de gånger jag inte haft cash men ändå velat ha lite själv under kvällen hemma.

Man hjälper ju vänner i nöd, förutsatt att dem hjälper tillbaka.
Senast redigerad av Impulse202 2009-06-16 kl. 18:56.
Citera
2009-06-16, 18:56
Medlem
bluetech123s avatar
Jag bjuder i princip alltid av mina droger om det finns att bjuda av och om någon i sällskapet är sugen. Har dock inte varit dum nog att bjuda någon på lappar eller svamp än. Det är alldeles för fina grejer.

Svårt att uppskatta hur mycket röka man bjussat men 25g låter inte helt otroligt. En rågad näve med diverse piller och pulver också. Det värsta var nog när jag hade massa Krypton hemma, typ hälften av varje påse jag öppnade "råkade" jag bjuda på under rusen.
Citera
2009-06-16, 19:13
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
När jag och mina vänner hade tjackorgier så ladda vi upp 150gram amfetamin på spegel(Var 10 pers som hade köpt 15 gram var). Sedan var det stor snortarfest utan att folk brydde sig om hur mycket någon annan tog. Och tog det sedan slut efter ett par dagar så styrdes mer upp.

Så skall vänskap vara, gör man gott får man gott tillbaka.

Kul att se dig i denna avdelning och med en sån kommentar.
Jag har bjudit folk rätt friskt på cannabis genom åren. Men jag vet inte hur oegoistiskt just det är egentligen. De flesta bjuder igen, eller hjälper till på annat vis och det vet man ju.
Sen har jag gett bort jävligt mycket röka till en nära vän som aldrig köper själv i princip (några holkar i månaden på mig verkar räcka). Men jag har blivit trött på hans gnidande. Så nu får han chippa in eller nöja sig med att få något enstaka barmhärtighetsbloss i cirkeln. Vill nästan inte tänka på hur mycket jag har bjudit honom på, 25g minst, kan vara det dubbla. Vi pratar år av bjudande.
Annars är jag rätt generös med att bjuda främlingar man stöter på, dom blir ju så glada
Citera
2009-06-16, 19:21
Medlem
RallyRallys avatar
Har väl bjudit bort 3g meph. Låter inte alls mycket men det är ju ändå 900kr

Och om man jämför med alla FB'are så har jag knappt dragit nått. 10g på sin höjd under ~8 månader.
Citera
2009-06-16, 19:24
Medlem
Jag delar alltid med mig av det jag har. Speciellt cannabis, det känns alltid rätt att dela med sig av jointen man håller i handen
Citera
2009-06-16, 19:26
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Samma här... Jag börjar tröttna på det nu också faktiskt. Eller jag har tröttnat för länge sen, men kan inte säga nej när dom ringer

Droppen för mig var för ett tag sen... En person som fått hur mycket Sub som helst av mig, sammanlagt flera, flera st. Antingen har hon fått eller så har hon fått köpa till samma pris som jag fått betala då.

När jag själv blev utan, för en gångs skull, och frågade om hon hade en Sub att SÄLJA... så fick jag köpa ETT mg... för HUNDRA jävla kr Hon hade dessutom mer. Jag gick alltså in i en abs medan hon gottade sig med sina Sub.

En dag har du henne i hålkorset, tryck av då! Vilket jävla as!
Citera
2009-06-16, 20:24
Medlem
dirtysouths avatar
när det är fest hemma så bjuds det såklart på det som finns!
Citera
2009-06-16, 20:26
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Kul att se dig i denna avdelning och med en sån kommentar.Jag har bjudit folk rätt friskt på cannabis genom åren. Men jag vet inte hur oegoistiskt just det är egentligen. De flesta bjuder igen, eller hjälper till på annat vis och det vet man ju.
Sen har jag gett bort jävligt mycket röka till en nära vän som aldrig köper själv i princip (några holkar i månaden på mig verkar räcka). Men jag har blivit trött på hans gnidande. Så nu får han chippa in eller nöja sig med att få något enstaka barmhärtighetsbloss i cirkeln. Vill nästan inte tänka på hur mycket jag har bjudit honom på, 25g minst, kan vara det dubbla. Vi pratar år av bjudande.
Annars är jag rätt generös med att bjuda främlingar man stöter på, dom blir ju så glada
Känns ovant, men jag måste ju bara dela med mig av om hur vår vänskap såg ut, se inte detta inlägg som att jag börjat igen bara.
Citera
2009-06-16, 20:29
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Känns ovant, men jag måste ju bara dela med mig av om hur vår vänskap såg ut, se inte detta inlägg som att jag börjat igen bara.

Var lite orolig en sekund , men tänkte att du var en sån som kunde skriva något sådant utan att varken punda eller torrpunda.
Citera
2009-06-16, 20:33
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Var lite orolig en sekund , men tänkte att du var en sån som kunde skriva något sådant utan att varken punda eller torrpunda.
Indeed mannen, indeed. Bara kul att låta folk veta hur äkta vänskap ser bland snortare.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in