• 2
  • 3
2009-04-04, 23:21
Medlem
R.Rs avatar
Mosade in en 6 portioner nu. Känns inget speciellt förutom att det rinner som satan. Får kanske lägga in ett par till.

Edit: La in 8 totalt. Hjärtat pumpar på bra och lite illamående samt skitnödig.
Inget som liknar den där första kicken. Så, nu har jag provat, nu slipper ni ödsla er tid på att slösa med snus
Senast redigerad av R.R 2009-04-04 kl. 23:46.
Citera
2009-04-10, 01:02
Medlem
När börjar nikotinkickarna försvinna? När jag väl snusar så är det enbart för dom, men om man nu är van, inte får man väl dessa? Vilken känsla får man av snuseriet, slipper abstinensen bara?
Citera
2009-04-10, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cerna
När börjar nikotinkickarna försvinna? När jag väl snusar så är det enbart för dom, men om man nu är van, inte får man väl dessa? Vilken känsla får man av snuseriet, slipper abstinensen bara?
Tillfredställelse och en god smak är vad jag känner nuförtiden.
Citera
2009-04-10, 02:12
Medlem
steef5s avatar
haha det funkade för mig, var dock mkt trött
Citera
2009-04-10, 03:05
Medlem
darklydivinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerna

Typ, du har klarat det första stadiet, och nu är du påväg in i snusets finrumm. Nu är det inte små nickrus längre, nu är det tillfredställelse och njutning som väntar. Om du bara visste hur detta kommer berika ditt liv. Välkommen in till finrummen!
Citera
2009-04-10, 14:41
Medlem
Krids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Tjenare! En polare till mig hade varit med några kompisar till honom som hade en fet snuskyl, i alla fall, polaren som är en van snusare (snusat i typ 2-3 år om inte mer) fick 3 snus som han stoppa in under läppen på höger och vänster sida - och han beskrev det som så att fick världens fetaste niccokick I alla fall, jag är en rökare och har inte snusat på svin länge, har dock en dosa rapé liggandes och undrar nu ifall jag lär få niccokick på 3 snus? Tack!

3 prillor är inget för mig Snart 1 år som snusare

Ända jag känner efter en dags snusning är att man är seg, och i värsta fall lite yr.
Citera
2009-05-06, 22:27
Medlem
ca 26 vanliga portionssnusar ger en dödlig dos nikotin... Det kallar man väl nicko-kick?

Försökte en gång få morsan att sluta röka och börja snusa i stället. Gav henne en dosa Mocca Anis (lakrits) men hon avböjde. Provade då hur många mini-prillor jag kunde få in på en gång.

Efter ca 5 min med 18 mini-prillor under läpparna (över och under) fick jag en helt sjuk nicko-kick. Blev illamående och kallsvettig. Det var bara till att spotta ut...

/Johan
Citera
2010-04-23, 15:30
Medlem
Jag har snusat i ca 7-8 månader, började redan från början med löst, när jag bara för några veckor sen gick över till phantom portion får jag nikkokick varje gång, haha för roligt ärre!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in