2009-04-01, 22:26
Medlem
Sista_Bossens avatar
Någon som vet något bra lögndetektorprogram för Windows?
Om det ens finns, google guidar mig bara till en massa program som inte fungerar eller endast för mig vidare till reklamsidor.
Citera
2009-04-01, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sista_Bossen
Någon som vet något bra lögndetektorprogram för Windows?
Om det ens finns, google guidar mig bara till en massa program som inte fungerar eller endast för mig vidare till reklamsidor.

aprilskämt?
Citera
2009-04-01, 22:47
Medlem
GhosteNs avatar
http://cache.gizmodo.com/assets/reso...giSurvkit1.jpg

Det är en lögndetektor som du kopplar in med hjälp av en USB kontakt. Man lägger sin eller sin kompis hand på de två silvriga knapparna under klockan sen så ställer man ja och nej frågor. Kompassen eller vad du vill kalla de visar varifrån lögnen kan tänkas komma. Den visar också vart nästa lögn med denna vän kommer äga rum. Den har alltid rätt!
Citera
2009-04-01, 22:59
Medlem
chrguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhosteN

Det är en lögndetektor som du kopplar in med hjälp av en USB kontakt. Man lägger sin eller sin kompis hand på de två silvriga knapparna under klockan sen så ställer man ja och nej frågor. Kompassen eller vad du vill kalla de visar varifrån lögnen kan tänkas komma. Den visar också vart nästa lögn med denna vän kommer äga rum. Den har alltid rätt!

Och så ser man hur varmt det kommer att vara på platsen där han kommer att ljuga nästa gång?!?!?
Citera
2009-04-01, 23:01
Medlem
ari4presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhosteN

Har testat denna. Dock anser jag att den är sämst.
Citera
2009-04-01, 23:04
Medlem
Shoopdawh00ps avatar
Vågar man påstå att det inte finns några lögndetektorer att lita på för amatörbruk?
Citera
2009-04-01, 23:08
Medlem
GhosteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrgus

Och så ser man hur varmt det kommer att vara på platsen där han kommer att ljuga nästa gång?!?!?

Citat:
Ursprungligen postat av ari4president

Har testat denna. Dock anser jag att den är sämst.

Citat:
Ursprungligen postat av Shoopdawh00p
Vågar man påstå att det inte finns några lögndetektorer att lita på för amatörbruk?

Självklart visas temperaturen!

Men om vi skall svara på TS så finns det inga fungerade lögn detektorer.
april april..
Citera
2009-04-02, 07:06
Medlem
Sista_Bossens avatar
Jag driver inte med er, jag skulle vilja ha en.

Såg ett seminarie med Richard Bandler där han berättade lite kort om en sådn här.

Rent tekniskt så borde det ju inte vara några problem?
Citera
2009-04-02, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sista_Bossen
Jag driver inte med er, jag skulle vilja ha en.

Såg ett seminarie med Richard Bandler där han berättade lite kort om en sådn här.

Rent tekniskt så borde det ju inte vara några problem?

klart du inte driver, jag skulle oxå vilja ha en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in