För övrigt är jag ganska säker på att svenska banker kör över CyberGhostVPN, ItsHidden m.fl. ganska enkelt.
Right on the money. Det är inga problem att sköta bankeränden via VPN, eftersom anslutningen till banken är krypterad. Punkt slut, även om VPN-ägaren dumpar all info kan han fortfarande inte dekryptera det inom de närmaste tio åren.
:O Om de bara är 10 GB i månaden så finns de inte ens någon andledning för dig att använda VPN. Och 10 GB är ju inte heller allt för mycket. Om inte annat så är de inte så dyrt med VPN... ^^
Ja men det var ju bara på franska på deras sida och det var bara en bild. Mycket man fattar då... men tack.
Undrar en annan sak. När jag använder hotspot shield så går det nästan aldrig att ladda ner nånting. Står bara "tracker returned an error". Jag använder transmission, kan man göra nångting åt det här?
Senast redigerad av Illuzionz 2009-10-02 kl. 14:59.
Warning: UltraVPN doesn't support torrents anymore
Due to some pressure in the countries where we have servers (France & USA), we had to stop supporting torrent. Sorry for that!
Warning: UltraVPN doesn't support torrents anymore
Due to some pressure in the countries where we have servers (France & USA), we had to stop supporting torrent. Sorry for that!
de förklarar att de inte fungera Vad ska man använda nu då tycker ni?
Ja men det var ju bara på franska på deras sida och det var bara en bild. Mycket man fattar då... men tack.
Undrar en annan sak. När jag använder hotspot shield så går det nästan aldrig att ladda ner nånting. Står bara "tracker returned an error". Jag använder transmission, kan man göra nångting åt det här?
Ja det går att surfa på internet men det går segt som fan. Har lyckats ladda ner en skiva men det var det enda. Genom torrent. På alla andra grejer jag har försökt ladda ner så kommer det där meddelandet upp.
Testade att trycka på randomize port under inställningar.. då började det att ladda ner men det går ju så förbannat segt! Typ max 50 kbs. Finns det nåt man kan göra åt det?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!