2009-03-31, 21:31
Bannlyst
Tjenare! Som topic, min flickvän har aldrig fått orgasm när vi haft sex, min kuk är normal, så inget fel på picken I alla fall, min polare säger att det är för att vi knullar för långsamt, att jag måste speeda upp, kan det bero på detta? Ska jag prova att "gnida" henne på clittan samtidigt som vi har sex? Eller hur ska jag göra?
Citera
2009-03-31, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Tjenare! Som topic, min flickvän har aldrig fått orgasm när vi haft sex, min kuk är normal, så inget fel på picken I alla fall, min polare säger att det är för att vi knullar för långsamt, att jag måste speeda upp, kan det bero på detta? Ska jag prova att "gnida" henne på clittan samtidigt som vi har sex? Eller hur ska jag göra?

tjata inte om det, att hon ska komma alltså, oralsex + plus köp en vibrator. Det är lite olika från tjej till tjej...
Citera
2009-03-31, 21:49
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Ännu en sådan här liten osäker stackare.
Du har startat över 30 trådar på tre månader i E&S och S&S p.g.a. din osäkerhet. Som jag skrev till någon annan likadan lirare:
Fråga pappa leeeen!
Eller skapa en samligstråd, mycket bättre.

OnT: Vissa tjejer kommer inte under bara sex. Så man kan väl säga att det är "normalt". Du kan ju pröva att använda fingrarna under sexet.
Citera
2009-03-31, 21:52
Medlem
BagareBengts avatar
OnT så är det hennes eget förbannade ansvar. Du har rätt inställning, att du vill hjälpa till. Det är vad du kan göra, sen är det upp till henne att fantisera ihop på vilket sätt du ska göra det.
Citera
2009-03-31, 22:18
Medlem
Mango Chutneys avatar
Testa smeka klittan.
Citera
2009-03-31, 22:37
Bannlyst
Har du fått henne att komma genom att smeka klitoris, gärna i ganska så hög fart. Få henne att komma sen ha sex eller ha sex först sen pilla på henne lite tills hon kommer så blir de jämt Lycka till!
Citera
2009-03-31, 22:56
Medlem
Som sagt vill hon komma så får hon säga vad hon vill, hennes ansvar.
Citera
2009-03-31, 23:01
Medlem
beqs avatar
Enkelt, fråga vilka hennes preferenser är! Om hon inte vet vad hon går igång på får du väl pröva dig fram.
Citera
2009-03-31, 23:12
Medlem
Phenomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee

Lyssna inte på din polare, kan jag råda dig. Det låter som han kollat på för mycket porrfilm. Det värsta som finns är killar som "speedar upp det" dvs gnider och sliter som en jävla tjackiskanin på klittan så det fan ryker om muffen. DET GÖR ONT! Långsamt är bra! Underskatta inte långsamt.

Tvärtom vad många killar tror så behöver många tjejer rätt "lugn" sex för att komma. Jag tror bara din tjej kanske är lite spänd. Jag tror det kommer bli bättre ju längre ni är tillsammans. Grubbla inte så mycket, lär känna varandra i lugn och ro. Stressa inte.
Citera
2009-03-31, 23:58
Medlem
Lantbruks avatar
Det finns ju tjejer som faktiskt nöjer sig om de inte får orgasm, din tjej kanske är sådan.

Det är hursomhelst bra att du vill att din tjej ska komma. Jag personligen älskar att ge kvinnor orgasm, men de är mer komplicerade än oss killar, och dessutom är varje tjej olik den andra, så ett precist svar på frågan "Tips för att få henne att komma" finns inte.

Trots det så kan man ju försöka ge dig lite tips. Något som är viktigt för många tjejer är stämningen, att hon känner sig tillfreds och bekväm. Det är också viktigt att visa att du verkligen uppskattar henne. Gå inte in som ambition att ge henne en orgasm, men eftersträva det, och se till att det råder en avslappnad kontakt mellan dig och tjejen, så att diverse fumligheter inte ses som så allvarligt.

Skapa en mysig stämning och ha som ambition att din tjej ska vara i fokus, att hennes njutning ska vara primär, vilket förhoppningsvis kommer leda till att hon får uppleva en orgasm.

Som sagt, varje tjej är olik den andra, men här är en liten fingerhandvisning hur du eventuellt kan gå tillväga rent praktiskt:

Skapa, som sagt, en mysig stämning. Var inte så grabbig, utan sätt dig till en början ner och prata med henne, ge henne komplimanger och visa hur mycket du gillar henne. Lägg din hand mot hennes kind och titta henne intensivt i ögonen. Kyss henne försiktigt och passionerat.

Var manlig men samtidigt varsam, och lyft upp och tryck henne intill dig, på ett passionerat sätt så hon märker av hur mycket du åtrår henne. Kyss henne på hals och nacke, och viska kärleksfulla ord till henne.

När det vankas intimitet, och du märker att hon är kåt, ta av dig på överkroppen och håll henne intill dig, samtidigt som du kysser och klär av henne.

- lite sånt, för att skapa en sensuell känsla som hon gillar .

Personligen skulle jag föreslå att inte försöka se till att hon kommer under förspelet, alltså när du slickar henne, men gör det ändå väldigt skönt för henne. Börja med att kyssa hennes ansikte, hals, nacke, för att sedan gå ner och kyssa/smeka/slicka/suga på hennes bröst. Därefter går du ner till fittan, "klappa" henne först litegrann därnere, för att sedan lustansvärt slicka henne på blygdläppar och klitoris (eller både och samtidigt). När kuken ska fram sen, gnid gärna ollonet mot hennes klitoris några sekunder, för att sedan lugnt och försiktigt påbörja penetreringen.
Förslagsvis börjar ni med missionären. Den spirituella njutningen ska alltid vara påtaglig, hon ska känna sig åtrådd och uppskattad. Titta henne i ögonen och kyss henne då och då, samtidigt som du knullar henne, efter ett tag så kan du stanna av och säga till henne att hon får vara överst, där kan hon bestämma takten och då kan hon lättare få orgasm.

Om du vill att hon ska komma när ni knullar så förordar jag även "skedställningen", alltså att ni ligger på sida och tjejen ligger med ryggen mot dig. Här kan du vara väldigt passionerad och samtidigt kunna ge henne fysisk njutning:
När som du knullar henne, så kyss henne på nacke/hals/mun, och massera hennes klitoris med din "övre hand", samtidigt som du med din "undre arm" stadigt (manligt och varsamt, du vet) håller henne intill dig och med handen masserar hennes bröst.

- Så brukar jag göra iallafall, när jag vill sätta kvinnans njutning i fokus. Det brukar gå bra , och även om det kan vara jobbigt så är det samtidigt jävligt härligt att få känna en sådan intensiv närhet och kunna få njuta tillsammans - så passionerat. När (om?) tjejen väl får orgasm, så känner båda sig nöjda sen (det är jävligt härligt att få ge en kvinna maximal njutning), det ökar också chanserna för att hon ska ge dig något speciellt sedan, som tack .

Som sagt, betänk att alla tjejer är olika, och att det därmed inte kan finnas en manual för hur man ska gå tillväga för att, simpelt uttryck, "ge tjejer orgasm". Tänk dock på att vara passionerad och inte se henne som en knullmaskin, var mjuk och varsam, och gör ditt bästa för att få henne att komma, så löser det sig nog .

Mvh (amatör)"sexguru" Lantbruk
Senast redigerad av Lantbruk 2009-04-01 kl. 00:10.
Citera
2009-04-01, 00:20
Bannlyst
Tack lantbruk!! Ska testa dina tips nästa gång det händer igen
Citera
2009-04-01, 00:28
Medlem
Ser jag fler "Kör i Tvåan" eller liknande trams igen så åker vederbörande på tillsägelse-
//Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in