2010-11-20, 23:29
Medlem
Epeemasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Tjenare! Som topic, min flickvän har aldrig fått orgasm när vi haft sex, min kuk är normal, så inget fel på picken I alla fall, min polare säger att det är för att vi knullar för långsamt, att jag måste speeda upp, kan det bero på detta? Ska jag prova att "gnida" henne på clittan samtidigt som vi har sex? Eller hur ska jag göra?

Du kan hyra in mig som utbildningskonsult så ordnar vi det på ett litet kick!!
Citera
2010-11-21, 01:43
Medlem
ZombieIncs avatar
Köp en liten vibrator. Min kille köpte en till mig, en äggformad. Har den alltid när vi har sex.

Låt henne ha den där det känns bra och skönt när hon t.ex rider dig, på så sätt gnids den ju och vibrerar skönt mot klitoris. Fungerar utmärkt för mig
Citera
2010-11-21, 03:07
Medlem
Ogdens avatar
Dunka hårt och snabbt. Funkar för mig
Citera
2010-12-25, 18:45
Medlem
danneohs avatar
Ni som säger att hastighet inte ger resultat har fel.
De gånger jag kan hålla riktigt länge (ofta på fyllan eller andra-tredje gången man har sex samma dag) så brukar jag alltid pumpa på duktigt, har aldrig slagit fel, de tjejer som fått uppleva detta har kommit varje gång. Nu vet jag (tro mig, jag vet) att alla tjejer är olika men detta har fungerat varenda gång hittills, så att säga att det inte ger något resultat öht är fel.

Visst kanske inte alla tjejer lyckas komma vid högre hastigheter men jag tvekar starkt på att det inte skulle vara skönt, det finns inte i min mening.

Nu menar jag inte friktionsskaderisk hastigheter såklart, men fort.
Citera
2010-12-25, 18:50
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieInc
Köp en liten vibrator. Min kille köpte en till mig, en äggformad. Har den alltid när vi har sex.

Låt henne ha den där det känns bra och skönt när hon t.ex rider dig, på så sätt gnids den ju och vibrerar skönt mot klitoris. Fungerar utmärkt för mig

Det där tycker jag inte om, skulle min penis behöva ett substitut i form av en robot skulle jag skämma bollarna av mig. Att köpa en vibrator för att man inte själv är duktig nog är skamligt i mina ögon. Det är som att säga att man ger upp.

Jag diskuterade frågan med mitt ex då vi hade lite problem i början av förhållandet men jag tvär vägrade, och vi fortsatte att försöka, efter ett tag så gick det, väldigt bra. Det gäller att försöka sig fram, tids nog finnar man alltid en (ut)lösning:

Vibrator är den feges utväg i enligt mig, om man nu som tjej inte har extrema problem med att komma.
Citera
2010-12-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Ser jag fler "Kör i Tvåan" eller liknande trams igen så åker vederbörande på tillsägelse-
//Moderator
Ja, kör i sjuan. Ett fint pris kommer jag få
Citera
2010-12-26, 00:24
Medlem
MidasMulligans avatar
Först vill jag hålla med om att det är en jävla skum situation vi hamnat i där allt är killens ansvar. Det kan vara nog så problematisk att ansvara för sin egen njutning och dessutom känna att man ska ansvara för tjejen.

Det där med vibrator beror helt på tjejen. Om hon inte själv kör mycker vibrator kan det nästa bara öka pressen på henne att komma och då blir hon mindre avslappnad och då blir det aldrig av.

Jag har dock aldrig misslyckats när man går ner på tjejen, i kombination med fingrar. Kan ta ett tag, så ladda upp med ett glas vatten, men brukar funka.
Citera
2010-12-27, 00:00
Medlem
dekanmis avatar
Att det ska vara "killens uppgift" att få henne att komma tycker jag är så konstigt. Det är lika mycket bådas! Tjejen behöver slappna av ordentligt och lära känna sin egen kropp, annars kommer det aldrig att gå!

Sedan tycker jag folk sätter för mycket press på sig själva. Det är många tjejer som aldrig kommer genom sex. Försök att fokusera på tjejens orgasm innan själva sexet. Smekningar över hela kroppen, kyssar, stimulera klitoris, pulla henne, ge oralsex etc. Allt som du kan tänka dig (och som hon går med på, naturligtvis). Ge inte upp för tidigt, ibland kan de ta lång tid innan orgasm uppnås, så förvänta dig inte att 5 minuter av ren pullning ska ge henne ett smack (visst kan det väl ske då med, men jag tror inte att chansen är överhängande).

Lyckas du inte få henne att komma varken innan eller under sexet - försök igen efteråt?
Citera
2010-12-27, 00:39
Medlem
mydoglitterss avatar
Nu ska jag ge dig 2 riktigt bra tips(utan att ge dig en lång jävla porrnovel som andra i tråden).

Orgasm via pullning
1. Kör in mittfingret/indexfingret i fittan på tjejen och se till att du vilar hela handflatan på den övre delen av fittan (så att handflatan är i kontakt med klitoris). Massera slidväggen(väggen under magen så att säga) och se till att hela tiden trycka ner en aning med handflatan(ungefär som att du har ett stadigt grepp om hela den nedre regionen på tjejen).
2. Dra ut fingret en aning så att du har möjligthet att smeka blygdläpparna lite men håll fortfarande ett bra grepp om fittan.

Orgasm med hjälp av kukpenetrering
Ungefär samma teknik som ovanstående (fungerar tyvärr inte om din dasse är så stor så att du inte kan köra in hela kuken i henne). Missionären lämpar sig bäst med denna teknik.
1. Kör in dassen ända in.
2. Kör in och ut kuken i en normal takt men dra inte ut den för långt. Se till att roten av din penis och området ovanför snuddar vid ovandelen av hennes fitta när du penetrerar ända in. du kommer liksom känna att ollonet masserar hennes slidväg och roten av penis masserar hennes klitta. När du tycker att du funnit rytmen så kan du köra lite hårdare men fortfarande långsamt.
Upprepar återigen vikten av att inte dra ut ballen för långt. Denna metoden gör det enklare för tjejen att hitta sin g-punkt med hjälp av din balle som redskap

Hoppas du förstår det jag skrivit, kanske är lite luddigt. Lycka till
Senast redigerad av mydoglitters 2010-12-27 kl. 00:44.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in