• 1
  • 2
2009-03-31, 01:21
Bannlyst
Tjenare! Har hittat en oöppnad flaska med theralen (50mg), droppar d v s, vad jag har hört så blir man otroligt sömnig och jag har problem med att sova just nu dessutom vill jag flumma lite (läste att man flumma innan man somna på just detta) så jag undrar nu, hur mycket ska jag ta? Tror dessutom att flaskan har gått ut, är det farligt?
Citera
2009-03-31, 01:40
Medlem
Pqps avatar
Det beror ju helt på, är du en "flummig" person så kan du säkert ha lika kul på Theralen som du i vanliga fall har. Det jag dock kan säga dig är att du inte kommer att uppleva någon sorts berusning, snarare en jobbig trötthet som drar över dig.
Citera
2009-03-31, 02:15
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Tjenare! Har hittat en oöppnad flaska med theralen (50mg), droppar d v s, vad jag har hört så blir man otroligt sömnig och jag har problem med att sova just nu dessutom vill jag flumma lite (läste att man flumma innan man somna på just detta) så jag undrar nu, hur mycket ska jag ta? Tror dessutom att flaskan har gått ut, är det farligt?

Theralen är ingen drog och du kan inte uppnå någon form av rus av det men somna kan du absolut göra på den. Det är ingen fara att den är utgången.
Citera
2009-03-31, 02:21
Medlem
Dikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee

Du menar nog 50ml, 1-2ml brukar räcka för att sova på. Mvh
Citera
2009-03-31, 05:46
Medlem
Flummig blir du inte, bara jävligt trött. Ja, det beror ju på hur mkt du tar.
Citera
2009-03-31, 10:11
Medlem
i-am-lonos avatar
tar du mer än de rekomenderade doserna så kommer du även vara en trött zombie dagen efter.

Går inte att flumma på heller, ej narkotika klassat.
Bra o sova på, iaf för mig
Citera
2009-04-10, 14:26
Medlem
Dikes avatar
Lånar och bumpar tråden för en fråga jag är lite nyfiken att få svar på, tjejen tar 1-2 ML thera för att sova på, och det verkar funka bra, men jag som har theralen i pillerform får inte ens en snarlik samma effekt på 10MG, visst, jag vet att alla inte får samma effekt på mediciner. Men hur många MG motsvarar 1ML?

MVH D
Citera
2009-04-10, 15:11
Medlem
40mg/ml. Står på flaskan så svårt var det inte att kolla upp det. Slöfock
Citera
2009-04-10, 15:12
Medlem
Dikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
40mg/ml. Står på flaskan så svårt var det inte att kolla upp det. Slöfock

Haha, jag har ju inte flaskan, endast burken. Men tack så mycket för svaret

Mvh D
Citera
2009-04-10, 15:13
Medlem
Klngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dike
Lånar och bumpar tråden för en fråga jag är lite nyfiken att få svar på, tjejen tar 1-2 ML thera för att sova på, och det verkar funka bra, men jag som har theralen i pillerform får inte ens en snarlik samma effekt på 10MG, visst, jag vet att alla inte får samma effekt på mediciner. Men hur många MG motsvarar 1ML?

MVH D

1ml flytande Theralen innehåller 40mg Alimemazin. Tabletterna innehåller 5 mg.
Citera
2009-04-10, 15:17
Medlem
Dikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klng
1ml flytande Theralen innehåller 40mg Alimemazin. Tabletterna innehåller 5 mg.

Tackar
Citera
2009-04-10, 15:23
Medlem
poojks avatar
drick lite öl innan sen tjångar du loss på ett par droppar så kommer du ha skit kul
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in