• 1
  • 2
2009-03-30, 21:51
Bannlyst
Sttte p ett gng fjortisar nyss. deras ledare var arab och de flesta svenskar. Det roliga i dagens Sverige r att svenska ungdomar i vissa omrden pratar som blattar, och s var det ven nr jag var i tonren.

Vad beror detta p att svenskar inte ger sina barn bttre sjlvfrtroende, och lter istllet sina barn vara svartingarnas slagpsar under tonren? Svartingarna dominerar ju Malms gatubild som bekant.
2009-03-30, 21:55
Medlem
CristyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climaxia
Sttte p ett gng fjortisar nyss. deras ledare var arab och de flesta svenskar. Det roliga i dagens Sverige r att svenska ungdomar i vissa omrden pratar som blattar, och s var det ven nr jag var i tonren.

Vad beror detta p att svenskar inte ger sina barn bttre sjlvfrtroende, och lter istllet sina barn vara svartingarnas slagpsar under tonren? Svartingarna dominerar ju Malms gatubild som bekant.
S du bor i Malm? Jag beklagar.
Varfr vill svenskar (yngre) vara som vissa invandrare. Fr att svenskar anpassar sig alldeles fr ltt till araber och somalier och s tror de att de r hip hop gangsters.
Senast redigerad av CristyGirl 2009-03-30 kl. 21:58.
2009-03-30, 21:57
Medlem
glhfs avatar
Man blir som man umgs. r man uppvuxen i ett invandrarttt omrde r det vldigt ltt hnt att ens umgngeskrets bestr av just invandrare och man snappar upp deras stt att prata, bete sig osv. Lika s tvrtom. En invandrare som vuxit upp i ett omrde som till strsta del bestr av svenskar bryter inte utan har vldigt bra sprkliga kunskaper i svenska. Inga konstigheter egentligen.
2009-03-30, 21:57
Medlem
SjOgReNxxxs avatar
Om det r ngot jag verkligen str mig p s r det svenska skitungar som ska prata som invandrare.
Jag tror problemet ligger i att de har total brist p sjlvfrtroende och det r mycket konstigt att inte frldrarna sger ngot. Dock kan det ju vara s att sprket ndras vldigt snabbt nr de kommer hem.
Hur som haver r det verkligen fult med svenska ungdomar som pratar "blattesvenska"
2009-03-30, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SjOgReNxxx
Om det r ngot jag verkligen str mig p s r det svenska skitungar som ska prata som invandrare.
Jag tror problemet ligger i att de har total brist p sjlvfrtroende och det r mycket konstigt att inte frldrarna sger ngot. Dock kan det ju vara s att sprket ndras vldigt snabbt nr de kommer hem.
Hur som haver r det verkligen fult med svenska ungdomar som pratar "blattesvenska"

Du nmner precis vad jag menar med trdstarten. Jag hatar inte dem fr detta utan tycker att samhllet har svikit dessa svenska, eller vita ungdomar till frmn fr svartingarna
2009-03-30, 22:02
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjOgReNxxx

Det r vl den enda chansen de har att klara sig, dvs att anpassa sig. Fr svenska ungdomar har inget som helst medhll eller std frn det svenska samhllet i vrigt. D r det mest naturliga sttet att bli "blatte" Tragiskt men sant.
2009-03-30, 22:06
Medlem
NashuaMoments avatar
Sverige har inte lngre ngon kultur, den har blivit frtryckt och sopad under mattan. Det r drfr inte mer n naturligt att svenska barn anpassar sig till blattarnas ''hgt utvecklade'' kultur. T.om. Mona Sahlin har ju sagt att Svenskarna r avundsjuka p blattarnas kultur
Senast redigerad av NashuaMoment 2009-03-30 kl. 22:15.
2009-03-30, 22:07
Bannlyst
Just unga vita killar i Malm r det ingen som bryr sig om i feminismens Sverige. Det r tragiskt att se dessa bli slavar till spaggarna
2009-03-30, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NashuaMoment
Sverige har inte lngre ngon kultur, den har blivit frtryckt och sopad under mattan. Det r drfr inte mer n naturligt att svenska barn anpassar sig till blattarna ''hgt utvecklade'' kultur. T.om. Mona Sahlin har ju sagt att Svenskarna r avundsjuka p blattarnas kultur

Frvisso. Men Mona Muslim har ju dessvrre mycket tycke framfrallt fr den muslimska kulturella predikningen. Jag undrar vad som kommer att ske om denna varelse p ngot vnster kammar hem segern. Fr man ens be Hassan lgga p fefferoni eller kommer ven detta ses som rasism?
2009-03-30, 22:13
Medlem
Tnkte p detta fenomen nr jag sg Sveriges vrsta bilfrare. Fraren, som kallades Gurkan, hade en Co: driver som jag inte kommer ihg namnet p, som pratade som en blatte. Kepsen p sned, och en touch av blatteml.
Rtt komiskt faktiskt.
2009-03-30, 22:16
Bannlyst
Oftast s r svenskar svaga och d r araberna och blattarna som hrskar ver dom. Svenskarna ser upp till dom och gr precis som dom gr. Araberna kan ju inte s bra svenska s dom bryter, d bryter svenskarna ocks fr att passa in.

Svenskar som bryter p arab-svenska kallas hobbytrukar. Der borde vara olagligt att vara hobbyturk. 500 per mening som t.ex " Eyyy brouchan, chilla idag va, smoka fet spliff mannen?".

Jag har ocks sttt p ett gng turkar. Dom var runt 10-r och uppkfftig som satan. Jag hade bara lust och dda allihop och det var inte s mycket folk runt om.
Senast redigerad av persson121 2009-03-30 kl. 22:19.
2009-03-30, 22:18
Medlem
NashuaMoments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dregen55
Tnkte p detta fenomen nr jag sg Sveriges vrsta bilfrare. Fraren, som kallades Gurkan, hade en Co: driver som jag inte kommer ihg namnet p, som pratade som en blatte. Kepsen p sned, och en touch av blatteml.
Rtt komiskt faktiskt.

Eftersom framfrallt MENA lnderna ligger sekel efter de vsterlndska lnderna i frgor som moral, etik, normalt beteende r det inte konstigt att blattarna ter sig komiska.

Deras konstiga vrderingar frn t.ex. frldrar gr att de inte har ngon chans att anpassa sig. De uppfr sig som de bodde i Irak nr de egentligen bor i Sverige.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in