2009-03-30, 17:11
Medlem
piawws avatar
Formaterat om datorn -> installerade Office 2003. Startar jag upp något program från Office får jag felmeddelandet ovan. Vad kan det vara? Har prövat ladda ner några andra utgåvor.. men icke. Behöver det verkligen! Kör XP Pro.

Datorn är en bärbar skoldator som jag formaterat om.. tänkte om det skulle kunna vara någon mysko konfig som finns kvar och "förhindrar", men den ska vara helt "fabriksny" nu..
Citera
2009-03-30, 17:14
Medlem
micaeles avatar
Först och främst, uppdatera Windows till tänderna. Därefter kan det bero på att din version av Office inte känner igen sig själv som äkta, och behöver aktiveras / crackas.
Citera
2009-03-30, 19:08
Medlem
piawws avatar
SP3 + Office SP3 fungerade utmärkt. Tack.

Har dock ett till problem. Hittar ingen trådlös nätverksanslutning, får inte upp nån lista där man kan välja över alternativ. Är en Dell D520, finns det några drivrutiner man borde testa?
Citera
2009-03-31, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piaww
SP3 + Office SP3 fungerade utmärkt. Tack.

Har dock ett till problem. Hittar ingen trådlös nätverksanslutning, får inte upp nån lista där man kan välja över alternativ. Är en Dell D520, finns det några drivrutiner man borde testa?

Ja, jag föreslår att du går in på dell hemsida. Väljer support, anger din servicetag som finns på datorn.
Den ger dig allt på "ett silverfat" färdigserverat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in