2009-03-30, 12:06
Medlem
Jag sitter och försöker få igång now playing funktionen i msn, fast med miranda och winamp istället.

Det fungerar ganska bra med amip
http://amip.tools-for.net/

Grejen är att amip visar en not, istället för de vanliga headphones som microsoft msn använder vid now playing funktionen. Jag letade i config filen till amip, och mycket riktigt så står där att den ska visa (8) (vilket är msn smileyn för en not)

Nu är frågan, vad är det för smiley som visar headphone så att jag kan ändra? Har googlat efter det, men den verkar svår att hitta. Någon som vet?
Citera
2009-03-30, 12:21
Medlem
Stompzs avatar
googlat och googlat, ska det verkligen vara så svårt att öppna msn och kolla igenom alla smilisar sedan ta "headphones", kopiera den och se vilka/vilken bokstav den innehåller.

suck, och varför måste du promt ha en liten smiley? Jag tror icke dina vänner är högst intresserade av att se den eller vad du spelar för musik.
Citera
2009-03-30, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stompz
googlat och googlat, ska det verkligen vara så svårt att öppna msn och kolla igenom alla smilisar sedan ta "headphones", kopiera den och se vilka/vilken bokstav den innehåller.

suck, och varför måste du promt ha en liten smiley? Jag tror icke dina vänner är högst intresserade av att se den eller vad du spelar för musik.

Den finns inte med i standardutbudet. Diskussionen om varför är jag inte intresserad av att ta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in