Hej! har stött på ett lite problem idag, och ska försöka förklara de så noga som möjligt utifall någon av er har en aning om vad det är som händer; Idag när jag vaknade så var min skärm helt svart, hajade ingenting så jag startade om skärmen men det var fortfarande helt svart, så jag tänkte att den bara hängt sig eller dylikt, så jag startade om datorn. Då ville datorn såklart inte starta, utan frågade om jag ville ta felsäkert läge osv, fast tog starta vanligt och så där höll den på om och om igen ett par gånger tills den tillslut startade. så gick det några timmar, så hängde den sig bara ibland, satt liksom bara o surfa så bah poff och så skymtade jag ett bluescreen o sen startade den om, tror jag hann läsa så mkt som "påbörjar dumpning av fysiskt minne(?)" eller något sånt.. sådär har den hållt på nu ända sen dess o lägger av med jämna mellanrum osv, jag tänkte om de kanske var grafikkortet som spökar? hursomhelst är det väldigt irriterande och skulle uppskatta fall någon med liknande problem kunde berätta för mig hur du löste det

tack på förhand!