2009-03-27, 13:11
Medlem
Formatterade om min dator igår och installerade om allt (inkl. codecs), men när jag ska ut på YouTube så kan jag inte titta på videos som är i HD. Där finns alltså inga knappar eller länkar, t.ex. "Titta i hög kvalitét" eller HD. Det är precis som dom har försvunnit!

Vad har hänt?

(Och ja, jag väljer videos som är HD, men där är inga länkar som heter "Titta i normal kvalitét" eller Titta i hög kvalitét" eller HD. Fattar inget.)
Citera
2009-03-27, 13:33
Bannlyst
Skriv bara in &fmt=18 efter URL'en.

Såhär exempelvis:
http://www.youtube.com/watch?v=XImoErUUO2k&fmt=18

Men det är likadant för mig. HQ-knappen finns inte på alla videos för mig, men om jag skriver in &fmt=18 i slutet på URL:en så visas knappen och är intryckt.
Citera
2009-03-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Skriv bara in &fmt=18 efter URL'en.

Såhär exempelvis:
http://www.youtube.com/watch?v=XImoErUUO2k&fmt=18

Men det är likadant för mig. HQ-knappen finns inte på alla videos för mig, men om jag skriver in &fmt=18 i slutet på URL:en så visas knappen och är intryckt.

Har provat detta, även med fmt=22.

Inte en enda av videoklippen i HD-kanalen är i HD för mig, utan normal, PIXLIG kvalitét.

Innan jag formatterade datorn så kunde jag titta i HD, hade även "Titta i hög kvalitét" och HQ.
Senast redigerad av StereoX 2009-03-27 kl. 13:39.
Citera
2009-03-27, 16:10
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StereoX
Har provat detta, även med fmt=22.

Inte en enda av videoklippen i HD-kanalen är i HD för mig, utan normal, PIXLIG kvalitét.

Innan jag formatterade datorn så kunde jag titta i HD, hade även "Titta i hög kvalitét" och HQ.
Uppdatera drivrutinerna för grafikkortet och installera senaste flashplayern så löser det sig nog.
Citera
2009-03-27, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Uppdatera drivrutinerna för grafikkortet och installera senaste flashplayern så löser det sig nog.

Tack så mycket, detta hjälpte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in