Jag har en kvinna i en av mina klasser som säkert väger runt 120 - 130 pannor. Jag har funderat på hur stor fitta hon måste ha, är det så att det inte är några som helst problem att "fista" en så här storvuxen hona?. Dessa kvinnor måste ha enorma musar fast jag har har hört från folk som säger att dom inte har det utan att allt har att göra med bäckenet men det måste väl ändå vara så att hennes fitta är enorm om man gemför med en normalstor svensk kvinna?
Jag har en kvinna i en av mina klasser som säkert väger runt 120 - 130 pannor. Jag har funderat på hur stor fitta hon måste ha, är det så att det inte är några som helst problem att "fista" en så här storvuxen hona?. Dessa kvinnor måste ha enorma musar fast jag har har hört från folk som säger att dom inte har det utan att allt har att göra med bäckenet men det måste väl ändå vara så att hennes fitta är enorm om man gemför med en normalstor svensk kvinna?
Har feta killar större kuk?
Möjligen så är det väl svårare att komma åt kanske.
Min erfarenhet säger att riktigt smala tjejer har större fittor än kraftiga tjejer. Visserligen har jag aldrig varit med en sådan köttklump som du beskriver....
Mycket beror på kroppsstorleken, alltså om kvinnan i fråga är storväxt från början, då har hon antagligen lite större hugg än normalbyggda kvinnor. Att hon däremot är fet spelar ingen som helst roll, som tidigare nämndes feta killar har ju inte större kuk för det. Fittan växer inte av fett, däremot brösten gör det.
Men prova du vetja, och återkom sen när du smaskat på ett rejält fläskberg till kjoltyg ;0)
Min erfarenhet säger att riktigt smala tjejer har större fittor än kraftiga tjejer. Visserligen har jag aldrig varit med en sådan köttklump som du beskriver....
och jag skulle aldrig ens försöka mig på en sån dunderklump, så jag får låta det förbli en tanke!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!