2009-03-26, 19:07
Medlem
Jag har stött på en märkligt men irriterande problem. Jag vill avlägsna ett program på datorn men då någon raderat en fil i programmet så blir det "uninstall failed" när man använder borttagning av program vara i Windows XP. Jag har heller ingen möjlighet att installera om programmet då jag inte har tillgång till original skivor. Vore tacksam om någon vet ett smodogare sätt att radera programmet?
Citera
2009-03-26, 19:09
Medlem
micaeles avatar
Du kanske även skall tala om vilket program du pratar om?
Citera
2009-03-26, 19:16
Medlem
jag har en piratversion av AVG 8.0 som jag inte kan ta bort då jag vill installera en original version av Fsecure som jag fick på köpet när jag bytte internetleverantör.
Citera
2009-03-26, 20:49
Medlem
Testa installera det igen, och sedan avinstallera det.
Citera
2009-03-27, 06:42
Medlem
mickelinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrNilsson
Testa installera det igen, och sedan avinstallera det.
Men läs!
Citera
2009-03-27, 08:29
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickelind
Men läs!
Det gör inte saken mycket ljusare. TS nämner i första inlägget att det inte finns originalskivar. I tredje inlägget susar ordet pirat förbi, vilket ger att det knappast finns riktiga originalskivor, så det torde inte vara svårt att få tag i oriktiga sådana någonstans.
Citera
2009-03-27, 13:12
Medlem
hasenfrasens avatar
Starta upp i felsäkert läge och du kan zonka AVG's hela katalog i c:\program files. Kör sen CCleaner (både program- och registerrensning) så tar den bort ogiltiga programreferenser. Den ogiltiga installationsposten i "LäggTillTaBortProgram" fixar Windows själv - men om den ligger kvar gör det inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in