2017-08-08, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men snälla! Den människan bekostar oss ständigt kostnader från skattemedel genom alla fall av snatterier, våldtäkter och skattefusk. Dessutom har hon förmodligen bidrag för lägenheten och socialbidrag samt kostnader till socialen att utreda sonen. Hon är en stor fet parasit hela människan och inte ens semestern bekostar dom utan bor gratis.

Källa på samtliga av dina påståenden?

Du far i mina ögon med lögner och ägnar dig åt näthat.
Anna har gjort fel men hon är knappast en parasit.
Jag hoppas att Annas nätmobbare snart ger upp.
Citera
2017-08-08, 20:14
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Ja, vi har ju lärt oss näthatets ädla konst av Anna.
Vi fick ju notan på 500 000 för Antonios rättegång. Vad tror du det kostar med soc-utredningar? Vad tror du Annas alla magoperationer kostat?
Senast redigerad av Readyfreddie 2017-08-08 kl. 20:19.
Citera
2017-08-08, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Minigrisen brås väl på mamma gris och vilka jobb som helst duger väl inte. Men det är mer än dags för den fege Toffeln att sätta ner foten och kräva att de där två gör rätt för sig. Ingen arbetsgivare som är normal i skallen kommer dock att anställa någon av de där två snatterskorna.

Men tänk dig att så fort maken Roberto ens antyder till Anna att hon kanske skulle söka jobb så börjar underläppen skaka och så kommer störtfloden av tårar och snor. Förstår du inte Roberto, jag är en stor artist. Mina kollegor J Lo och Beyonce skulle aldrig ta ett jobb. Och sedan skulle hysterin komma fram och Roberto inser att han är fast, ungarna behöver mat och bostad så han släpper diskussionen. Anna kommer dock inte släppa detta utan kommer prata om det i veckor.
Citera
2017-08-08, 20:21
Medlem
Citat:

Anna är en stor parasit, hon har enorma skulder hos fogden. Skadeståndet till flickan kommer brottsoffermyndigheten betala ut och det är vi skattebetalare och sedan får Myndigheten gå via kronofogden för att få tillbaka pengarna av Anna.

Anna har 8 mål i Solna tingsrätt. Hur mycket har inte det kostat oss skattebetalare. Hur mycket kostar inte narkos/kirurg/ sköterskor/ vårddygn och efterkontroller för hennes 5 operationer. Hennes abort var inte gratis, operationen när magen sprack, förminskning av magsäck, fettsugning av armar och lår osv.
Vi pratar om att hon kostat oss miljontals med kronor.

Mullenö fråga vilka källor som finns över Anna Books skulder. Hon blir säkert jätteglad över att du provocerar fram ett utdrag från skattemyndigheten. Hon betalar inte ens kostnader för sina barn utan att de hamnar hos fogden. Snälla be mig om källor. Jag vill gärna höra Annas vrål över hur Mullenö krävde källor.
Senast redigerad av Darrar 2017-08-08 kl. 20:39.
Citera
2017-08-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Men hur kan mamma och pappa ens försörja henne? Pappa försörjer ju redan mamma.
Han jobbar i en klockaffär som han vaktar. Många klockor små....
Citera
2017-08-08, 20:46
Medlem
Citat:

Kalla det vad du vill. Konstaterade bara att din hjältinna är värre än en rumänsk tiggare som suger ut både skattebetalare och folk som betalar TV-licens. Skit på dig!
Citera
2017-08-08, 20:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Kan hon ju drömma som så som hon beter sig och betett sig genom åren.
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Anna är en stor parasit, hon har enorma skulder hos fogden. Skadeståndet till flickan kommer brottsoffermyndigheten betala ut och det är vi skattebetalare och sedan får Myndigheten gå via kronofogden för att få tillbaka pengarna av Anna.

Anna har 8 mål i Solna tingsrätt. Hur mycket har inte det kostat oss skattebetalare. Hur mycket kostar inte narkos/kirurg/ sköterskor/ vårddygn och efterkontroller för hennes 5 operationer. Hennes abort var inte gratis, operationen när magen sprack, förminskning av magsäck, fettsugning av armar och lår osv.
Vi pratar om att hon kostat oss miljontals med kronor.

Mullenö fråga vilka källor som finns över Anna Books skulder. Hon blir säkert jätteglad över att du provocerar fram ett utdrag från skattemyndigheten. Hon betalar inte ens kostnader för sina barn utan att de hamnar hos fogden. Snälla be mig om källor. Jag vill gärna höra Annas vrål över hur Mullenö krävde källor.
Ha ha, det var som f-n! Jag gissar att det handlar om obetalda skulder och möjligen stöld/snatteri. Vet du vad det är för mål som hon har där?
I övrigt har du helt rätt hon är en fet parasit. Fet på mer än ett sätt...
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kalla det vad du vill. Konstaterade bara att din hjältinna är värre än en rumänsk tiggare som suger ut både skattebetalare och folk som betalar TV-licens. Skit på dig!
Bry dig inte om mullenö, han bara tramsar skulle jag tro, ungefär som Aussi Red Man och CaisyRydback i invandringstrådarna som påstår att "raggare" är de som huvudsakligen står för bilbränning och stenkastning.
Citera
2017-08-08, 20:59
Medlem
Nu åker suddgummit fram snart....

jimztaah@evabondesson "Fina son"...? Hennes son våldtog en liten oskyldig flicka och äckel-Anna försvarar honom. Hur jävla trångsynt kan man vara? Usch för enögda cyniker som dig.
eydihrHon har ingen fin son, jag anser att hon har en vidrig son och att hon är vidrig själv som förvarar en våldtäkt! 😤
Citera
2017-08-08, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kan hon ju drömma som så som hon beter sig och betett sig genom åren.

Ha ha, det var som f-n! Jag gissar att det handlar om obetalda skulder och möjligen stöld/snatteri. Vet du vad det är för mål som hon har där?
I övrigt har du helt rätt hon är en fet parasit. Fet på mer än ett sätt...

Bry dig inte om mullenö, han bara tramsar skulle jag tro, ungefär som Aussi Red Man och CaisyRydback i invandringstrådarna som påstår att "raggare" är de som huvudsakligen står för bilbränning och stenkastning.

Det är olaga hot, misshandeln med Anna och Ingrosso och olika sorters brottmål där hon är vårdnadshavare för Antonio.
Jag har begärt ut allt om henne i Solna Tingsrätt och Nacka Tingsrätt. De preskriberar efter 5 år så sedan får man leta i arkivet.
Citera
2017-08-08, 21:08
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Det är olaga hot, misshandeln med Anna och Ingrosso och olika sorters brottmål där hon är vårdnadshavare för Antonio.
Jag har begärt ut allt om henne i Solna Tingsrätt och Nacka Tingsrätt. De preskriberar efter 5 år så sedan får man leta i arkivet.
RIKTIGT BRA JOBBAT!!!
Hon verkar även blivit dömd för svartjobb Skickar sökningen här, dock döljer den sig bakom en betalvägg på DN. https://www.google.se/search?q=anna+...w=1280&bih=629
Citera
2017-08-08, 21:09
Medlem
Familjen Took-Toledano lär ju kunna minska på el-räkningarna när mörkret kommer, Tunnans tandgarnityr lär ju lysa upp paradvåningen när stormarna rasar...
Citera
2017-08-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Nu åker suddgummit fram snart....

jimztaah@evabondesson "Fina son"...? Hennes son våldtog en liten oskyldig flicka och äckel-Anna försvarar honom. Hur jävla trångsynt kan man vara? Usch för enögda cyniker som dig.
eydihrHon har ingen fin son, jag anser att hon har en vidrig son och att hon är vidrig själv som förvarar en våldtäkt! 😤

Hon är inte hemma, åkte förbi på vägen hem till Termo för någon timme sedan. Var i Barkarby och handlade och kunde inte låta bli att kolla var hon bodde och var den s k våldtäkten varit. Solna är rätt fint, bättre än Termo. Helt okej område som hon bor i. Bostadsrätter och det såg välskött ut utanför. Hennes bostad var nersläckt.
Senast redigerad av Darrar 2017-08-08 kl. 21:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in