2026-06-24, 12:29
Avstängd
vichy6s avatar
Angående skylten. Det var ett skämt produktionen kommit överens med Anna om. ( kusin jobbar där )
Citera
2026-06-24, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Angående skylten. Det var ett skämt produktionen kommit överens med Anna om. ( kusin jobbar där )
Så desperat att låna sig till detta.
Citera
2026-06-24, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnig
Såg precis Book i Allsång. Såg inte hela scenen för tvn var bakgrundsbrus, men jag uppfattade det som att PW riktade micken mot henne som om hon ville att Booken skulle sjunga, och att Anna bangade.

Var det inte så?

EDIT: Jofanå. Hon gjorde samma duckning lite senare när Dikmen ville att hon skulle sjunga Sommartider.

Så uppfattade jag det också. Att hon bangade. Istället mimade hon och vevade med högerarmen i luften.

Märkligt. Där hade hon ju chansen att låta alla höra vilken fantastisk sångröst hon har.
Vem vet? Någon producent kanske hade ringt efteråt och velat sajna henne till något stort.
Citera
2026-06-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Så uppfattade jag det också. Att hon bangade. Istället mimade hon och vevade med högerarmen i luften.

Märkligt. Där hade hon ju chansen att låta alla höra vilken fantastisk sångröst hon har.
Vem vet? Någon producent kanske hade ringt efteråt och velat sajna henne till något stort.
Aldrig trott att hon skulle banga, tvärtom. Jag trodde hon försökte ta micken. Ja man lär sig något nytt varje dag...Hon kanske inte tar ton utan betalning💰. Precis som kollegan Celine Dion.😂
Citera
2026-06-24, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Aldrig trott att hon skulle banga, tvärtom. Jag trodde hon försökte ta micken. Ja man lär sig något nytt varje dag...Hon kanske inte tar ton utan betalning💰. Precis som kollegan Celine Dion.😂
Hon var ju inte uppsjungen och hade inte öööööövat.förlåt repeterat. Hon såg helt förvirrad ut när PW kom med micken
Citera
2026-06-24, 15:24
Medlem
Kollade nu vid 42:00... det jag ser är att PW håller fram micken till en oförberedd AB som inte kan texten, och därför trycker den ifrån sig.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-06-24 kl. 15:28.
Citera
2026-06-24, 16:13
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Jag fångade ett par bilder från SVT-sändningen av Allsången där Boten Anna framfördes på scen
https://postimg.cc/gallery/XrwRrmT
”Mi amore” var också där, troget vid Anna sida.
Kul textrad i låten för övrigt: ”Hon gör sig av med alla som spammar”

Det ser ut som om Robertas sparsamma frisyr är nysvärtad?
Citera
2026-06-24, 17:30
Medlem
TPLs avatar
Eftersom Anna läser här så visar hon för allra första gången bild på spanskt midsommarfirande...

Citera
2026-06-24, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Hon sitter alltså knäpptyst och filmar sig själv i 3 minuter när hon kör bil och lyssnar på något spanskt dravel. Tittar inte ens in i kameran. Väldigt mycket filter för att vara någon som inte har en falsk image och vill vara sig själv.

Vad vill hon förmedla med en tre minuter lång reel utan att något över huvud taget händer?
https://postimg.cc/r0Y0MYmN
Så där gjorde hon ofta under den stora guldåldern (samma tid som hon LIVEade dagligen).

Hon satt ofta med svärta i blicken och stirrade tomt fram, sen efter stund brukade hon smirka med munnen lite. Ofta var det någon låt eller en text med som visade att hon var arg på någon som nu skulle se klippet och skämmas för sitt vidriga beteende
Citera
2026-06-24, 21:14
Medlem
Vad jag vet så har hon inte dykt upp på TV i evigheter, därför förstår jag inte hur den här tråden fortfarande är aktiv.
Citera
2026-06-24, 21:39
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Vad jag vet så har hon inte dykt upp på TV i evigheter, därför förstår jag inte hur den här tråden fortfarande är aktiv.
Igår?
Citera
2026-06-24, 21:52
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Det ser ut som om Robertas sparsamma frisyr är nysvärtad?

Annas "man" har färgat håret länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in