Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
Var det inte Book-tooken som sa följande efter vinsten i Biggest loser:
"Feta människor är lata som kan bara skylla sig själva. Riktig näringsrik mat, motionera och leva efter enkla rutiner, så behöver de ej vara som elefanter.
Själv kommer jag inte bli så överviktig och fet något mer. Se på mig och hur välformad jag är med denna slanka kropp. Något som alla feta kan lyckas med".
Typ något av ovanstående citat med ett tydligt hån till överviktiga. Snacka om att synden straffar sig själv.
Är hon inte lik kroppsligt som bortgångne Sune Mangs fysiskt. (Ta bara bort hans ansikte från kroppen ersätt den med Book_tooks.Tala om kroppsliga likheter.)
Samt att hon påminner om dennes roliga prestationer som skådespelare, när hon försöker vara seriöst allvarlig, smart och empatisk?
Allvarligt talat. Anna Took-Book borde satsa på stand-up comedian, genom att bara vara sig själv och tala fritt ifrån vad som rör sig i hennes huvud. Tala om publiksucce. Utsålt varje kväll med en väldigt road publik. Allt från hennes lyckade betyg från grundskolan, artistkarriären, operationer till politiskt och religiöst svammel. För att inte glömma bort hennes lyckade föräldraansvar som mamma med spanska rötter i dagens rasistiska samhälle mot henne personligen.
Ganska bra förutsättningar till succe?
Hon tog dig på orden. Nu har hon lagt ut en bild på sminkväskor och berättar att hon tvättat av dem.
Om man lägger på bakgrundsskratt?