2023-06-26, 20:05
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Ja, det kan ju vara så att man bad Anna blåsa för misstänkt onykterhet. Anna vägrade och fick ultimatum att antingen blåser du eller också åker du hem. Anna valde att åka hem så man kan ju faktiskt säga att hon valde att hoppa av för prioritera både hälsa och integritet. Typ.
Precis så tror jag att det var. Eller drogtest. Eller att man tog henne på bar gärning med stöldgods.
Citera
2023-06-26, 20:11
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad är det för slukhål vid fötterna?
Det är nog knappen på en kudde som hon har fötterna på.
Citera
2023-06-26, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Frågestund!
https://i.postimg.cc/LXYzmbSd/DC7-B2...2-E1602304.jpg
Jag måste faktiskt tycka att Tooket är riktigt riktigt ful
Citera
2023-06-26, 22:09
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Det finns nån bild när hon badar där jag tycker hon ser bra ut (och nej, det är inte bakifrån!)
Hon kanske betalade extra för nåt deluxefilter då?
Men hon ser ju alltid så olika ut - och nästan alltid overklig.
Här ser hon ut som nån slags gjuten gummifigur, som en nybörjare målat ögonbryn, ögon och tänder på

Edit: Jag försökte hitta bilden där jag tycker hon ser bra ut. Det gick inte. Nu orkar jag inte skrolla mer bland hennes bilder 🤢
Senast redigerad av osnuten 2023-06-26 kl. 22:48.
Citera
2023-06-26, 23:14
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Det är svårt att veta hur hon egentligen ser ut …

Men det blir ju oavsett smått patetiskt med det överdrivna filteranvändandet och/eller retuscherandet när alla ojämnheter i hyn suddas ut och t o m hakan på köpet.
Citera
2023-06-27, 11:30
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej mina vänner.

Det var läänge sedan jag besökte denna numera legendariska tråd.
Men nu har jag emellertid erfarit att att allas vår metangudinna lagt av en av sina glamorösa megafisar inför öppen kamera och med digitalt ljud.

Nu undrar jag om någon snäll liten användare har en länk att erbjuda då denna fantastiska show verkar ha utspelats sig för ganska länge sedan.

Min fishumor är sofistikerad och välutvecklad sedan generationer tillbaka så ni kan vara övertygade om att jag inte "trollar"

MVH/Gnomegirl.
Jag har sagt det förr men någon kreativ Flashbackare borde sampla den där Blötmöken och lägga på ett Dr Alban beat. Det skulle bli hennes största hit efter ABC
Citera
2023-06-27, 14:36
Medlem
TPLs avatar
"Sommarfika i solen ☀️ "
Inte konstigt att hon ser ut som hon gör...

Har Anna också hakat på Ernst-trenden eller är det en snikvariant från den där fyndmarknaden?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Citera
2023-06-27, 17:15
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Sommarfika i solen ☀️ "

Har Anna också hakat på Ernst-trenden eller är det en snikvariant från den där fyndmarknaden?

Jag har ingen koll på Ernstkoppar, men jag känner igen en Annakopp när jag ser den. Den med fyra sockerbitar och en sked.

Inga bilder på trädgården.
Varför är inte uthuset färdigt? Altanen var väl förberedd för pool? Varför har dom inte byggt en pool som Anna kan guppa i, och Roberto kan dansa sin balett?
Var arvet från svärfar så mycket mindre än väntat?
Är det svårt att dölja sina egna utsläpp när man har egen pool?
Citera
2023-06-27, 17:40
Citat:
"Sommarfika i solen ☀️ "

Hon äter som en sparv.
Ja det vet väl alla att sparvar älskar cakepops?
Citera
2023-06-27, 18:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag har ingen koll på Ernstkoppar, men jag känner igen en Annakopp när jag ser den. Den med fyra sockerbitar och en sked.

Varför är inte uthuset färdigt? Altanen var väl förberedd för pool? Varför har dom inte byggt en pool som Anna kan guppa i, och Roberto kan dansa sin balett?
Sockerbitar till "den söte lille tand"...
Det var vasen jag tänkte på. Kaffet brukar hon ha sugrör till men nu har hon kört fast röret i kaloribullen.

Lekstugan lär aldrig bli klar. Den skulle vara till för familj och vänner men barnen är utflugna nu och några vänner har inte Anna.
Citera
2023-06-27, 18:05
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Ja, hur har det gått med Attefallshuset där åldringsrånaren och dåvarande pojkvännen skulle bo? Var är alla bilderna? Har grannen slutat klippa gräset till dem? Hur ser mattan ut nu för tiden, gräsmattan alltså, inte någon annan matta? Hur är det med de bästa grannarna? Bilder, bilder...
Citera
2023-06-27, 19:10
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Sockerbitar till "den söte lille tand"...
Det var vasen jag tänkte på. Kaffet brukar hon ha sugrör till men nu har hon kört fast röret i kaloribullen.

Lekstugan lär aldrig bli klar. Den skulle vara till för familj och vänner men barnen är utflugna nu och några vänner har inte Anna.
Sad story. Inte roligt alls! Kunde ha gett vem som helst en 10-timmars panikångestattack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in