2022-03-02, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ja, nu har hon råd, Roberta har nyss fått lön.

Kan någon se om Anna har köpt några nya följare? Det brukar hon göra strax efter Robertas lön.
Jaså? Vore kul om man kunde se dag-för-dag statistik på detta.
Citera
2022-03-03, 20:24
Medlem
Är inte blockad eftersom jag ser hennes konto men får inte upp varken frissa eller fika på mitt smygarkonto Alla kufar jag följer har lågsäsong just nu tydligen.
Citera
2022-03-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Är inte blockad eftersom jag ser hennes konto men får inte upp varken frissa eller fika på mitt smygarkonto Alla kufar jag följer har lågsäsong just nu tydligen.

Det låg på hennes story och den försvinner ju efter 24 timmar.
Citera
2022-03-03, 22:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ja, nu har hon råd, Roberta har nyss fått lön.

Kan någon se om Anna har köpt några nya följare? Det brukar hon göra strax efter Robertas lön.
Tycker hon har legat stadigt på 57k ett tag nu. Hade varit intressant att veta ifall det förändras efter en tid.
Citera
2022-03-03, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Det låg på hennes story och den försvinner ju efter 24 timmar.

Anna har blockat alla som inte ”följer” frånstories. Så smart 🧠. Eller inte. Trafiken kommer att avta men vi som är blockade eller vägrar följa behöver ju påfyllning här eller vis YT på vad som sker. Uppskattar särskilt filmade live 🙏🏼🥰
Citera
2022-03-04, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Anna har blockat alla som inte ”följer” frånstories. Så smart 🧠. Eller inte. Trafiken kommer att avta men vi som är blockade eller vägrar följa behöver ju påfyllning här eller vis YT på vad som sker. Uppskattar särskilt filmade live 🙏🏼🥰

Jag tycker nog det är rätt bra att hon gör detta, nu kan hon leva lugnt i sin bubbla. Själv kan jag ägna mig åt annat än att småfnissa åt stackars Anna. Samtidigt är det folks reaktioner som hållt hennes karriär vid någorlunda liv. Hon får ju inga erbjudande för sin sång utan hennes kändisskap bygger mycket på att hon bara är "korkad" och att ABC är dänga. Men den hiten har ju ingen aktning om man jämför med exempelvis Lisa Nilssons Himlen runt hörnet. När Anna fått chans att deltaga i "seriösa" sammanhang, om man nu kan kalla Malou von Sivers för seriös, jamen då sitter Anna och fantiserar och ljuger rakt av.
Vill vi se en orgie i pinsamhet så kan vi ju hoppas på ett samarbete mellan Lillasyster och Anna. De är ju exakt lika mediakåta, pinsamma, talanglösa och har samma typ av idioter till "fans".
Citera
2022-03-04, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Jag såg på storys häromdagen att hon var hos frisören fastän jag inte följer henne. Är det efter det som hon blockat alla som inte följer henne?
Citera
2022-03-04, 18:03
Medlem
Äntligen! Jag applåderar Tooket för att tagit reson att inte publicera mer patetiska inlägg och ha lives för ett fåtal trasiga människor. AnnaTook har gjort sitt och hon har själv insett detta. Det enda som är intressant är Tookets klavertramp, ilska, förljugenhet, glorifierande av ätteläggen Nu är det fredag och jag säger skål till alla som haft AnnaTook Stolledano som guilty pleasure Skål tamefan 🍿🍻
Citera
2022-03-04, 18:53
Medlem
Scamps avatar
Kan se hennes inlägg på Instagram men har inte sett att hon lagt upp instastories på flera dagar, kan man vara blockad då?
Citera
2022-03-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kan se hennes inlägg på Instagram men har inte sett att hon lagt upp instastories på flera dagar, kan man vara blockad då?

Nej, du är inte blockad. Hon är väldigt inaktiv på sitt instakonto vilket nog är bra för henne.
Citera
2022-03-04, 20:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Nej, du är inte blockad. Hon är väldigt inaktiv på sitt instakonto vilket nog är bra för henne.
Okej. Ja detta gör henne gott, frågan är om hon själv upplever det.
Citera
2022-03-04, 20:33
Medlem
moralhoras avatar
Ärligt talat så får det mig nästan att tro att hon faktiskt är med i The Masked Singer. Eftersom Anna inte kan hålla tyst så har hon istället getts Instagramförbud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in