Citat:
Ursprungligen postat av
Malla68
Anna har blockat alla som inte ”följer” frånstories. Så smart 🧠. Eller inte. Trafiken kommer att avta men vi som är blockade eller vägrar följa behöver ju påfyllning här eller vis YT på vad som sker. Uppskattar särskilt filmade live 🙏🏼🥰
Jag tycker nog det är rätt bra att hon gör detta, nu kan hon leva lugnt i sin bubbla. Själv kan jag ägna mig åt annat än att småfnissa åt stackars Anna. Samtidigt är det folks reaktioner som hållt hennes karriär vid någorlunda liv. Hon får ju inga erbjudande för sin sång utan hennes kändisskap bygger mycket på att hon bara är "korkad" och att ABC är dänga. Men den hiten har ju ingen aktning om man jämför med exempelvis Lisa Nilssons Himlen runt hörnet. När Anna fått chans att deltaga i "seriösa" sammanhang, om man nu kan kalla Malou von Sivers för seriös, jamen då sitter Anna och fantiserar och ljuger rakt av.
Vill vi se en orgie i pinsamhet så kan vi ju hoppas på ett samarbete mellan Lillasyster och Anna. De är ju exakt lika mediakåta, pinsamma, talanglösa och har samma typ av idioter till "fans".