Citat:
Ursprungligen postat av
Hujedamig7401
Lite sen på bollen har jag just lyssnat i ca 10 min på Annas och Nettans live. Den är ju obeskrivlig. Och smärtsam. Jag kunde inte fortsätta. Är Anna full eller va fan var det frågan om?
Den enda höjdpunkten var när hon snackade om att de skulle komplettera varandra såååååå bra i en egen podd. ”Hon som är gift och morsa etc kan prata om hur man är en bra förälder etc.” Hennes barn är ju för fan det största misslyckandet nånsin. Ett gäng osäkra sopor varav två förmodligen kommer ha en krokig väg genom livet.
Hon går ju bara på repeat. Som en större mängd inlärd information som hon i alla lägen måste hinna få ur sig innan någon avbryter henne.
Som offentlig känslomässig onani. Hon vet precis vad hon maniskt måste upprepa för att uppnå klimax, den förlösande gråten.
Och det är väl också det som triggar människor att vara elaka mot henne. Det där beteendet är inte socialt accepterat, samtidigt känner vi igen oss i henne, vi har alla ett litet drag av Anna som vi är smärtsamt medvetna om och försöker motverka.
Det ligger i människans natur att någon gång ibland vältra sig i självömkan, men de allra flesta har vett nog att göra det i absolut ensamhet, möjligtvis inför en nära vän. Jag tror nog att det är så Anna nöter ut alla sina vänner.