2022-01-29, 20:22
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon ser snart ut som innan hennes GBP. Minns bilden där hon sitter på sängkanten på sjukhuset, klädd i nåt randigt. Då vägde hon 130 kg. Nu ser hon ut att vara nära den vikten.
Gör hon inget nu blir hon inte gammal.
Hon är vaccinerad men jag skulle vara livrädd för smitta med den kroppshyddan.
#BMI #FHM #KFM #SKV
Har du sett bevis på att Anna är vaccinerad? Jag och flera jag känner säger att vi är vaccinerade för vi orkar inte ta diskussionen.
Citera
2022-01-29, 20:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har du sett bevis på att Anna är vaccinerad? Jag och flera jag känner säger att vi är vaccinerade för vi orkar inte ta diskussionen.
Såg ju Robertos plåster och han och Anna gör alltid saker tillsammans.
Citera
2022-01-29, 20:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Vad gjorde de på gymmet?
Citera
2022-01-29, 20:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad gjorde de på gymmet?
Vilket av gymmen?
Citera
2022-01-29, 20:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Vilket av gymmen?

Var det flera gym de fotade och besökte?
Citera
2022-01-29, 20:58
Medlem
Citat:
Det sinnessjuka är att hon lägger ner så mycket pengar på nåt som inte ens gör henne snygg. Hon må sola varannan dag, färga håret varje vecka och sminka sig med tjocka lager flera gånger per dag - hon ser inte yngre eller vackrare ut. Dom som lurar henne att tro det borde skämmas lika mycket som Anna själv.
Det långa, tunga håret gör att håret ser platt ut på hjässan. Klipp det i axelhöjd och låt den naturliga färgen komma fram, det blir otroligt lättskött då.
Återgå till den där fisk- och grönsaksdieten du hade i höstas. Sätt broddar på skorna och gå en rask promenad minst 1 timme per dag så kanske du slipper byta knäled. Use it or lose it.
Men skynda dig, Omicron kan hinna före. 🏃‍♀️

Nej, det där fixandet med precis allt(vad har hon INTE fixat än? Öronen?) har jag aldrig fattat. Självbedrägeri, visst men mycket besvär för lite som kärringen sa som klippte grisen.
Men hennes skönhetsideal/uppfattning om ”kvinnligt” är överdrivet sen barndomen-mycket smink, smycken, hårfärg, jätteimplantat, solariebränna, parfym, lösögonfransar…hon kan inte leva utan eller se det annorlunda än hon gör. Även om det ser värre ut ju äldre hon blir med allt detta.

Nej, Anna…ta knät på allvar. Leder kan paja av olika skäl utan övervikt med (har själv varit med om detta) och skulle man behöva en ny led är man glad(och det kommer ortopeden med vara) om man inte har grav övervikt. Ju snabbare återhämtar man sig utan extra onödig belastning.
Citera
2022-01-29, 21:52
Medlem
Har man gott om pengar kanske man kan fixa till sig lite med hairextansion. Fina naglar fula ögonbryn etc Men blir man lyckligare av det

Jag vet inte

Jag skulle aldrig lägga pengar på sånt trams

Bättre att satsa på en bättre bil
Fina möbler
Bättre mat
Trädgårdsskötsel
Min åsikt är att man blir inte lyckligare av skönhetsgrejor
Men som sagt smaken är som baken
Sola i solarium ….hmmm vad ger det
Citera
2022-01-29, 21:53
http://annabook.se/2019/02/28/gor-on...4%F0%9F%98%94/
Här finns mycket sanningar och lögner av och med ers höghet själv...
Citera
2022-01-29, 22:02
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var det flera gym de fotade och besökte?

Det var väl Mys nya gym ? A var där innan och målade om och fixade .
Citera
2022-01-29, 22:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
http://annabook.se/2019/02/28/gor-on...4%F0%9F%98%94/
Här finns mycket sanningar och lögner av och med ers höghet själv...
Ja, stackars Anna. Aldrig hungrig, äter ingenting.
Hon var ju så himla nöjd direkt efter att ha gått ner till 56 kilo. Sexlivet var på topp och hon kunde äntligen köpa snygga kläder. Alla för stora trosor skulle skänkas bort eller säljas. Tjockisar hånades och Anna sa att "kan jag kan du".

⚡Plötsligt var det inte längre kul att vara snygg och smal. Anna har sen dess jobbat hårt för att hitta nuvarande format som hon stortrivs med.
Citera
2022-01-29, 22:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det var väl Mys nya gym ? A var där innan och målade om och fixade .

Vafalls? Du skojar va? Anna målade om och fixade i ett gym.... Ursäkta om jag svimmar i hörnet...
Senast redigerad av Gabriel Knight 2022-01-29 kl. 22:22.
Citera
2022-01-29, 22:43
Medlem
Tydligen varit på födelsedagskalas för Kins ena dotter idag, hemma hos Chatrine Hardenborg. Foton i vanlig ordning på hennes lägenhet, inkl privata foton med bebis på. Dessutom har kära Anna taggat platsen så Chatrines exakta adress går att få fram. Tycker C verkligen att det är okej att token lägger ut hennes privata adress, samt lägger ut bilder tagna på foton hemma i hennes lägenhet.
Dessutom den sedvanliga krambilden med äldre person. Denna gång Kins pappa som token kastar sig över och våldskramar, med ansiktet typ 5 cm nära. Covid, vad är det? Varför har hon en sjuklig förkärlek att krypa så nära äldre personer så att de delar andedräkt. Naturligtvis upplagt med bildbevis 😏
Senast redigerad av Mysteryme 2022-01-29 kl. 22:52. Anledning: Felstavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in