Vem mer än Du har satt spår i Sveriges musik samling?
Eller konstskatter kanske vi skall kalla detta.
Vem mer än Du har skapat radio program som roar oss när folk skämtar på din bekostnad?
Vilka Youtube klipp är roligare än de Du gjort?
Speciellt när Du sitter i korridoren på psyk mottagningen.
Anna Anna jag hoppas verkligen att du låter din avkomma lämna hemmet för att stå på egna ben.
Anna Du är ljuset i mitt liv, Du oroar mig och Du roar mig allt på en och samma gång.
Nu pratar vi multi tasking, det kan inte ens hon Carsola eller vad hon heter göra!
Dina fötter får mig att be min man att klä av sig naken och tigga om fotvård, och jag nekar bara för att förnedra honom tills han ber mig att på sina bara såriga knän tvåla in dom med vapen fett.
Nä jag vet det låter inte klokt, men gud så sexigt, vänta har inte tid tydligen så har vi dubbelbokat samma psykolog så jag ber om ursäkt.
Jag väntar i korridoren bland resten av alla Bookomaner.
Alla hennes stories och inlägg på Instagram går ut på en sak: Att göra omgivningen "avundsjuk" på hennes fantastiska liv. Hon är ungefär som den där släktingen på 80-talet som skickade vykort från Mallorca och beskrev hur många grader det var (i skuggan). Tänk vad avundsjuk jag blir på att hon var inbjuden till Café Opera ikväll men bestämde sig istället för tapas a la Anna i nytvättade soffan efter en INTENSIV vecka. Om hon hade varit 22 år hade jag inte brytt mig men hon är 50+! PATETISK!
Det märks också att hon suktar efter ett GENUINT samarbete med den där skräpmarknaden i Alby. Hennes smak för inredning är minst sagt billig så detta passar ju henne som handen i handsken. Skrattretande att se hennes bildtext om "så mycket vackert och hållbart för t ex. gravar" på bild med billiga änglar med visdomsord Made in China. Hållbart? Hållbar konsumtion? Tror inte att Anna förstår vad ordet betyder, kanske menar hon att den håller om man tappar den i marken?
Till sist: Vi minns väl alla hennes dramatiska inlägg med svartvit ledsen selfie då hon beklagade sig över att hon inte kunde utöva sitt yrke som artist pga pandemirestriktionerna. Varför är hon inte på turné nu? Varför sjunger och dansar hon inte på bästa sändningstid? Varför blev det inte ett nytt datum i församlingshemmet i Sigtuna efter det inställda giget (pga covid-sanering)? Varför inga fler cook-alongs? Om hon nu vill vara artist och sjunga/dansa (som hon har rätt till enligt dramatiska inlägget) varför kör hon inte ens en show via live på IG inför hennes fans? Eva-Britta i Skövde skulle älska det. Liksom Ulla i Burträsk. Och många fler av hennes fans. Hon är väl ändå en ARTIST?
De två rosorna hon skriver att hon fått av sonen tror jag snarare var två av rosorna hon köpte på COOP. Alla fick väl inte plats i vasen hon skulle ha i hallen. Vem går och köper två rosor liksom. Ska det vara så ska det vara en, tre eller flera.
Bra spanat. Eller så drog skitungen ut ett par ur vasen och tutade i henne att han köpt dem för att han gjort något och behövde fjäska för henne.
Oavsett vad hon vräker i sig och oavsett för krafs hon handlar så är jag nyfiken:
När ska hon börja jobba?
Alldeles i anslutning till då restriktionerna hävdes i slutet av september månad bönade och bad hon om att restriktionerna skulle upphöra. Det var tid, det var dags ansåg hon.
Nu har det gått över två månader. Det enda hon åstadkommit är en intervju hos Malou.
Till sist: Vi minns väl alla hennes dramatiska inlägg med svartvit ledsen selfie då hon beklagade sig över att hon inte kunde utöva sitt yrke som artist pga pandemirestriktionerna. Varför är hon inte på turné nu? Varför sjunger och dansar hon inte på bästa sändningstid? Varför blev det inte ett nytt datum i församlingshemmet i Sigtuna efter det inställda giget (pga covid-sanering)? Varför inga fler cook-alongs? Om hon nu vill vara artist och sjunga/dansa (som hon har rätt till enligt dramatiska inlägget) varför kör hon inte ens en show via live på IG inför hennes fans? Eva-Britta i Skövde skulle älska det. Liksom Ulla i Burträsk. Och många fler av hennes fans. Hon är väl ändå en ARTIST?
Den bilden är så meta att man baxnar. Låt se om jag förstått det rätt. Anna gör ett inlägg om ett företag>företaget gör ett inlägg om inlägget om företaget>Anna gör ett inlägg om företagets inlägg om inlägget om företaget?
Oavsett vad hon vräker i sig och oavsett för krafs hon handlar så är jag nyfiken:
När ska hon börja jobba?
Alldeles i anslutning till då restriktionerna hävdes i slutet av september månad bönade och bad hon om att restriktionerna skulle upphöra. Det var tid, det var dags ansåg hon.
Nu har det gått över två månader. Det enda hon åstadkommit är en intervju hos Malou.
Så, Anna, när ska du börja jobba?
Ja och intervjun är knappast jobb heller. Nä det är som vanligt, mycket snack och obefintlig verkstad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!