2021-09-29, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Tips: Gör en backgroundcheck och kolla vem det är som påstår att just det ämnet ska avhandlas på lördag hos Malou
Ja nu ser jag att det är han som varit avstängd och hittar på en massa. Dessutom visas inte Malou på lördagar så det är bara hittepå. Men något skall Anna vara med i , det skrev hon själv.
Citera
2021-09-29, 19:12
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja nu ser jag att det är han som varit avstängd och hittar på en massa. Dessutom visas inte Malou på lördagar så det är bara hittepå. Men något skall Anna vara med i , det skrev hon själv.

Haha fan!

Jag brukar kunna lukta till mig troll men nu kollade jag för en gångs skull inte upp källan så noga

Inlägget var nämligen fullt plausibelt!
Det är ju inte det konstigaste man läst i tråden menar jag.

Så poäng för bra trolleri, fullt trovärdigt i mina ögon
Citera
2021-09-29, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantis2021
Mitt första inlägg i denna tokiga tråd - jag tror det gäller Är du helt hundra med Keyyo

Har aldrig hört talas om det programmet. Vilka andra har varit med?
Citera
2021-09-29, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon skriver att hon kommer att synas i rutan nästa vecka och fixar sitt hår idag inför det hos Bahir.

Kanske lika bra att Anna inte har några aktiva bolag, för hon har större utgifter än inkomster med flera dagar av tidsspill för bara någon minut i rutan. Är det kanske HAN som tycker det är en typ av ”karriär”?
Citera
2021-09-29, 19:44
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Kanske lika bra att Anna inte har några aktiva bolag, för hon har större utgifter än inkomster med flera dagar av tidsspill för bara någon minut i rutan. Är det kanske HAN som tycker det är en typ av ”karriär”?
Det är ju inte direkt sändning utan spelas in några dagar innan det sänds.
Skönt för Anna att kunna nå ut och berätta om hur pandemin har påverkat henne och familjen.
Alla inställda jobb som har bokats av har ju dränerat ekonomin och bara hennes man har kunnat arbeta, medans resten av familjen har vart isolerade.
Citera
2021-09-29, 19:49
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantis2021
Mitt första inlägg i denna tokiga tråd - jag tror det gäller Är du helt hundra med Keyyo
Nja… inte de närmaste veckorna i alla fall . Deltagarna är redan spikade
https://www.svtplay.se/ar-du-helt-hundra
Citera
2021-09-29, 19:52
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Det är ju inte direkt sändning utan spelas in några dagar innan det sänds.
Skönt för Anna att kunna nå ut och berätta om hur pandemin har påverkat henne och familjen.
Alla inställda jobb som har bokats av har ju dränerat ekonomin och bara hennes man har kunnat arbeta, medans resten av familjen har vart isolerade.
Malou efter tio direktsänds dessutom sänds det inte på lördagar
Citera
2021-09-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Hon skall prata om hur tiden under pandemin har påverkat henne i bristen på att utföra sitt normala yrke som artist och istället lagt tid på sin blogg som influenser.
Hela familjen har befunnit sig isolerade i deras hem, som tur vad är så stort så att alla har haft något att göra antingen i trädgården eller städa, laga mat med mer.
Nu berättar jag inte mer.
Kan du inte åtminstone försöka trolla ordentligt?
Tips 1: Hon är inte influenser.
Tips 2: Hon bloggar inte.
Tips 3: Familjen har inte varit isolerade.
Citera
2021-09-29, 20:08
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nja… inte de närmaste veckorna i alla fall . Deltagarna är redan spikade
https://www.svtplay.se/ar-du-helt-hundra
Min gissning Postkodlotteriet, hjälpa Kicken att dela ut miljoner
Citera
2021-09-29, 20:12
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Min gissning Postkodlotteriet, hjälpa Kicken att dela ut miljoner

Ja, hon hade väl en flygbiljett
Citera
2021-09-29, 20:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Det värsta med sådana här program som Malou, Oprah och vad de heter är ju att den som de intervjuar kan ljuga helt fritt utan att bli ifrågasatt.
Det förvånar mig inte alls om Anna skulle försöka att ta chansen att få sitta i teve och ljuga för alla genom att säga att hon och familjen var isolerade och påtade i trädgården under pandemin. Människan är en notorisk lögnare och en ond och bitter människa.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-09-29 kl. 20:15.
Citera
2021-09-29, 20:42
Medlem
Falsk alarm om Anna hos Malou. Anna hade kommit på tal i redaktionen men mer blev det inte. Varför visste min kompis som är "runt" tv-teamet som gör Malou-programmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in