2021-09-19, 16:23
Medlem
tomibollen_2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Anna kan börja arbetsträna på Samhall som andra i samma sits....

Omöjligt, då skulle hon vara omringad av alla fans....
Citera
2021-09-19, 16:24
Medlem
Citat:
Jösses då är det illa med primadonnan...

Anna kanske skulle kunna få sjukersättning för sitt mående. För hon mår ju inte riktigt bra om man uttrycker det milt. Kanske det skulle vara en lättnad för henne på många sätt. Tycker inte hon har det så lätt.
Citera
2021-09-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Anna kanske skulle kunna få sjukersättning för sitt mående. För hon mår ju inte riktigt bra om man uttrycker det milt. Kanske det skulle vara en lättnad för henne på många sätt. Tycker inte hon har det så lätt.
Av det jag läst här i tråden så verkar det självförvållat att hon inte har det så lätt. Hon får ta sig i kragen, bita i det sura äpplet och se verkligheten. Inget medlidande från mig i alla fall.
Citera
2021-09-19, 16:44
Medlem
Citat:
Av det jag läst här i tråden så verkar det självförvållat att hon inte har det så lätt. Hon får ta sig i kragen, bita i det sura äpplet och se verkligheten. Inget medlidande från mig i alla fall.

Hon klarar naturligtvis inte att ta sig i kragen. Hon är lågt begåvad och har problematik med sitt mående, som jag inte ens kan gissa vad det skulle vara, men uppenbarligen är man inte frisk i psyket om man sitter och gråter med främlingar dag efter dag och blockar som sysselsättning. Det är ju något som är rudimentärt fel på henne. Jag är så jävla arg för att hon gjort så är mot den döde som hon påstår sig älska. Och alla hennes jävla tjat om att sonen inte är skyldigt till det han är dömd för.

Man förstår att något är rejält fel men hon är så oempatisk att man tappar respekten för henne. Hon ger sig på andra svaga och utnyttjar döda och gud vet allt hon sysslar med. IKEA-ätarna, synen på dem gör en förbannad.

Nu måste jag ta paus i ett helt år men det blir nog bara en timme tror jag. Det är så bisarrt det som händer här. Vansinnesskratt
Citera
2021-09-19, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Det finns betydligt med lågbegåvade människor än Anna som har ett jobb. Och som kan sköta det. Det är inte där skon klämmer, utan hennes inställning till jobb.
Samhall är ju perfekt för människor med diverse svårigheter, kroppsliga eller mentala.
Citera
2021-09-19, 16:53
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Anna kan börja arbetsträna på Samhall som andra i samma sits....
Så du tror inte drejningen och blombinderiet var arbetsträning????

Klart hon inte kan sitta i kassan på ica, först pga anstormningen av folk och för det andra tror jag inte hon klarar det.
Citera
2021-09-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Så du tror inte drejningen och blombinderiet var arbetsträning????

Klart hon inte kan sitta i kassan på ica, först pga anstormningen av folk och för det andra tror jag inte hon klarar det.
Det tror jag inte nej.
Citera
2021-09-19, 16:57
Medlem
Citat:
Hon klarar naturligtvis inte att ta sig i kragen. Hon är lågt begåvad och har problematik med sitt mående, som jag inte ens kan gissa vad det skulle vara, men uppenbarligen är man inte frisk i psyket om man sitter och gråter med främlingar dag efter dag och blockar som sysselsättning. Det är ju något som är rudimentärt fel på henne. Jag är så jävla arg för att hon gjort så är mot den döde som hon påstår sig älska. Och alla hennes jävla tjat om att sonen inte är skyldigt till det han är dömd för.

Man förstår att något är rejält fel men hon är så oempatisk att man tappar respekten för henne. Hon ger sig på andra svaga och utnyttjar döda och gud vet allt hon sysslar med. IKEA-ätarna, synen på dem gör en förbannad.

Nu måste jag ta paus i ett helt år men det blir nog bara en timme tror jag. Det är så bisarrt det som händer här. Vansinnesskratt
Håller med till 100%. Alla hennes bravader är ren jävla parodi. Förstår inte hur en människa kan hålla på att skämma ut sig så jävligt år ut och år in..
Citera
2021-09-19, 17:03
Medlem
Retsinas avatar
Ny bild, ser påverkad ut.
https://postimg.cc/cgk2PbQ5
Citera
2021-09-19, 17:06
Medlem
flugornass avatar
Nu flyttar kärringen fokus bort från henne.
Till rädda ett barn från Nigeria

https://i.postimg.cc/c46x8GrQ/4.jpg
Citera
2021-09-19, 17:23
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Hon behöver inte bara arbetsträna, hon behöver mest av allt samhällsträna, lära sig hur det fungerar ute i den riktiga världen.
Citera
2021-09-19, 17:24
Medlem
estrelladeoros avatar
Citat:

Narcissim eller borderline kanske? Jag minns att hon skrev ett lååååångt inlägg på instagram där hon anklagade Tilde de Paula för att ha varit otrevlig mot henne i Nyhetsmorgon bara för att hon inte slickade röven på henne efter att hon vunnit Biggest loser. Extremt känslig för minsta skymt av kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in