Citat:
Ursprungligen postat av
tatoomike
Av det jag läst här i tråden så verkar det självförvållat att hon inte har det så lätt. Hon får ta sig i kragen, bita i det sura äpplet och se verkligheten. Inget medlidande från mig i alla fall.
Hon klarar naturligtvis inte att ta sig i kragen. Hon är lågt begåvad och har problematik med sitt mående, som jag inte ens kan gissa vad det skulle vara, men uppenbarligen är man inte frisk i psyket om man sitter och gråter med främlingar dag efter dag och blockar som sysselsättning. Det är ju något som är rudimentärt fel på henne. Jag är så jävla arg för att hon gjort så är mot den döde som hon påstår sig älska. Och alla hennes jävla tjat om att sonen inte är skyldigt till det han är dömd för.
Man förstår att något är rejält fel men hon är så oempatisk att man tappar respekten för henne. Hon ger sig på andra svaga och utnyttjar döda och gud vet allt hon sysslar med. IKEA-ätarna, synen på dem gör en förbannad.
Nu måste jag ta paus i ett helt år men det blir nog bara en timme tror jag. Det är så bisarrt det som händer här.

Vansinnesskratt