2021-07-17, 08:56
Medlem
AnnaTooks kändisskap finns endast numera i hennes egna lives med hennes egna regler Snart börjar hon ta betalt Jojjebetto har blivit en turistattraktion då folk smygfotar ”The retarded ” som är gift med denna patetiska människa, när han arbetar med ”säkerhet”. Men som hon sa - reta inte den som är utslagen, slut, föredetting m.m. Nu ger hon järnet i sina lives. Dansar och rör på musklerna. Visar kamel-tänderna. Passa på och njut av förnedringen TookAnna! Snart ledsnar även dina följare även där Artisteliten i Sverige skrattar och skakar på huvudet. Du lever verkligen upp till din image. Helt jävla galen
Citera
2021-07-17, 09:30
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har han inte ens badbyxor på sig när han springer runt hemma bland barnen?
Det är ju inte underligt att barnen har en mentalt felaktig världsbild när detta gränslösa beteende har funnits under hela deras uppväxt.
De har ju både hört och sett föräldrarna frossa i sitt sexmissbruk och troligen sett föräldrarna nakna i tid och otid.
För övrigt är det troligen detta något avvikande beteende som är en av hållhakarna på Roberto vilket gör att han inte kan sticka därifrån även om han skulle vilja.
Roberto har väl förstås sprungit naken inför barnen när de var små och Anna "kan potentiellt" anklaga honom för sexuellt ofredande inför minderåriga om han varit naken inför tex V och F när de var mindre om hon vill hämnas på honom.

Uppenbarligen räcker han inte till för Anna som drömmer om en trekant.

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...-triangeldrama
Citera
2021-07-17, 09:41
Medlem
Följer både denna tråd och Anna Book och jag tänker mycket på varför. Tror det är samma mekanism som när man ser en olycka, det är svårt att slita bort blicken.

Hur som helst, igår sa hon i sin live att alla i familjen jobbar, därför är hon ensam hemma. Men vi har väl redan konstaterat att Antonio är i Spanien (kan iofs jobba där) och att Felicia är på rehab? Finns det arbetsuppgifter på ett rehab?
Citera
2021-07-17, 10:53
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/SXY88NTz

Varför lägga ut en sådan här bild.
Ja vi fattar att Roberto gillar att gå naken men att lägga ut en sån bild 🙄

https://postimg.cc/gallery/0MvVHr4
Närbilder på hennes ärrade överarmar efter hon opererade bort gäddhängen.

Herregud så meningslöst att utföra en sådan operation å sen förstöra allt genom att inte kämpa för att hålla vikten. Jag har en kusin som var överviktig nu har hon gått ner, hon är inte pinnsmal men smalare än vad hon nånsin varit. Hon sa att hålla vikten för en överviktig är som att hålla sig nykter som alkoholist, man måste kämpa mot suget av sötsaker å dålig mat å motionera regelbundet, man måste ändra livsstil för alltid å hålla sig till den å det är skitjobbigt till en början men man vänjer sig. Om Anna nu läser här hoppas jag att hon tar till sig detta. Det är svårt men det går bara man ger sig fasiken på´t
Citera
2021-07-17, 11:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Herregud så meningslöst att utföra en sådan operation å sen förstöra allt genom att inte kämpa för att hålla vikten. Jag har en kusin som var överviktig nu har hon gått ner, hon är inte pinnsmal men smalare än vad hon nånsin varit. Hon sa att hålla vikten för en överviktig är som att hålla sig nykter som alkoholist, man måste kämpa mot suget av sötsaker å dålig mat å motionera regelbundet, man måste ändra livsstil för alltid å hålla sig till den å det är skitjobbigt till en början men man vänjer sig. Om Anna nu läser här hoppas jag att hon tar till sig detta. Det är svårt men det går bara man ger sig fasiken på´t
Det kommer aldrig hända. Hon hade chansen efter BL att hålla vikten. Men det faila hon stenhårt. Hon har inte den livsstilen och kommer aldrig att få den heller.
Citera
2021-07-17, 12:00
Medlem
Anna beskrev gårdagen som händelserik.
Hmm. Hon handlade på Coop och umgicks sen med främlingar via telefonen timme efter timme efter timme …
Citera
2021-07-17, 12:37
Medlem
Tuttlutts avatar
Följer Anna My fortfarande?
Ser att My följer henne men inte tvärtom.
Citera
2021-07-17, 12:39
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna beskrev gårdagen som händelserik.
Hmm. Hon handlade på Coop och umgicks sen med främlingar via telefonen timme efter timme efter timme …

Svensk högsommar och hon sitter inne i full makeup (inkl lösögonfransar) och pratar rätt ut luften.
Händelserik?? - Ja jisses

https://postimg.cc/gallery/69j9zqT

Jag kom in då hon sa att om det var kvinnliga chefer på de olika radiokanalerna skulle hon få jobb direkt. Hon kallade det för ”Pussy Power” och la till att ”Dicks don’t dare”.

Jag undrar stillsamt när hon ska inse att det gäller inte bara att prata man måste ha något vettigt att säga också
Citera
2021-07-17, 12:44
Medlem
Matbild efter matbild och massa onyttigheter på vardagar till och med. Är det inte dags för Anna att erkänna att hon är mat/sockermissbrukare? Vem som helst fattar ju att man inte inte hålla på så utan att gå upp i vikt. Sen att hon bara gör selfies hela tiden visar ju på att hon i själva verket skäms för sin vikt. Men hon är så nöjd med sig själv säger hon hela tiden
Citera
2021-07-17, 12:56
Medlem
En annan höjdare förresten från en av de senaste dagarnas lives:
”Jag dricker nästan bara vatten”.
Citera
2021-07-17, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
En annan höjdare förresten från en av de senaste dagarnas lives:
”Jag dricker nästan bara vatten”.
Anna dricker minst en liter wienerkaffe varje dag. Så mycket onödiga kalorier och så skadligt för tänderna. Vore bättre om hon skulle dricka vatten istället.
Citera
2021-07-17, 13:32
Medlem
Coolvid19s avatar
Det börjar faktiskt bli riktigt tröttsamt att läsa sida upp och sida ner med inlägg som hånar hennes vikt. Ja, vi vet att han använder filter. Släpp sargen där och skriv om lite roligare saker. Vad händer med Friggeboden och när ska Roberta klippa gräset nästa gång? Om han väntar till September har Anna hunnit glömma bort och då kan klippa ett hjärta till. Dvs om han själv kommer ihåg det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in