2021-04-16, 00:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Anna lägger inte några pengar på något. Hon gör såna behandlingar hon får gratis eller starkt rabatterade för att hon visar upp dem på Instagram.
Förvisso, men Cookalong måste ha kostat en fet slant. Jag tror inte tre fyra frilansare ställer upp gratis även om det är kompisar till Roberta. De måste ju ändå tillbringa, var det tre? lördagar med att filma Anna som steker kyckling.

Fast... de kanske har gjort klart Attefallshuset? Där ute får man kanske 8-10.000 i månaden för det. Men det är för pinsamt att erkänna så de låtsas inte om det. Kan det inte vara så?
Citera
2021-04-16, 01:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
I så fall har farfar åkt på en rätt fet reavinstskatt i år. Den måste betalas om man köper något billigare än man sålt. Men det tänker väl inte Books bidra med?

Nej, Anna har ingen grundskoleutbildning. Hon hoppade av i åttan. För att satsa på en karriär i ögonbrynsbranschen.

Anna har ju svårt med att estimera saker, drygt 3 terminer i högstadiet motsvarar 3 år på grundskolan, för henne.
Då är Anna fulllärd.
Undrar hur mycket Anna skolkade från skolan?
Vad var mamman ursäkt till rektorn för att Anna skulle få slippa skolan?
"I framtiden kommer min dotter kommer att bli störst" ..
Det kan man ju säga att Anna blivit för kategorin svensk kvinnlig kort artist, årsmodell - 70. Anna har verkligen blivit stor.
Citera
2021-04-16, 01:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Förvisso, men Cookalong måste ha kostat en fet slant. Jag tror inte tre fyra frilansare ställer upp gratis även om det är kompisar till Roberta. De måste ju ändå tillbringa, var det tre? lördagar med att filma Anna som steker kyckling.

Fast... de kanske har gjort klart Attefallshuset? Där ute får man kanske 8-10.000 i månaden för det. Men det är för pinsamt att erkänna så de låtsas inte om det. Kan det inte vara så?

Attefallshuset är väl tänkt som stödboende till gammjäntan, med förhoppning att hon ska kunna gå utan stödhjul i framtiden.
Om inte, borde Anna hyra ut huset till någon stackare som Anna får underhålla sig med i sin ensamhet.
Man får tjäna upp till 50 000 skattefritt om man hyr ut boende.

Tror inte att Anna betalar fullt pris på någon tjänst hon köper, hon prutar och tjatar nog rätt friskt.
Men Anna får sällan större erbjudanden som My, såg att Dr Alban börjat göra reklam för teknikprylar på sitt IG, osäker om han skulle ha gjort det före Coronan.

Anna framstår rätt tydligt som superlat, när man jämför henne med andra "kändisar".
Att Anna valdes ut samtidigt med La Camilla och UllaredsMorgan på BL förvånar mig inte, de påminner om varandra, de får inte ändan ur vagnen alla gånger.
Skulle kunna kolla på ett program bara med dem. Typ ett bantningsprogram.Igen.
Senast redigerad av cece123 2021-04-16 kl. 01:27.
Citera
2021-04-16, 04:23
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jo, hon var med men inte som tävlande med tidtagning.
Utan bara som deltagare som rör sig framåt i egen takt.. Hon åkte kanske bil en stor del av vägen??
https://www.marathon.se/nyheter/allt...-kinberg-batra
Noterar att Anna Batra sprang tjejmilen på en dryg timme..
Anna var tydligen den enda procenten som deltog som arbetslös och en av 4% som bara hade grundskoleutbildning.
https://www.marathon.se/nyheter/allt...tjejmilen-2015

Nummerlappen hon hade var inte med bland de nummerlappar som delades ut det året. Alla deltagare får nummerlapp oavsett startgrupp. Det numret STARTADE INTE det året, det fanns inte oavsett startgrupp. Tidtagning eller ej
Citera
2021-04-16, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Definitivt, det är omöjligt att så många kan börja gilla och följa AnnaTook.
Det var inte så..jag såg fel på antalet följare hos My..
Citera
2021-04-16, 07:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Nummerlappen hon hade var inte med bland de nummerlappar som delades ut det året. Alla deltagare får nummerlapp oavsett startgrupp. Det numret STARTADE INTE det året, det fanns inte oavsett startgrupp. Tidtagning eller ej

Den diskussionen har varit med från start, huruvida Anna varit med eller ej.
Vilka listor har du kollat på?
Citera
2021-04-16, 07:13
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Dom amorterar väl inte? Dom (svärfar) fick mer för lägenheten i Solna än vad huset kostade.
Men dom har nog belånat huset långt över trädtopparna för att kunna handla som dom gör. Cabriolet till Anna på Mors dag.

Nej, jag fattar inte hur dom har råd.

Vill se Anna i Lyxfällan.
Det stämmer att lägenheten såldes för mer än huset kostade - 6 miljoner vs 4,8 miljoner. Men det togs ut nya pantbrev på huset i samband med köpet och enda förklaringen (som jag ser det) är att huset belånades. Min gissning (kan vara fel dock) är att lägenheten inte var obelånad alternativt att Vicente ville sätta lite guldkant på sin tillvaro och behöll en del.

Sedan har jag för mig att det även togs ut nya pantbrev förra våren då lekstugan skulle byggas vilket, med facit i hand, verkar ha varit att kasta pengar i sjön. Fast vem vet, kanske familjens utbildade snickare färdigställer den och flyttar in i ett eget krypin.

Att Stollarna har något "huskonto" för oförutsedda utgifter känns inte särskilt troligt.
Citera
2021-04-16, 07:43
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Loser? Hon får nåt örngott eller dylikt gratis som kostar 10 k. Vad får du?

Varför jobba om man har ekonomi och inte behöver?

Skulle inte du heller göra om du hade den hjärnan eller möjligheten.

Anna har inte ekonomi och inte resten av familjen heller. Svärfars utbetalningar har de redan bränt, så nu får de vänta på arvet så de kan bränna det också. Tills vidare måste Anna försöka hitta inkomster, som att sälja sig på Memmo för några hundralappar per gång.
Citera
2021-04-16, 07:44
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Den diskussionen har varit med från start, huruvida Anna varit med eller ej.
Vilka listor har du kollat på?

Jag kollade också då det begav sig och Annas nummer fanns ingenstans.
Citera
2021-04-16, 08:13
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:

Nej, Anna betalade inte för Cookalongen, det är inte så det fungerar. Produktionen skulle ta en större del av intäkterna ä/vinsten.
Men eftersom inga tittade betalade för det blev det förståligt inga mer. Och Anna känner sig sviken pga det.
Citera
2021-04-16, 09:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ransom
Det var inte så..jag såg fel på antalet följare hos My..
Jaha då fattar jag.
Citera
2021-04-16, 10:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Nej, Anna betalade inte för Cookalongen, det är inte så det fungerar. Produktionen skulle ta en större del av intäkterna ä/vinsten.
Men eftersom inga tittade betalade för det blev det förståligt inga mer. Och Anna känner sig sviken pga det.
Ok, men de körde på några gånger innan de gav upp. Vore kul att se om de har lyckats bättre med någon annan kändis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in