2021-03-15, 15:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toyy
Normalt sett tycker jag, som Anna själv hade sagt, att det är ofint att spekulera i andras vikt. Men eftersom hon själv kommenterar sina döttrars vikt i sina lives kan jag bara anta att hon inte skulle ha något emot att vi gör detsamma mot henne.

Jag gjorde en snabb beräkning av Bookens midjemått. Hon påstår själv att hon är av normalvikt och att hennes doktor håller med. Hon har flera kläder i storlek Small, enligt egen utsago. Men om man räknar utifrån den här bilden och att hon är 154 cm lång så får hon ett midjemått på modesta 105-110 cm. I en storlekstabell hade det betytt en klädstorlek på 3XL.

Hur räknar du ut midjemåttet utifrån en bild?
Citera
2021-03-15, 16:33
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hur räknar du ut midjemåttet utifrån en bild?
Man jämför bredden mot den kända längden? Och antar att hennes midja är rätt cylindrisk
Citera
2021-03-15, 17:02
Medlem
Punchglasss avatar
Jag tycker My har lagt ut en hel del osmickrande bilder på Anna. Nu är det som att Anna ger igen. Höll på att sätta i vrångstrupen när jag ser My i trosor (2ggr) i bakgrunden på Annas story Kollar hon inte igenom innan utlägg?? Herregud... jag skulle bli skitförbannad om jag var My.
Citera
2021-03-15, 17:15
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchglass
Jag tycker My har lagt ut en hel del osmickrande bilder på Anna. Nu är det som att Anna ger igen. Höll på att sätta i vrångstrupen när jag ser My i trosor (2ggr) i bakgrunden på Annas story Kollar hon inte igenom innan utlägg?? Herregud... jag skulle bli skitförbannad om jag var My.

Ha ha! Jag såg det igår redan. Frågan är om hon ens har trosor på sig? Men rätt snygga ben ändå. Det var tur att det inte var tvärtom. Att det var My som låg i sängen och filmade... då hade nog linsen spruckit.
Citera
2021-03-15, 17:17
Medlem
Citat:
Anna ger igen..!! 😈
Men båda är väl ganska gränslösa.
Citera
2021-03-15, 17:27
Medlem
Citat:
Men My utnyttjar Token och token ställer upp som en ja vet ej vad för token har inga vänner😀
Citera
2021-03-15, 17:29
Medlem
Citat:
My la ut en bild på Tokens rump streck inga trosor där under inte blää på dem båda knäppisarna🤢
Citera
2021-03-15, 18:45
Medlem
nickomyras avatar
Anna skrattar på riktigt när hon busar med Svea .. tror hon skulle må så mkt bättre av att ha eller jobba med djur och trädgård än att sitta och mothugga med massa troll .
Citera
2021-03-15, 19:26
Avstängd
Magictrixs avatar
Nytt på Insta! Anna tokhyllar larmfirman Verisure för ett fantastiskt väl utfört arbete. Jag antar att ett larm har gått och att de ryckte ut. Bra jobbat PeGe.

Hon är väldigt noga med att detta inte är ett betalt samarbete utan att de bara är nöjda kunder. Än så länge. Varför skriver hon inte att det är ett betalt samarbete varje gång hon solar? Hon har väl gratissolat för några tusen nu?
Citera
2021-03-15, 19:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Anna skrattar på riktigt när hon busar med Svea .. tror hon skulle må så mkt bättre av att ha eller jobba med djur och trädgård än att sitta och mothugga med massa troll .

Vi har ju alla sett hur effektivt Anna jobbar i trädgården...
Ständiga avbrott för att spegla sig i mobilen och prata med alla som vill lyssna på Anna säga ingenting viktigt.
Anna måste nog gå i KBT för sitt enorma mobilmissbruk, innan hon öht kan sättas i något arbete.

Eftersom Anna aldrig haft en anställning, kanske en praktik på hunddagis vore något.
Även för gammjäntan.
Eller att jobba vid ett löpande band och montera skruvar, då hinner hon aldrig plocka upp mobilen för att såsa.
Fast Anna skulle nog omgående få sparken från ett sådant jobb.
Citera
2021-03-15, 20:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nytt på Insta! Anna tokhyllar larmfirman Verisure för ett fantastiskt väl utfört arbete. Jag antar att ett larm har gått och att de ryckte ut. Bra jobbat PeGe.

Hon är väldigt noga med att detta inte är ett betalt samarbete utan att de bara är nöjda kunder. Än så länge. Varför skriver hon inte att det är ett betalt samarbete varje gång hon solar? Hon har väl gratissolat för några tusen nu?

Så typiskt Anna.. Passivt aggressivt är Annas mellannamn..
https://pasteboard.co/JSLyGUv.jpg
Typ Annas" #iknowyourewatching😂" är bara fånig och tyyyypiskt Anna.
Samt att hon skriver att andra företag borde lära sig av detta företag"BIG TIME "..
Det räcker att de ser Anna så ser de BIG.

Antar att Falcks edyl tröttnade på att Anna ser en tjuv bakom varje hörn... som hon ringer om till deras kundtjänst och upptar deras tid, för att hon är så pratsjuk.
Se tjuvar i varje hörn gör Anna ju i och för sig
i hemmet varje dag.
Antonio och Felicia.
Citera
2021-03-15, 20:06
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Så typiskt Anna.. Passivt aggressivt är Annas mellannamn..
https://pasteboard.co/JSLyGUv.jpg
Typ Annas" #iknowyourewatching😂" är bara fånig och tyyyypiskt Anna.
Samt att hon skriver att andra företag borde lära sig av detta företag"BIG TIME "..
Det räcker att de ser Anna så ser de BIG.

Antar att Falcks edyl tröttnade på att Anna ser en tjuv bakom varje hörn... som hon ringer om till deras kundtjänst och upptar deras tid, för att hon är så pratsjuk.
Se tjuvar i varje hörn gör Anna ju i och för sig
i hemmet varje dag.
Antonio och Felicia.

Varför har de ens hemma-larm ? Det är alltid någon av dem hemma !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in