2020-12-30, 14:09
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Här har vi Melodifestivalen från detta år..
https://www.oppetarkiv.se/video/2621...estivalen-1987.

Första gången som jag ser ögonbrynen sammanvuxna med luggen. Är det därför hon kör med eltejp numera? För att skilja ögonbryn från lugg.

Och nja, sånginsatsen är väl över vad medelpersonen klarar av, men jämfört med artisterna var det kanske inte särskilt bra.
Citera
2020-12-30, 14:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Det är nog så enkelt som att den kraken får jobba arslet av sig. Nu i helgdagarna är det väl hyfsad ob, så den stackaren tvingas väl ta varenda extrapass han kan för att bekosta Annas och ungarnas lathet.

Ja precis han får troligen även ta kvällspassen för att kunna klara ekonomin. Till råga på eländet måste han ju cykla till och från jobbet så han är väl helt slutkörd när han kommer hem och går nog i säng ganska fort.
Citera
2020-12-30, 15:05
Medlem
Ligger Bookens instagram nere!??
Eller har jag blivit blockad 😳
Citera
2020-12-30, 15:07
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
Det sistnämnda
Citera
2020-12-30, 15:24
Medlem
EndastJag01s avatar
Den där länken från Ig fungerar men vad är det för bild hon lagt upp på Memmo?
Senast redigerad av EndastJag01 2020-12-30 kl. 15:31. Anledning: Ta bort länk till bild
Citera
2020-12-30, 15:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
Du har fallit offer för Bookens feta blockeliblockfinger.
Citera
2020-12-30, 16:27
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Nä nu vill nog ingen köpa dessa begravningskransar.

Jo om jag skulle på begravning så hade jag gjort det, men inte köpt å hängt upp på dörren i juletider.
Citera
2020-12-30, 17:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Oh herregud... vilken total slakt!

Vem har någonsin inbillat Anna att hon kan sjunga!?? Hennes mamma?

Kompet låter Electric banana band. Det är tajt och duktigt, men helt fel för låten. Det räddar dock lite av Annas bleka sånginsats. Hon borde inte wajla för hon hamnar fel då och då. De verkar inte haft tid för omtagningar. Till Annars fördel kan jag anse att kompet är alldeles för på och snabbt för hennes sång. Hon hinner inte med. Hon sjunger släpigt och hade de spelat på halva hastigheten hade det kunnat funka med en mer suggestiv komp och en lite mörkare ton i sången. Men det är som sagt producentens fel.
Citera
2020-12-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kompet låter Electric banana band. Det är tajt och duktigt, men helt fel för låten. Det räddar dock lite av Annas bleka sånginsats. Hon borde inte wajla för hon hamnar fel då och då. De verkar inte haft tid för omtagningar. Till Annars fördel kan jag anse att kompet är alldeles för på och snabbt för hennes sång. Hon hinner inte med. Hon sjunger släpigt och hade de spelat på halva hastigheten hade det kunnat funka med en mer suggestiv komp och en lite mörkare ton i sången. Men det är som sagt producentens fel.

Ja, jag kan inte mycket rent teknisk om musik, men du har nog rätt! Hindrar inte att Annas framträdande var katastrofalt dåligt. Sången och hennes miner förstör alltihop. I övrigt håller jag med om att musiken inte riktigt matchade låten. De försökte få det lite mer up-beat för att passa Anna, skulle jag tro.
Citera
2020-12-30, 17:24
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Man kan tycka vad man vill om kompet men nån repetition har man väl iaf haft? Inget kompband i världen kan rädda någon med så usel tonträff och opåkallade tonartsbyten. Tondövas riksförbund... inspelat baklänges... genom en vägg
Senast redigerad av DreamTwister 2020-12-30 kl. 17:29.
Citera
2020-12-30, 17:28
Medlem
nickomyras avatar
Nu även med expressleverans https://imgur.com/gallery/ae1X0Vx
Citera
2020-12-30, 17:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu även med expressleverans https://imgur.com/gallery/ae1X0Vx
Det här är komik på hög nivå, klart man vill ha en personlig video hälsning från självaste Anna Book fyfan vad det nya året kommer bli bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in