2020-08-28, 20:59
Medlem
MissDecibellas avatar
Jag älskar hur hon som kommenterade/ifrågasatte hennes vikt efter att fått såå mycket skit av dom övriga i kommentarsfältet försöker rädda sig ur situationen genom att inte bara göra en Paolo utan även lite snabbt konstatera att

”Du ser ut som du väger 50 kanske”..🤔😂

Skrattade så chipsen flög ur munnen på mig 😭😭😭!!!

50,really...?!?

Hahahaha 🤭😂👋🏼
Citera
2020-08-28, 21:07
Medlem
Verkar som My Martens singel eller varför finns AB där för MM och hennes son?

Angående väskan fyller hon väl 50 snart så inte otänkbart att hon får en äkta av maken. Sedan är det enbart AB som är ego nog att lägga sådant dyrt påmsig själv när byggen och tomt förfaller. Bättr önska sig något praktiskt som vuxna ansvarsfulla gör.
Citera
2020-08-28, 21:33
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Verkar som My Martens singel eller varför finns AB där för MM och hennes son?

Angående väskan fyller hon väl 50 snart så inte otänkbart att hon får en äkta av maken. Sedan är det enbart AB som är ego nog att lägga sådant dyrt påmsig själv när byggen och tomt förfaller. Bättr önska sig något praktiskt som vuxna ansvarsfulla gör.
Ja just det, big 50 coming up. Kanske blir en present iaf då...
Citera
2020-08-28, 22:07
Medlem
Ovcharkas avatar
Hon gick ner i vikt som satan under BL. Trots att hon har en sjukdom... Borde vara omöjligt?

Hennes son är... "slow". Stödet hon ger är att påtala detta. Live - inför hundratals människor.

Som om inte det vore nog - hon ger sig på dottern också. Den yngsta. Hon ska minsann hållas på plats...

Givetvis ska det gapas på Felicias pojkvän också. Du är från Norrland - säg nåt på norrländska! Uuäähuuh!!!

Köper märkesväskor. Synd att de är fake... eller stulna.

Lägenheten i Spanien är hyrd. Gud förbude att det avslöjas... (Antonio!)

Felicia är "min förstfödda dotter... )))"

Det fick plats 18 personer kring bordet innan Skickarn förstörde allt! *hata kök*

Åza ska sova. Så är bestämt! Bäm! *Gör det av kärlek...*

"Jag suger kuk - det är därför jag inte har rynkor" (Oj, hörde mina barn, grannar, barnens polare och lärare det där?"
Citera
2020-08-28, 22:10
Medlem
Studsbolls avatar
Tunnan börjar tappa stinget; inget verkligt Bam-Bam på länge. Ett arg tunna är roligast.
Citera
2020-08-28, 22:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Jag älskar hur hon som kommenterade/ifrågasatte hennes vikt efter att fått såå mycket skit av dom övriga i kommentarsfältet försöker rädda sig ur situationen genom att inte bara göra en Paolo utan även lite snabbt konstatera att

”Du ser ut som du väger 50 kanske”..🤔😂

Skrattade så chipsen flög ur munnen på mig 😭😭😭!!!

50,really...?!?

Hahahaha 🤭😂👋🏼

Halva Anna väger 50 kg...typ..
Citera
2020-08-28, 22:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
För elva år sedan hade Calle Norlén i Spanarna henne som främsta exempel av tre på kändisar med aktningsvärd förmåga att vara ständigt inaktuella, i en kul välberättad analys här från 5:24 till 9:45.

Anna är som ett tapetklister 😂😂😂
Citera
2020-08-28, 23:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Tunnan börjar tappa stinget; inget verkligt Bam-Bam på länge. Ett arg tunna är roligast.
Ja precis, går och väntar på ett "Bam-bam utbrott", tålamodet börjar att tryta.
Citera
2020-08-28, 23:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja precis, går och väntar på ett "Bam-bam utbrott", tålamodet börjar att tryta.

Tror nog att Anna är rätt harmonisk nu.. Det har allt hennes ätande sett till...
En smalare Anna = BAM BAM BAM
Tjockare Anna = go o gla.. sex chokla ( i sekunden)
Vi kan inte få allt här i världen..

Anna är ju neddrogad av allt hon stoppar i sig, ju fetare hon blir desto mindre orkar hon.
Anna är som Sveriges Elvis Presley, käkar mackor och berg av mat, missbrukar mat och vem vet.. hon kanske dör sittandes på toastolen som Elvis, dock tror jag att det dröjer ett bra tag innan hon drar sitt sista andetag..
Anna ska ju släppa sin skiva efter att hon i lugn och ro skrivit några hitlåtar, om sisådär 30 år, hon har ju sagt flera gånger att hon har all tid i världen...
Den som lever får se.. Anna kanske överlever oss alla..
Citera
2020-08-28, 23:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tror nog att Anna är rätt harmonisk nu.. Det har allt hennes ätande sett till...
En smalare Anna = BAM BAM BAM
Tjockare Anna = go o gla.. sex chokla ( i sekunden)
Vi kan inte få allt här i världen..

Anna är ju neddrogad av allt hon stoppar i sig, ju fetare hon blir desto mindre orkar hon.
Anna är som Sveriges Elvis Presley, käkar mackor och berg av mat, missbrukar mat och vem vet.. hon kanske dör sittandes på toastolen som Elvis, dock tror jag att det dröjer ett bra tag innan hon drar sitt sista andetag..
Anna ska ju släppa sin skiva efter att hon i lugn och ro skrivit några hitlåtar, om sisådär 30 år, hon har ju sagt flera gånger att hon har all tid i världen...
Den som lever får se.. Anna kanske överlever oss alla..

Sitter hon och tjattrar i mobilen dagarna i ända blir inga låtar skrivna eller insjungna men det har hon inte tänkt på förstås.
"Tänkte inte på det..."
Citera
2020-08-28, 23:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Tråkigt att Anna har degenerat till en status av en rikstjockis.
Hon var en lovande artist en gång i tiden, om man gillade den sorts meningslös tuggummipop som hon gav uttryck för.
Tror ändå att det var hennes bröst som gav henne en reputation.
Numera har hennes bröst växt till groteska proportioner och är ingenting man vill se...

Lovande artist? Tuggummipop?
På 80 talet fanns Niels Jensen, Niklas Wahlgren, The Pinks, Glenn Spove, MagnumBonum, Attack, Shakin Fredrik och Troll.. De hade..inget långsiktigt att komma med.
Jag lovar dig skulle du ha en rejäl bula och joddla högt skulle du också varit "lovande"
på 80 talet.
Det fanns ju många fula gubbar då som nu som trissade upp Annas förväntningar på henne själv.
Hon hade inget speciellt, det blev ju sensation för att hon gick i en för den tiden utmanande klänning och sjöng ABC på ett sätt som säkert fick Bert Karlsson och gnida sig i skrevet.
En fjortis med byst är ju alltid intressant för gamla gubbar.
ABC låter ju faktiskt som en dansbandslåt..
knappast Tuggummipop..

Nää, Att Anna har gigantiska bomber är en myt, det har ju mest varit fett.
Har du inte sett Annas toplessbild från plastik kirurgprogramnet?
Brösten var inte speciellt stora, nu har hon ju stoppat in lite kuddar.. Anna gör ju tvärtemot vad alla andra gör.
Citera
2020-08-28, 23:55
Medlem
Kollade lite nyss på liven idag, Anna är så elak och arg. Hon är så dum som tror att hon är bara gråhårig några centimeter, förstår hon inte att det gråa börjar i hårbotten och om man låter det växa så blir hela håret grått.Då är man en idiot och det är hon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in