2020-07-27, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Lite kort om senaste liven;
Kraftigt missnöjd med min tandläkare som fixade nya tänderna, skulle aldrig rekommendera den tandläkaren till någon
Var nästan suicidnivå på mig förra veckan pga att jag gått upp så mycket i vikt....sedan vände hon och sa att jag har egentligen inte gått upp så mycket
Ang polisen - de är bra på att sätta dit folk utan att det finns bevis men när det finns bevis gör de inget alls
Är absolut inte vän med någon från BL-tiden, var inte där för att skaffa vänner
Prova att leva mitt liv en enda dag era jävla troll, ni skulle ligga på golvet och gråta över allt hat jag får. Ojdå nu blev två av trollen rädda och hoppade ur liven
Vi gör absolut inget i trädgården så det går käpprätt åt helvete
Jag visste inte tidigare så mycket om artistbranschen och hade ingen aning om hur svårt det är att driva ett stort aktiebolag själv
Skrek ”man måste ha KUK” 5 gånger medan man ser familjen i bakgrunden
Tack för sammanfattningen Anna har varit värre än någonsin den senaste veckan Hon måste in på psyket men med en så tafatt man så händer inget. Barnen törs inte göra något alla är kuvade av en galning.
Citera
2020-07-27, 17:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNyfiken01
Den pågår fortfarande.
Just nu kan jag bara se det som det står 2 timmar på. Finns det färskare än de två rosa med text?
Citera
2020-07-27, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Plus 10 gånger för att ge sig på alla s.k. troll som har mage att ställa fel frågor och även skriva på fb. Mest kvinnor var det också men sen kallade hon oss snorungar. Kan verkligen alla som gullar med henne vara på riktigt? Obehaglig röst, trist dialekt, spydig mot alla som inte stryker henne medhårs. Min första fulla live och förmodligen den sista, jag känner stort obehag att lyssna på Anna.

Håller med dig, tittat första ggr. ganska länge men orkar inte mer.
Anna är så äcklig, att jag ska ta frivillig semester på minst en vecka.
Citera
2020-07-27, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja det är en liten del av alla galenskaper hon vräkte ur sig.

Gode gud, så aggressiv och utåtagerande har hon nog inte sedan förra sommaren då hon satt i någon läkares väntrum, åt jordgubbar så det stod härliga till och gick på om olika teveprogram hon tackat nej till för de har inte tid och behöver inte pengarna. Samt OM hon velat ha, vilket hon blivit erbjuden så många gånger, ett program som Wahlgrens värld så kulle det heta Annas Universum
Citera
2020-07-27, 18:03
Medlem
Tandläkaren hon är missnöjd med, var det hon med Brottbykliniken?
Citera
2020-07-27, 18:13
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Tandläkaren hon är missnöjd med, var det hon med Brottbykliniken?
https://www.facebook.com/feliciabook...EFLADS2XacRHjE

https://www.hant.se/noje/anna-books-...bli-saaaa-kul/
Citera
2020-07-27, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Tack för sammanfattningen Anna har varit värre än någonsin den senaste veckan Hon måste in på psyket men med en så tafatt man så händer inget. Barnen törs inte göra något alla är kuvade av en galning.
Hon har riktigt gått bananas senaste veckan oooj tror det e dags för lite extra mediciner
Citera
2020-07-27, 18:20
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
Tro det eller ej! Men det är faktiskt ett filter.

Annas bekännelse:
https://streamable.com/97l8bs
Det behöver man inte vara raketforskare för att se. Vilken normal person solar solarium ens på sommaren?
Citera
2020-07-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Det behöver man inte vara raketforskare för att se. Vilken normal person solar solarium ens på sommaren?
Och så ofta
Citera
2020-07-27, 18:26
Medlem
Stackars hennes familj. Hade jag haft någon i min familj som höll på med livesändningar då hade jag krävt att hen satt på eget rum och inte i våra gemensamma utrymme. Hur kul är det att inte kunna röra sig i sitt eget hem utan att riskera hamna i Annas live? Som att vara med i Big Brother oumbedd!!
Citera
2020-07-27, 18:35
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/ktrFbZH

Jag förstår inte hur familjen kan låta henne skämma ut sig så här.
Antonio, Felicia ch och Roberto var alla ute i köket någon gång under liven och ingen satte stopp.
Det var kuk och knulla om vartannat och hon slängde ut människor som faktiskt frågade saker utan att vara troll eller ute efter att jäklas.
Kära nån 🤤
Citera
2020-07-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/ktrFbZH

Jag förstår inte hur familjen kan låta henne skämma ut sig så här.
Antonio, Felicia ch och Roberto var alla ute i köket någon gång under liven och ingen satte stopp.
Det var kuk och knulla om vartannat och hon slängde ut människor som faktiskt frågade saker utan att vara troll eller ute efter att jäklas.
Kära nån 🤤

Märkligt dom fanns i bakgrunden och hörde sin mamma skrika om KUK flera gånger. Vilken barndom och uppväxt dom måste ha haft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in