2020-06-18, 21:53
Medlem
https://postimg.cc/gallery/VcN7pTs

Är någon som påpekat för Tunnan att hon gjort något fel och narcissistiska världskriget Anna har i vanlig ordning blivit oerhört kränkt. Och då är alla medel tillåtna den som understått sig att vara dum mot godhetens apostel skall förgöras, detta har hänt ett otal gånger och historien kommer att upprepade sig gäsp.

Skadeglatt kan jag konstatera att midsommarfirandet hos löjliga familjen kommer att bli surt Märsta skräcken kommer att älta kränkningen och de övriga patrasket får gå på tå
Citera
2020-06-18, 22:04
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Hon kommer med all sannolikhet aldrig att berätta. Hennes bästa knark är ju att lägga ut nåt halvkryptiskt typ "vad ledsen man blir av människor som sviker" och när alla följaktligen frågar vad som har hänt börjar hon "jag vill inte berätta mer", "vadå måste man säga allt eller". Jag svär på att hon blir hög av sånt.
Jag tycker hennes sämsta knark är det hon lägger ut. Pupillerna kan vi diskutera om. Hennes yviga rörelser. Eller så driver hon med oss. Nåja, något stoppar hon i sej. Kanske det gröna som Timbuktu sjunger om. Går om och om igen i mina lurar.
Citera
2020-06-18, 22:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja nu väntas drama igen

https://postimg.cc/gallery/VcN7pTs
Äh hon gör säkert en höna av en fjäder.
Citera
2020-06-18, 22:20
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Äh hon gör säkert en höna av en fjäder.
Eller en sugga av en grisknorr.
Citera
2020-06-18, 22:32
Medlem
Kanske Tunnan bjudit in My Martens med familj till midsommarfirande, varpå My lite fint sagt att det är ”jättekul att vi bor närmre varandra nu, men du kan inte hänga upp hela ditt liv på mig.” Oops nu läser Anna detta och snart lägger hon upp tusen kärleksförklaringar till My.
Citera
2020-06-18, 22:48
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Det här är ju nästan så att jag måste snabbodla fram en vänskap, med bekantas bekanta som bor i den där ” Slottsbyn ” 🤮

Men vad kan ha hänt, som någon skrev tidigare, har Frk Martens satt ned foten, bett om lite andrum.
Har det kommit till Boookens kännedom att Jojkbejjto spanar in killar på Pendeln till Sigtuna, f’låt Mäjjsta🤔🧐
Citera
2020-06-19, 09:45
Medlem
Kändiseliten i Sverige har varit med i Renées brygga, har Anna varit med?
Citera
2020-06-19, 09:48
Medlem
Nu har Anna en ny väninna som hon tackar för att hon kom över, och allt känns så rätt fast vänskapen är ny. Ersättare för någon?
Citera
2020-06-19, 10:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Nu har Anna en ny väninna som hon tackar för att hon kom över, och allt känns så rätt fast vänskapen är ny. Ersättare för någon?
Säkert hon byter väl vänner som en annan byter kalsonger.
Citera
2020-06-19, 11:09
Medlem
nytt på instagram

https://postimg.cc/gallery/ycH54gN
Citera
2020-06-19, 11:47
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instagram

https://postimg.cc/gallery/ycH54gN
Nu ska vi se vad ni anser om detta?
My har på sin blogg tackat Anna och familj för lunch och vänskap.
Anna har ”lånat” det citatet och lagt upp på sin Insta. I alla fall första meningen. Den andra meningen om lång och varm vänskap har hon skrivit själv.
Eftersom hon inte citerar My undrar jag om vi antingen ska tro att det är hon som skickar ett hemligt budskap att hon är tankad med kärlek. Eller så vill tyckte hon att det inte räckte med Mys ord och la till det där sista själv. ???
Citera
2020-06-19, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu ska vi se vad ni anser om detta?
My har på sin blogg tackat Anna och familj för lunch och vänskap.
Anna har ”lånat” det citatet och lagt upp på sin Insta. I alla fall första meningen. Den andra meningen om lång och varm vänskap har hon skrivit själv.
Eftersom hon inte citerar My undrar jag om vi antingen ska tro att det är hon som skickar ett hemligt budskap att hon är tankad med kärlek. Eller så vill tyckte hon att det inte räckte med Mys ord och la till det där sista själv. ???

Det är från någon som heter Jeanette, inte My
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in