2020-05-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Men neeej det är inte möjligt att hon står i sovrummet och leker sångerska framför sin mobil?!?!
Det bara hopprepet i handen som fattas

jodå hon sjöng nån smäktande ballad...nån favoritlåt..
Citera
2020-05-05, 22:24
Medlem
Loquitas avatar
Det skär i mina öron 😭

https://www.instagram.com/tv/B_0IyjI...d=hzu5ufr2nlid
Citera
2020-05-05, 22:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Det skär i mina öron 😭

Inte i Annas lilla kärring IG grupp, de uppmuntrar henne, det kommer hon sedan
att ta som ett bevis på att hon är en STOR
sångerska, på sätt och vis är ju Anna det...
Citera
2020-05-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, visst och tala om att ta ansvar.
Linda smiter inte undan, hon har verkligen
fötterna på jorden.
Kärringarna som skriver på Bookens IG måste ha Noll i IQ om de tycker att Anna är en förebild..

Föredömligt av Linda! Hon är värd all respekt! Samtidigt är vi nog alla övereens om att INGEN vill se Tunnan jobba i Hemtjänst eller på något boende. Hur skulle det se ut med denna självupptagna, narcesistiska ursäkt till människa där? Hon med sina lååånga fingrar. Var vi inte övereens om att det är hon som har lärt upp dottern? Snacka om att de stackars vårdtagarna hade blivit blåsta - först ingen ordentlig hjälp, sedan blivit av med värdesaker.
Citera
2020-05-05, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Frågan är ju om Mehmet var så mycket bättre förälder än Anna.
Han och Anna hade inte en jättebra relation, med mycket bråk, de var uppenbarligen alldeles för unga och.. Anna kanske skulle kanske hellre ha fortsatt att bara ägna sig åt sig själv resten av sitt liv än att få barn..

Man måste ju finnas där för barnen och ge dem sunda värderingar.
Att två av tre barn hunnit med en del olagligheter, det är ju nte direkt en fortkörningsbot vi talar om, kan ju hinta om att föräldraskapet inte riktigt fungerat.
Roberto tycks ju mest ha jobbat, Anna är ju den som varit hemma med barnen mest och därmed präglat dem hårdast.
Får väl hoppas att något av barnen slipper klippkort till psyk och får fast riktigt jobb.

Kanske var otydligt men min kommentar syftade inte på att Annas föräldraskap. Jag menade att det är konstigt att Roberto inte kan ta hand om sina barn när hans fru är sjuk.
Citera
2020-05-05, 23:31
Medlem
Hennes tröja ser ut som en reklam för rosa bandet.
Citera
2020-05-05, 23:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Kanske var otydligt men min kommentar syftade inte på att Annas föräldraskap. Jag menade att det är konstigt att Roberto inte kan ta hand om sina barn när hans fru är sjuk.

Jag förstod det efteråt, mitt svar är inbakad i all annan text.
I Malou intervjun med mor och dotter, verkar det vara så att Roberto
jobbat en hel del och gör det än i dag..till skillnad mot övriga familjemedlemmar.
Men visst,han verkar ju inte heller vara så mycket att hänga upp
i julgranen..en snäll mes, även en något frånvarande förälder som inte verkar
kunna klara sig utan ett Bookstöd i form av Anna, annars är han nog rätt lost.
Citera
2020-05-06, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
hon uttalade på en live att de ville inte återanvända löshåret och att det kostade mycket så hon fick väl inte spons av honom med andra ord

Som jag fattat det använder Anna hairtalk vilket fungerar som så att man tejpar/fäster löshåret i hårbotten ovanpå det vanliga håret.

Beroende på hur snabbt ens hår växer behöver man gå tillbaka till frisören var 3-6 vecka för att dom ska flytta upp fästena. Vad jag vet så håller löshåret minst 4 månader, ibland upp till 8 ifall man sköter det bra. Så om jag hade en frisör som vill slänga håret efter bara några veckor hade jag också bytt ut den.

Om Anna följer hairtalks rutiner skulle jag gissa att årskostnaden för hår blir minst 18 000 kr.
Citera
2020-05-06, 00:13
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Det skär i mina öron 😭

Herregud... Extremt mediokert och det ska föreställa hennes livsverk. Sorgligt.
Citera
2020-05-06, 00:17
Medlem
Citat:
Det skär i mina öron 😭

Ja,i mina öron också.Det hade väl varit helt okey om det varit någon ung släkting eller annan amatör som sjungit på kalas eller liknande.
Det låter verkligen inte bra,rösten är tunn och klarar inte de höga tonerna.Så där och faktiskt bättre sjunger ju de flesta som t ex söker till "Idol".Det går ju inte som 50åring att tro att man har en stark röst när man inte ens som tonåring hade det.
Som sångerska måste man ju träna rösten varje dag,och det har nog knappast Anna gjort.
I en studio så kan man oftast dölja en svag sånginsats med röstpålägg mm,men det blir så uppenbart när hon sjunger rakt upp och ner att en sångcomeback ligger långt bort.

Nä,Anna får nog vara glad om hon över huvud taget får medverka i lite lekprogram framöver,tror nog att de flesta fått nog av henne både i tidningar och i tv.
Hade hon haft fötterna på jorden och skaffat sig ett lönearbete istället för att fjanta som en "fjortis" på Instagram,så tror jag folk hade fått en annan respekt för henne.
Citera
2020-05-06, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeadByDaylight
Har inte fettot dött i corona än? Är inte fetton i riskgruppen? Någon annan som hoppas att fettot ska dö eller vet om hon har blivit/varit sjuk?
Nej. Hon är inte död i corona. Jag hoppas verkligen inte att hon ska dö, och det hoppas och tror jag inte att någon annan här gör heller...
Har inte hört talas om att hon skulle varit sjuk.
Citera
2020-05-06, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Gud vad hon anstränger sig för att alla ska fatta att hon verkligen inte, alltså VERKLIGEN INTE är arg över vad Pernilla Wahlgren sagt om hennes filter. "Hon ska fan passa sig, men alltså jag är alldeles för kär och lycklig för att bry mig, men alltså hon ska fan passa sig!"
Hon är en mänsklig form av gråtskrattssmilien.

Hon vill framställa sig som mer lyckad än Pernilla för att hon lever i ett långt och lyckligt äktenskap (i sina egna ögon)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in