2020-04-30, 21:27
Medlem
Familjen Griffin hade finbesök idag

https://www.instagram.com/p/B_m_XYbHVfm/
Citera
2020-04-30, 21:50
Medlem
Frammes avatar
Just nu lyssnar jag på Carola. Bara för att jämföra Anna med andra. Vad ska jag säga? Lilla Anna är ute och förbi för länge sen. Redan efter hon hade sin lilla hit. ABC har nog dom flesta av oss äldre hört, men inte diggat speciellt. Ändå lever hon kvar på den tiden. Vi andra har gått vidare.
Citera
2020-04-30, 21:51
Medlem
Är ingen kännare av Anna B men det är omöjligt att undgå hennes konstanta eviga utbrott och gråt uttalande överallt ! Men det jag undrar över ? Hennes man ???? alltså hur står han ut m denna uppenbarligen sjuka människa? Är de ungefär som Lilla Fridolf och Selma ? Han får en smäll så fort han öppnar munnen 🤔 han måste ju skämmas över henne bland vänner , arbetskollegor och släkt . Egentligen en onödig fundering men alltså 😕 nej är mannen ” normal så torde han leva i ett helvete ..... ja förutom hennes eviga tjatande om deras sex jämt och ständigt . Men alla hennes kommentarer , när hon var med i arga snickaren ( läs trams Frans blogg 😂&#128514 uttalande i tidningar och skitsnack på insta live sändningar .... tänker då på hennes märkliga snack om att hennes svar på vad hennes ” nya tänder kostade var ... de kostade bajs 🤔😕
Citera
2020-04-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Berätta för oss som inte har Instagram!!
vassego

https://postimg.cc/cv70wCwj
Citera
2020-04-30, 22:02
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vassego

Hahahah tack!
Citera
2020-04-30, 22:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
I Annas live idag (runt 13.30) bekräftade hon att hennes samarbete med dem är avslutat. Hon verkade inte så pepp på att prata vidare om det i övrigt... men den som lever får se..

Alltså.... jag är ingen modellagentur men... Ett företag som producerar och marknadsför underkläder och badkläder ligger normalt ett halvår i förväg. Alltså plåtar man modeller med baddräkt under hösten för att kunna producera och marknadsföra dem under våren. För att kunderna vill ha dem till kommande sommaren. Det kan naturligtvis variera beroende på omständigheter. Men ska man plåta modeller i baddräkt i... säg oktober, bör reklambyrån anlita fotograf och modeller redan under sommaren. Reklambyrån och/eller fotografen anlitar alltså modellagenturen. Modellagenturen anlitar modellen. Alltså Anna Book.
Ägaren till baddräktsföretaget byter så ägare. Den nya ägaren ser naturligtvis över produkterna och har synpunkter på hur dessa ska marknadsföras. Kanske anser sig ägaren ha en bättre reklambyrå i ryggen, eller nöjer sig med den som finns. Det vet vi ingenting om. Det vet ju heller inte modellagenturen om.
Jag tror inte att Katrin tar över ett företag på måndagen och ringer modellagenturen på onsdagen och säger att vi säger upp vårt samarbete och att agenturen i sin tur ringer upp Anna och säger sorry, men...
Anna B plåtade de här bilderna för länge sedan. Det finns inget samarbetsavtal mellan henne och baddräkterna. Hon kanske gjorde bilder ett par säsonger i rad, men inget klädföretag i världen skriver kontrakt på flera år med en särskild modell. Hon hittar på som vanligt Anna.
Det är i och för sig möjligt att Anna har sett att Katrin tagit över klädmärket och kastat sig på telefonen och ringt sin agent och fått beskedet att Katrin valt en annan agentur (vilket förefaller orlimligt efter en så kort tid av ägarskap). Mer troligt är väl att de helt enkelt meddelat Anna att de inte har något uppdrag åt henne just nu...
Citera
2020-04-30, 22:14
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Är ingen kännare av Anna B men det är omöjligt att undgå hennes konstanta eviga utbrott och gråt uttalande överallt ! Men det jag undrar över ? Hennes man ???? alltså hur står han ut m denna uppenbarligen sjuka människa? Är de ungefär som Lilla Fridolf och Selma ? Han får en smäll så fort han öppnar munnen 🤔 han måste ju skämmas över henne bland vänner , arbetskollegor och släkt . Egentligen en onödig fundering men alltså 😕 nej är mannen ” normal så torde han leva i ett helvete ..... ja förutom hennes eviga tjatande om deras sex jämt och ständigt . Men alla hennes kommentarer , när hon var med i arga snickaren ( läs trams Frans blogg 😂&#128514 uttalande i tidningar och skitsnack på insta live sändningar .... tänker då på hennes märkliga snack om att hennes svar på vad hennes ” nya tänder kostade var ... de kostade bajs 🤔😕
Vänner har han nog inga och släkten består nog i pappan. Arbetskollegor har han nog inga heller. Troligtvis utplacerad på ställen där han gör minst skandal genom sin fru. Det är nästan så att han förtjänar en egen tråd.
Citera
2020-04-30, 22:18
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vassego

Och sen blev hon sur på en följare som tyckte att det blev lite tråkig att läsa dessa uthägningar .
Citera
2020-04-30, 22:33
Medlem
Frammes avatar
Det är så tragiskt att jag inte kan följa henne. Varför då, kanske ni undrar. Gissa. Det ödet har många av oss drabbats av.
Citera
2020-04-30, 22:39
Medlem
En gammal kompis mamma gick i samma klass som Anna strax innan hon blev ”upptäckt”. Minns att hon brukade berätta att hon var otroligt störig redan då, studsade omkring hela dagarna och skröt hela tiden om att hon skulle bli kändis i och med att hon var med i den där talangtävlingen. Hon brukade alltid sucka så fort Anna kom på tal, och uppfattade det som att hela klassen var ense om att hon var jävligt störig.
Citera
2020-04-30, 23:07
Medlem
Frammes avatar
Anna, Anna. Det finns hur mycket svensk musik som helst, som folk älskar. Just nu lyssnar jag på Jerry Williams. Den dagen du kommer upp i samma klass som andra svenska artister, den tror jag att vi aldrig får uppleva. Jag skriver till dej personligt, eftersom vi här har fattat att du också är stamkund här. Det har vi förstått efter dina inlägg både här och där.
Citera
2020-04-30, 23:15
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Bommar säkert pengar av svärfar, Anna ber förmodligen till gud varje kväll att gubben ska trilla av pinn så hon kan sätta sprätt på Robertos arv.

Men vad skulle hända om gamlingen börjar inse vad som pågår i sonens hus och beslutar sig för att testamentera alla sina pengar till Spaniens hemlösa katter eller något liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in