2020-04-18, 19:09
Medlem
lite foton från liven o insta, ja jag anser att hon har filter iallafall

https://postimg.cc/gallery/1RB3WHJ
Citera
2020-04-18, 19:26
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
just nu Anna Live med maken
.... och det är så hemskt.
Det visar så tydligt hur dysfunktionellt deras förhållande är, hur korkad Halmpyntet är och vilket punggrepp Märstamorsan har på honom.
Det mest intressanta idag var att få veta att Halmpyntet är enda barnet. Det förklarar all ekonomisk hjälp som Toledanos fått så här långt och dessutom kommer de att ärva en hel del när Vicente ”går vidare”. Bara hans lgh på Östermalm är värd många miljoner.
Att höra Halmpyntet säga att han solar solarium för att det gör honom varm i kroppen när han jobbar ute på fältet eller hans helt korkade ”analys” av Pernilla W (och krav på att HON ska be om ursäkt) gör mig gråtfärdig.
Men grattis Märstamorssn - du har landat en korkad rik man med ”big dick - tydligen viktigt enligt dig... som accepterar att du jollrar och infantiliserar honom genom att pratar barnspråk.
Brrrrrrr
Citera
2020-04-18, 19:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite foton från liven o insta, ja jag anser att hon har filter iallafall

https://postimg.cc/gallery/1RB3WHJ

Bild nr 1 Det ser ut som att det är fler än Anna i familjen som har inplantat i sina "girlisar" som Anna kallar sina
bröst.

Bild nr 2 Tror att Anna har hittat på ett eget uttryck igen..
be kind.. Syftar hon på sina kinder?
Något annat kan det knappast vara..

Anna får mig att tänka på Donald Trump..
Hon kanske är hans 7 männing?
Donald påstod att han hade svenska anor, fast det var tydligen tyskt påbrå.
Båda har ju vissa likheter i sätter att vara, ett släktdrag? Tex När Anna och moroten tycker något eller när de ser något är det alltid sant. Allt annat är FAKE NEWS.
Citera
2020-04-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det visar så tydligt hur dysfunktionellt deras förhållande är, hur korkad Halmpyntet är och vilket punggrepp Märstamorsan har på honom.
Det mest intressanta idag var att få veta att Halmpyntet är enda barnet. Det förklarar all ekonomisk hjälp som Toledanos fått så här långt och dessutom kommer de att ärva en hel del när Vicente ”går vidare”. Bara hans lgh på Östermalm är värd många miljoner.
Att höra Halmpyntet säga att han solar solarium för att det gör honom varm i kroppen när han jobbar ute på fältet eller hans helt korkade ”analys” av Pernilla W (och krav på att HON ska be om ursäkt) gör mig gråtfärdig.
Men grattis Märstamorssn - du har landat en korkad rik man med ”big dick - tydligen viktigt enligt dig... som accepterar att du jollrar och infantiliserar honom genom att pratar barnspråk.
Brrrrrrr

Oj vad jag skrattade åt den löjliga familjen
Antonio ser förjävligt ut, tycker jag.
Brrrrrr
Citera
2020-04-18, 21:15
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Brrrrrrr
Fråga.

Varför kallas han för halmpyntet?

Och brukar han agera livvakt när Anna uppträder/turnerar?
Citera
2020-04-18, 21:55
Medlem
Det var jag som myntade öknamnet Halmpyntet, snodde det från Galenskaparna det var någon korkad figur som vart kallad ditt jävla Halmpynt. Tror inte Tunnan behöver någon bodygard på sina" konserter" de är att mima eller köra playback på Harrys och liknande syltor som gäller det är den nivån den stooora stjärnan Anna Book befinner sig på.
Citera
2020-04-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Det var jag som myntade öknamnet Halmpyntet, snodde det från Galenskaparna det var någon korkad figur som vart kallad ditt jävla Halmpynt. Tror inte Tunnan behöver någon bodygard på sina" konserter" de är att mima eller köra playback på Harrys och liknande syltor som gäller det är den nivån den stooora stjärnan Anna Book befinner sig på.

Jag undrar vad som hände med hennes "nya" musikkarriär med dom där två häxorna, dom var visst tvillingar. En inspelning av en gammal låt sen tyst!
Citera
2020-04-18, 22:07
Medlem
Halmpyntet någonstans är det synd om honom men är man så jävla toppriden av en sjuk människa som Tunnan och inte fixar att resa sig upp och gå så får han tamefan stå sitt kast. När svärfar lägger näsan i vädret kommer det att bli party i Märsta Ers Hemskhet kommer att spendera blir säkerligen bilar och makover av kåken. Tunnan är garanterat missnöjd att det vart för lite hemma hos reportage efter flytten. Det jag hoppas på är att svärfar skrivit in förbehåll i testamentet så inte Tunnan kan lägga sina feta fingrar å rubbet. Kan inte tänka mig att han gillar sonens val av gemål.
Citera
2020-04-18, 23:06
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hehehe... När Anna var så nära att gå åt RÄTT håll, iof utan att se helheten... Så kommer det här
BAM BAM BAM
Pernilla kan aldrig roa oss som Anna, hon är för.. Normal.

Sak samma med familjen Bundy i "Våra Värsta År" och familjen Griffin i "Family Guy". De är också för normala!

Något stort TV-bolag borde haka på den här såpoperan. Den är roligare än alla andra roliga TV-serier tillsammans!
Citera
2020-04-18, 23:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Jag undrar vad som hände med hennes "nya" musikkarriär med dom där två häxorna, dom var visst tvillingar. En inspelning av en gammal låt sen tyst!

Anna blev sur när hon insåg att alla rättigheter till låten tillhör tvillingarna och inte henne. Anna fick inte ett öre av de spelningar låten fick på Spotify. Läste hon inte på deras hemsida vad som gäller?
Där står det ju klart och tydligt att studion äger alla rättigheterna till de låtar som spelas in.

Jag är för dåligt insatt i hur det fungerar men kan det förbehållet av rättigheterna vara för att de främst vänder sig till privatpersoner som vill spela in en låt tex till en kompis födelsedag eller liknande?
Det är ju ingen proffsstudio, det kostade typ 4000 kr att spela in en låt så som sagt, studion är för privatpersoner i första hand.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-04-18 kl. 23:53.
Citera
2020-04-19, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Anna blev sur när hon insåg att alla rättigheter till låten tillhör tvillingarna och inte henne. Anna fick inte ett öre av de spelningar låten fick på Spotify. Läste hon inte på deras hemsida vad som gäller?
Där står det ju klart och tydligt att studion äger alla rättigheterna till de låtar som spelas in.

Jag är för dåligt insatt i hur det fungerar men kan det förbehållet av rättigheterna vara för att de främst vänder sig till privatpersoner som vill spela in en låt tex till en kompis födelsedag eller liknande?
Det är ju ingen proffsstudio, det kostade typ 4000 kr att spela in en låt så som sagt, studion är för privatpersoner i första hand.

Ok...tack för svaret.

Sen undrar jag varför vi inte har fått se nån bild på nya telefonen tunnan har skaffat till sej och yngsta dottern...vad fick dom andra 2 "älskade" ungarna för 17000 var? Om jag hade 3 ungar så skulle dom få lika a värde alla 3!? Nä det är bara mat och fejkade bilder på åbäket! Och hennes inköpta idioter till följare går på hennes skit. Det är äckligt...Och karafan hon är gift med måste ju vara helt bakom flötet!
Citera
2020-04-19, 04:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Ok...tack för svaret.

Sen undrar jag varför vi inte har fått se nån bild på nya telefonen tunnan har skaffat till sej och yngsta dottern...vad fick dom andra 2 "älskade" ungarna för 17000 var? Om jag hade 3 ungar så skulle dom få lika a värde alla 3!? Nä det är bara mat och fejkade bilder på åbäket! Och hennes inköpta idioter till följare går på hennes skit. Det är äckligt...Och karafan hon är gift med måste ju vara helt bakom flötet!
Om en unge är en 30-årig hösäck och en annan är 18 och studerar så skulle jag nog göra lite skillnad även om jag aldrig skulle lägga mer än några tussen på en mobil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in