2020-03-01, 09:55
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Titta på väggen bakom Anna Book i gympasalen. Proportionerna är förvrängda och hela väggen svajar. Ett gott tecken på att hon förändrat proportionerna i bilden.
Det där har du nog mest inbillat dig, för jag ser det inte alls.
Citera
2020-03-01, 10:55
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Bilderna som hon lagt ut på insta har hon gjort sig smalare än hur hon var i TV
Oh yes!!!
Bild från scenen (Expressen)
https://postimg.cc/XGcLzh7x
Citera
2020-03-01, 11:58
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Så förvirrade alla småtjejer som följer Anna på Insta måste blivit. Den korpulente tanten som sjöng på tv är ju inte lik den Anna dom följer på instagram.
Äsch, det är väl inga småtjejer som följer eAnna - varför i allsin dar skulle de göra det? Hon har ju inte varit aktiv som artist på trettio år! Jag tippar att hon har några hundra följare, att döma av de ”gillanden” hon får. Angående hennes figur: det är väl fullkomligt likgiltigt om hon är tjock eller smal, om hon är en bra artist. Men eftersom hon lägger ut så larviga bilder, som inte ens liknar henne, så drar hon ett löjets skimmer över sig. Plus alla dessa ”samarbeten” i syfte att förbättra hennes utseende...Andra gör väl liknande, men söker inte uppmärksamhet för det utan framstår som naturliga, även om de inte är det.
Citera
2020-03-01, 12:58
Medlem
Snart kommer en Hall off fame tatuering vore bättre med Hall off shame
Citera
2020-03-01, 16:13
Moderator
Oddballs avatar
Tycker trots allt framträdandet var helt okej, hon var inte sämre än någon annan. Trots allt så förändras rösten över drygt 30 år.
Citera
2020-03-01, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Tycker trots allt framträdandet var helt okej, hon var inte sämre än någon annan. Trots allt så förändras rösten över drygt 30 år.

34 sekunder av en låt hon sjungit i 30 års tid. Skulle krävas en invalid förståndshandikappad för att misslyckas.
Citera
2020-03-01, 17:56
Medlem
Bymyselfs avatar
Har hon släckt ner Instagram ?
Citera
2020-03-01, 18:01
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Håller med dig, det var helt okej med tanke på hur många andra låter med tiden.

Ni som klagar över hur tjock hon blivit igen, inte sjutton ser hon värre ut nu än när hon hade gått ner så mycket?? Då såg hon helt fruktansvärt hemsk ut.. Bättre att hon ser ut som hon gör nu tycker jag men klänningen var inget vidare, det håller jag med om.
Citera
2020-03-01, 19:28
Medlem
Gillar INTE Anna Book pga allt hon skrivit på sin Instagram och sagt i annan media. Har även blivit blockad av henne 2 ggr utan att ens ha skrivit något negativt alls på hennes sida, MEN hennes vikt har inget med detta att göra. Tycker att det är sjukt att fokusera på den när det finns tillräckligt mycket ändå att ogilla henne för! Man kan inte tycka illa om folk pga deras vikt! Skärp er!
Citera
2020-03-01, 19:42
Medlem
hon skriver som om hon är den enda i hall of fame

https://postimg.cc/fJ1Bpvkx
Citera
2020-03-01, 20:13
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Gillar INTE Anna Book pga allt hon skrivit på sin Instagram och sagt i annan media. Har även blivit blockad av henne 2 ggr utan att ens ha skrivit något negativt alls på hennes sida, MEN hennes vikt har inget med detta att göra. Tycker att det är sjukt att fokusera på den när det finns tillräckligt mycket ändå att ogilla henne för! Man kan inte tycka illa om folk pga deras vikt! Skärp er!
Det handlar inte om hennes vikt - det handlar om hennes mani att filtrera/fixa sina bilder för att se smalare, slätare, yngre ut. Det tycker jag är patetiskt.
Citera
2020-03-01, 20:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det handlar inte om hennes vikt - det handlar om hennes mani att filtrera/fixa sina bilder för att se smalare, slätare, yngre ut. Det tycker jag är patetiskt.

Precis, hade hon stått för sin övervikt som tex Babben Larsson eller Sonya Hedenbratt på sin tid hade hon fått mer respekt ute i folklagret. Som sagt så förstår jag att hon ville ha en "dansklänning" för att anspela på hennes andra låt men tyvärr var den felskuren så den blev tokig på henne. Med en annan klänning hade kanske framförandet blivit ännu bättre. Nåväl, huvudsaken är väl att hon var lycklig för en kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in