2019-10-26, 17:04
Medlem
StinaFias avatar
Har inte hängt med här, hur gick det med skivsläppet, hur många miljoner rullade in?
Citera
2019-10-26, 17:40
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Har inte hängt med här, hur gick det med skivsläppet, hur många miljoner rullade in?
Det verkade inte bli någon vidare succé.
Tror till och med hon förlorade på på affären, då hon fick betala hela produktionen ur egen ficka.
Man får väl typ tre öre för varje spotifyspelning.
Hon har högst 2-3000 spelningar, vad jag hört.
Antagligen står väl Halmpyntet för en avsevärd del av alla spelningar.
Senast redigerad av Rimbert 2019-10-26 kl. 17:50.
Citera
2019-10-26, 18:05
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Tog hon inte foto på en advokatbyrå ?? hon tror väll på fullaste allvar att hon kan stänga ner flashback ? och dom har sagt att hon ska sluta med sociala medier ??
bara en tanke :P
Citera
2019-10-26, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Nä nu börjar jag bli otålig, var är hon nånstans? Lider av viss abstinens här så nu får hon masa sig tillbaka..

Tycker det är bra att hon håller låg profil. Äntligen gör hon som så många här skrivit. Logga ut från social medier och ta hand om livet istället.

Tyckte inte det var roligt med Annas liv på slutet. Bara tragiskt och självdestruktivt, hon mår/mådde med all säkerhet inte bra.
Citera
2019-10-26, 18:51
Medlem
irrljuss avatar
Så det var här hon hittade sina tänder?
http://imgur.com/a/cd8Xqak
Citera
2019-10-26, 19:48
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Nä nu börjar jag bli otålig, var är hon nånstans? Lider av viss abstinens här så nu får hon masa sig tillbaka..
Jag börjar också bli lite otålig.
Var är människan?
Hon har bjudit på en hel del goda skratt genom åren, med julbordsincidenten som den komiska höjdpunkt som man minns bäst.
Citera
2019-10-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag börjar också bli lite otålig.
Var är människan?
Hon har bjudit på en hel del goda skratt genom åren, med julbordsincidenten som den komiska höjdpunkt som man minns bäst.

Glöm inte alla lives !
https://youtu.be/uqit4hs26oA
Anna är verkligen såååå mogen, och balanserad
Citera
2019-10-26, 20:45
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Instämmer.

Vad är er uppfattning kring hur mycket Tunnan har gått upp senaste halvåret? Kan det vara 15 kg?

15 kilo är alldeles för lite! På allvar.
Citera
2019-10-26, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
15 kilo är alldeles för lite! På allvar.

Ja. 20+ kg lär det vara. Hon har sett rejält stor ut senaste tiden.
Citera
2019-10-26, 20:56
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det är klart att man får sitta med som åhörare. Just detta är en väldigt viktig grundsten i vårt rättssystem. Stängda dörrar är ingenting som beslutas om godtyckligt, utan det krävs lagstöd för att bevilja det. Det du kallar "snack och planerande här" utgör inte grund för stängda dörrar. Det är i princip bara i sexualbrottmål man beviljar stängda dörrar.
Jag uppmanar alla som har möjlighet att ta sig till Varbergs tingsrätt som åhörare när det är dags. Om publikintresset är stort brukar tingsrätterna (i mån av utrymme) öppna en extra sal som hörsal, så att man kan följa förhandlingen via videolänk.

Tack för info!
Citera
2019-10-26, 22:24
Medlem
PinkLaceys avatar
Fast det är ju extremt konstigt och ologiskt, hon kör på med sina sociala medier fast hon inget har att promota eller fronta. När hon faktiskt släpper en singel tar hon bort sina sociala medier.
Citera
2019-10-26, 22:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Fast det är ju extremt konstigt och ologiskt, hon kör på med sina sociala medier fast hon inget har att promota eller fronta. När hon faktiskt släpper en singel tar hon bort sina sociala medier.
Jag tror att det har brunnit i "proppskåpet" alla precis alla säkringar har gått. Märsta mamma har äntligen insett att hon är galen på riktigt.
Något förenklat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in