Idag började de lämna in bidrag till Melodifestivalen, någon spekulation om hon har lämnat in något bidrag tillsammans med tvillingarna, de verkar ha skapat något verkligen unikt sound tillsammans.
Ha, ha. vilken lunch. Så tråkig den ser ut. Min lunch är mycket bättre. 2 kokta ägg, 1 frukt, 2 brödbitar utan något på samt 1 kopp te utan socker. Lika glad är jag varje dag för detta. Har kört detta i många år. Mums.
Tunnan tror på alla sina livslögner och förväntar sig att andra oxå skall tro på dem. Narcissistiskt självbedrägeri.
Det slog mig att hon kanske är ironisk? En blinkning till oss måhända? Hon har kanske mer humor än vad vi tror? Fast ett obehagligt skratt, usch, den där sjukhuskorridoren när hela proppskåpet hade gått, inte att leka med...
Att Tunnan skulle vara ironisk är ironi på en hög nivå, hon Halmpyntet och ungarna tillhör inte direkt begåvningsreserven ironi kräver en smula smarthet.
Gå in på Anki Baggers insta och bilden med 4 bilder i från Dr Albans kalas, bilden med Tunnan jag var tvungen att titta 2 gånger för att inse att det inte är en väska utan hennes röv.
Gå in på Anki Baggers insta och bilden med 4 bilder i från Dr Albans kalas, bilden med Tunnan jag var tvungen att titta 2 gånger för att inse att det inte är en väska utan hennes röv.
Kolla också kinhermanssons instastory. Där finns ett exempel på Halmpyntets ”humor”.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!