2019-06-10, 18:58
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Tycker faktiskt det ser ut som Runkbajsarens gamla bil. Har Halmpyntet köpt den till ett förmånspris?

Lite snålt att inte kosta på sin älskade hustru en ny bil, utan bara ge henne en gammal rostig och befläckad Peugeot, kan man tycka...

Hoppas bilen blev ordentligt sanerad alla fall, för det är ju i den som hon ska frakta sin tjocka lekamen i fortsättningen.
Vem är "Runkbajsaren"?
Citera
2019-06-10, 19:06
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Vem är "Runkbajsaren"?
Detta är hennes make i sin fulla prakt. Se till att spara det klippet, så det förvaras till eftervärlden: https://www.instagram.com/p/BW7lQn2B...natoledanobook
Citera
2019-06-10, 19:20
Bannlyst
Citat:
Detta är hennes make i sin fulla prakt. Se till att spara det klippet, så det förvaras till eftervärlden: https://www.instagram.com/p/BW7lQn2B...natoledanobook
Fungerar inte.. Hoppas du lever som du lär och har sparat klippet och vill dela det med oss andra, förväntansfulla.
Citera
2019-06-10, 19:29
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Fungerar inte.. Hoppas du lever som du lär och har sparat klippet och vill dela det med oss andra, förväntansfulla.
Den fungerar fint här på laptopen med Google.
Om du har No Script eller liknande får du kanske tillåta några script.
Citera
2019-06-10, 19:33
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:

Funkar fint. Det är inte så att du är blockad på Annas Insta?
Citera
2019-06-10, 19:35
Bannlyst
Citat:
Den fungerar fint här på laptopen med Google.
Om du har No Script eller liknande får du kanske tillåta några script.

Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Funkar fint. Det är inte så att du är blockad på Annas Insta?
Just det.. Var inloggad från min Instagram. Kunde inte hålla mig från att kommentera hennes världsrekordtid i PW nån gång när hon hade skadat foten. Då var min kommentar inte ens elak(förutom mycket passivt).
Citera
2019-06-10, 19:41
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Just det.. Var inloggad från min Instagram. Kunde inte hålla mig från att kommentera hennes världsrekordtid i PW nån gång när hon hade skadat foten. Då var min kommentar inte ens elak(förutom mycket passivt).

Tror man måste vara positiv på Tunnans instagram, annars ryker man, vad jag hört. Det brukar räcka med att ställa en neutral fråga för att åka ut långt från Märsta...
Det brukar räcka med att säga hur fin hon ser ut, för att vinna hennes gunst och kanske våga fråga efter recept för hennes fantastiska maträtter, om det så är bara fiskpinneburgare.
Senast redigerad av Rimbert 2019-06-10 kl. 19:59.
Citera
2019-06-10, 20:18
Medlem
Citat:
Tycker faktiskt det ser ut som Runkbajsarens gamla bil. Har Halmpyntet köpt den till ett förmånspris?

Lite snålt att inte kosta på sin älskade hustru en ny bil, utan bara ge henne en gammal rostig och befläckad Peugeot, kan man tycka...

Hoppas bilen blev ordentligt sanerad alla fall, för det är ju i den som hon ska frakta sin tjocka lekamen i fortsättningen.
Tycker att han är generös som ger henne en bil överhuvudtaget
Citera
2019-06-10, 21:49
Medlem
nickomyras avatar
Nån av er som inte är blockade som har sett till Annas mågstump på nån live eller så? Brukar inte hon vara rätt snabb med att visa upp barnens hjärtevänner ?
Citera
2019-06-10, 21:57
Citat:
Men vilket jävla stolpskott till karl😱
Citera
2019-06-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Men vilket jävla stolpskott till karl😱

Säkert fru Book som har han att
göra det då det är så... viktigt för henne att
berätta han tilltalar henne ( mamma ) mer än barnen gör.
Citera
2019-06-11, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ja, världens bästa vinterbil, du kan nästan strunta i snöröjningen.
Just denna är lite gammal.

Förvånansvärt att AB nöjer sig med en så
gammal bil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in