2018-05-05, 19:54
Ang spekulation kring skilsmässa...är det någon som kollat med tingsrätten om ansökan har blivit inlämnad? Det förefaller ytterst märkligt att de skulle lämnat in skilsmässopspper utan att pressen snappat upp detta.
Tror inte det har hänt. Tror inte det kommer att ske. Det enda som skulle kunna få dem att skiljas är om Anna får napp på nån superrik toyboy så att hon tar ut skilsmässa
Citera
2018-05-05, 20:25
Medlem
Varför står hon med handen intryckt i midjan? Tror hon att hon ser smalare ut då? Hon har konstig kropp, det har hon alltid haft Roberto har varit trött på henne länge. Hon hetsäter och ligger i sängen och bölar. Sen måste alla i familjen gå på tå och berätta hur fin, smal och duktig hon är och hur dumma alla andra är. Gör de inte det får hon värsta utbrottet. En gammal kollega till Roberto har berättat det för mig.
Citera
2018-05-05, 20:34
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Tunnan mår piss, har gått upp i vikt och hetsäter tydligen då hon mår dåligt , försöker träna nu men det funkar inte så bra, känner en av hennes grannar tydligen är det bråk i lägenheten var och varannan dag och polisen på besök 😱 kan det vara Lill gossen igen

Jesus Kristus. Någon borde se till så att barnen kommer därifrån och så att hon får adekvat vård.
Citera
2018-05-05, 20:54
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligen är det nog snarare skilsmässobråk. Roberto har tydligen varit otrogen och tidigare i år skickades ett brev via en advokat där det stod att Roberto ansökt om skilsmässa. Dock har man prövotid innan den går igenom och det är för att man inte ska förhasta sig men troligen har allting eskalerat nu när svärfadern också varit här. Han gillar inte fru Book vad jag har förstått det utifrån vad skribenter skrivit i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Ang spekulation kring skilsmässa...är det någon som kollat med tingsrätten om ansökan har blivit inlämnad? Det förefaller ytterst märkligt att de skulle lämnat in skilsmässopspper utan att pressen snappat upp detta.
Tror inte det har hänt. Tror inte det kommer att ske. Det enda som skulle kunna få dem att skiljas är om Anna får napp på nån superrik toyboy så att hon tar ut skilsmässa

Man skall undvika att skapa trådsanningar. Finns det några riktiga belägg för skilsmässa och att svärfar verkligen ogillar Anna Book?
Citera
2018-05-05, 22:00
Medlem
Man skall undvika att skapa trådsanningar. Finns det några riktiga belägg för skilsmässa och att svärfar verkligen ogillar Anna Book?

Tunnan har inte vad jag sett någonstans tyckt något om svärfar, hade hon legat bra till hade hon smörat i media om hur fantastisk och underbar han är, världens bästa svärfar osv. Så logiken är att han avskyr Ers Hemskhet, inte direkt någon högoddsare Tunnan kommer först i hennes liv sedan TunnaMamma resten hamnar på efterkälken.
Citera
2018-05-05, 22:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Det var någon skribent tidigare i tråden som hade hört henne tala om på sin live att hon hade fått brevet och att hon då hade mest skrattat åt brevet och menat att de inte skulle skiljas trots att det kommit via en advokat och förmodligen gått vidare till tingsrätten. Nu när tumskruvarna börjar att dras åt kring familjen vet jag inte vad som händer.
Citera
2018-05-05, 22:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Är det nytagna bilder? Då har hon gått upp rejält i vikt. Hon kan omöjligen ha såpass många lager med kläder för att se ut så där. Kolla benen. De är gigantiska.

Ja det är nya , lika nya som den/ de bilder hon har lagt upp nu får nån dag sedan ..
jag kan inte se någo. redigering🧐 men så smala små ben .. och sedan en kort överkropp med jättetuttar och midjekorta tröjor . Jag vet inte vad det är .. men ser skumt ..
nån i tråden som är typ lika kort .. kan du ställa dig på samma sätta som våra lilla stjärna och fota .. 😅🙏skulle vara kul se skillnaden
Citera
2018-05-05, 22:17
Medlem
Ska de skiljas och flytta?

Här har man missat saker.

Har hon knegat något sedan Biggest?
Citera
2018-05-05, 22:51
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Kan inte hålla med dig mer i detta. Ibland spårar tråden verkligen ur, och rena gissningar blir till sanningar. Verkligen inte okej.
Citera
2018-05-05, 22:54
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Nä , finns inga belägg . .såvitt jag vet .

Anna kanske inte så gärna vill ha med svärfadern på media-mingel etc .. får då kommer han prata om sina lägenheter och hus .. och då kommer alla förstå att Anna inte alls har ett secunda casa

Ingen skilkmässa på gång , så långt vi har snokat iallafall .. ( mer en ett brev fr någon okänd , som skrev så till Anna )

Står att bostan kan vara såld nu ... men inte ens det är säkert alltså .

Ja han var på Harrys och jobbade nån kväll .

Just nu misstänker jag panik & bråda dagar hos fr Book .. nu är det träning och protein som gäller ...misstänker att det är pga nåt tv-program och tror inte alls hon är sugen på att visa upp sina säkert 10 kg + sedan i höstas .

Fårse om hon även kommer bli väldigt solbränd nu igen 🤔
Citera
2018-05-05, 23:32
Medlem
Citat:
Skriver hon inget? Är hon sjuk?
Använder hon stenen till styrketräningen?

Hon planerar antagligen att utföra en "smach and grab"....😈
Citera
2018-05-05, 23:58
Medlem
Citat:
Det var någon skribent tidigare i tråden som hade hört henne tala om på sin live att hon hade fått brevet och att hon då hade mest skrattat åt brevet och menat att de inte skulle skiljas trots att det kommit via en advokat och förmodligen gått vidare till tingsrätten. Nu när tumskruvarna börjar att dras åt kring familjen vet jag inte vad som händer.

Du läser ibland tråden som fan läser biblen...
För flera hundra inlägg sedan skrev någon och berättade att Tunnan i en live sagt att hon fått ett brev från någon (jag tror det var en kvinna, men är inte säker) som hade skrivit till henne att R NOG ville lämna henne. Detta hade Tunnan hånskrattat åt och bedyrat inte var sant. ....Sedan satte spekullationerna igång här på tråden att det var skillsmässopapper från advokat som R anlitat. .....Inget av vad det var för ett brev hon fått är belagt... men du och andra skapar en " trådsanning" av det. Likadant med lägenheten, inget är bekräftat att den är såld och att någon skall flytta någonstanns, men det har det också skapats en "trådsanning " om. Vad Tunnan har för relation till svärfar kan vi bara spekullera om - så vida vi inte känner till det väl.
Vi antar väl här i tråden - på goda grunder - att han inte gillar sin "freeloading", "no good for nothing" svärdotter som utnyttjar hanns son och dragit med sig en gökunge i boet som inte "gör ett handtag" o.s.v. MEN vi vet INTE, han kanske älskar henne "to bits" och är ett stort fan av hennes "musik". Så som sagt. Jag avstår att fastställa "trådsanningar" innan jag vet hur det verkligen ligger till och uppskattar om andra gör det också....☺
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in