• 1
  • 2
2009-03-25, 08:05
Medlem
Sneakss avatar
hur viktigt är det att röka "rätt" cigarettmärke för dig? jag gillar verkligen smaken när jag röker, därför är märket oerhört viktigt för mig! jag röker för det mesta marlboro lights och kan verkligen inte med blend t.ex... röker du bara för att du är beroende eller för att du tycker det är gott och är i så fall ciggmärket viktigt för dig?
Citera
2009-03-25, 08:17
Medlem
SwizZers avatar
Det är nästan ett måste att det ska bara vara John Silver!
finns juh typ akutfall när man kan nästan röka vad som helst x)
ex, fester.

jag e beroende av själva grejen att röka det går oxå att gjämföra med typ godis det är gott
Citera
2009-03-25, 08:17
Medlem
Är man riktigt sugen så spelar inte smaken någon roll. Men annars betalar jag gärna extra för de lite dyrare märkena och det brukar bli Prince för min del.
Citera
2009-03-25, 08:22
Medlem
Okrypterads avatar
Klart märket spelar roll, som med allt annat. Det ska vara gott, annars får det vara, om nu inte behovet är riktigt stort vill säga. Fick förresten ett paket av något konstigt märke av en kompis. Tänkte att fan vad bra, gratis cigg men nej, tog två bloss och var tvungen att hiva hela skiten, smakade inte riktigt ok.

Det finns tre märken som jag väljer bland när jag köper cigg, beroende på utbutet. Finns inget av dom så handlar jag inte.
Citera
2009-03-25, 08:35
Medlem
el henkos avatar
Galouase
Benson and Hedges
Pall Mall
Downhill
Citera
2009-03-25, 10:53
Medlem
j0h2ns avatar
Camel blå köps, annars röker jag vad fan som helst..
Citera
2009-03-25, 12:01
Medlem
Lucky Strike. Men annars det mesta så länge det inte är mentol... USCH
Citera
2009-03-25, 14:11
Medlem
Köpte en jävla massa paket L&M och jag tycker fan inte dom är goda längre, rätt synd då eftersom jag har 25 paket kvar

Ska nog ta och köpa ett paket camel och se om det är nån skillnad eller om jag helt enkelt ledsnat på smaken.
Har rökt ett år föresten och känner inget dirrekt sug ändå så.
Citera
2009-03-25, 14:16
Medlem
girlie-girlies avatar
Mja, köper alltid vita prince. Men räcker inte ekonomin till så kan man nästan röka vad som helst... LM och sådana lågpriscigaretter.
Citera
2009-03-25, 16:12
Medlem
nazipoliss avatar
vita prince i mjukpack är det ända rätta!
finns inte mjukpack så kan jag sträcka mig till hårdpack...
Citera
2009-03-25, 16:27
Medlem
Till vardags duger det väl med vad som... Brukar köpa Level eller LM eller annat lågpris-tjafs och ha på jobbet och så. Mest för att vara lite snällare mot min ekonomi Men det är klart det är skillnad på smaken! Annars är det Marlboro Light eller Lucky Strike som gäller.
Citera
2009-03-25, 16:31
Medlem
Lucky strike eller john silver. annars vad som helst som e billigt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in