• 1
  • 2
2009-03-24, 22:46
Medlem
Hej alla glada tränings narkomaner.
Då tänkte jag inom inom snar framtid dra igång min första kur ever.

Hade tänkt köra testo e only för att bara prova på preparatet, dels för att jag inbillar mig att det är betydligt sundare än tabs efter all läsning här, och för att försöka komma över min största fobi, sprutor. Skiter knäck bara jag tänker på det men rädslor är till för att övervinnas

V 1-12 250mg Testo E E5D

Nolva eller clomid 2v efter sista Injektions tillfället.
om det blir Nolva:
Dag 1-5 40mg
Dag 6-... 20mg
om clomid:
Dag 1-5 100mg
Dag 6-... 50mg

Vad säger ni om Hcg? får ingen riktig klarhet i det.
Vad är era rekommendationer för denna lågdos kur gällande pct'n? Clomid el Nolva?

25-27 år gammal.
mäter 180 över havsytan.
väger 87 med jordens gravitation räknat.
Bf: unknown. uppskattningsvis 15-16%?

5 styrkepass i veckan uppdelat.
1 cardio pass i veckan och eventuellt klämma in mina 5 styrkedagar på 4 dagar o köra 2 cardio dagar.

Något som ser galet ut? Som sagt, blir första kuren för mig och behöver all hjälp jag kan få. Har läst läst och åter läst.
Citera
2009-03-24, 22:59
Medlem
jfhassels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodz
Hej alla glada tränings narkomaner.
Då tänkte jag inom inom snar framtid dra igång min första kur ever.

Hade tänkt köra testo e only för att bara prova på preparatet, dels för att jag inbillar mig att det är betydligt sundare än tabs efter all läsning här, och för att försöka komma över min största fobi, sprutor. Skiter knäck bara jag tänker på det men rädslor är till för att övervinnas

V 1-12 250mg Testo E E5D

Nolva eller clomid 2v efter sista Injektions tillfället.
om det blir Nolva:
Dag 1-5 40mg
Dag 6-... 20mg
om clomid:
Dag 1-5 100mg
Dag 6-... 50mg

Vad säger ni om Hcg? får ingen riktig klarhet i det.
Vad är era rekommendationer för denna lågdos kur gällande pct'n? Clomid el Nolva?

25-27 år gammal.
mäter 180 över havsytan.
väger 87 med jordens gravitation räknat.
Bf: unknown. uppskattningsvis 15-16%?

5 styrkepass i veckan uppdelat.
1 cardio pass i veckan och eventuellt klämma in mina 5 styrkedagar på 4 dagar o köra 2 cardio dagar.

Något som ser galet ut? Som sagt, blir första kuren för mig och behöver all hjälp jag kan få. Har läst läst och åter läst.

250mg Testo E E5D känns i lägsta laget,det är ju nästan som en hrt dos..min första test e kur låg på 500mg e5d med bra gains.men alla är olika och det kan vara bra att börja lågt och prova sig fram...
Citera
2009-03-24, 23:20
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jfhassel
250mg Testo E E5D känns i lägsta laget,det är ju nästan som en hrt dos..min första test e kur låg på 500mg e5d med bra gains.men alla är olika och det kan vara bra att börja lågt och prova sig fram...
tycker absolut du ska köra på 250mg E5D, varför stressa fram något låt saker o ting få ta sin tid du kmr säkerligen få riktigt bra resultat på 250mg oxå ska du se
//makaveli143
Citera
2009-03-24, 23:22
Medlem
jfhassels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
tycker absolut du ska köra på 250mg E5D, varför stressa fram något låt saker o ting få ta sin tid du kmr säkerligen få riktigt bra resultat på 250mg oxå ska du se
//makaveli143

det var ju det jag skrev..men faktum kvarstår att det är en hrt-dos.
Citera
2009-03-24, 23:24
Medlem
Bra upplägg!

Nolva är väl den SERM med minst bieffekter så jag skulle valt den före clomiden.

Sen HCG ska du nog hellst ha med i kuren, antingen fast schema eller vid behov då du tycker bollarna blivit lite för spinkiga!
Och sen hcg just innan pct så dom snabbare kommer i skick!

Kom ihåg att bunka upp extra nolva ifall du får gyno känningar.
Citera
2009-03-25, 22:37
Medlem
Tack för alla svar!
Tänkte börja med en dos på 250 e5d bara för att känna på lite lätt utan att överdriva, tycker det känns bättre så.

Så ni anser att hcg är ett "måste" även vid dessa låga doser?
Vill hålla mig till så få "preparat" som möjligt, men självklart så införskaffas det om det behövs. Läst mycket om hcg men får ingen klarhet i det, vissa säger använd, vissa använd inte.

hur har ni med sprutfobi gjort första sticken? bara bita ihop o köra? så mycket tankar om det, "tänk om man träffar en nerv, tänk om det blir så o så etc
Vill dock sätta själv om det inte är en läkare som gör det så att be ngn annan göra det är uteslutet.
Citera
2009-04-02, 00:57
Medlem
Då är vi igång! laddad till tusen. Nu kör vi föö fa aan

Första sticket betydligt enklare än det jag målat upp i huvudet.
Började med en lååång varm dusch, lite musica, lite värmeljus stiligt uppställda på tvättmaskinen för att få in rätt feeling, känslan är allt säger dom
Efter duschen så va det dags att duka; rengöring, bomull, nålar, pump och givetvis the shit.
Suger upp testot i pumpen med uppsugn nålen o gör allt färdigt och så fort jag fått på injektionsnålen o fått ut luften så tänker jag; antingen så kör vi diReccKt!!!! och har det överstökat eller så sätter du dig här o nojjar 2 timmar som den fegis du är.. och 5 sekunder senare satt den i röven.
Haha vad oroade jag mig för, kändes ju för f*n inte?
Lite öm såhär efteråt men det antar jag är normalt?

Ska försöka uppdatera lite då och då för dom som är intresserade.
Kom gärna med synpunkter
Citera
2009-04-04, 09:53
Medlem
Hunnit med ett rygg pass o ett axelpass sen sticket, inga placebo ökningar än men förbannat öm i skinkan

Med risk för att idiotförklara mig själv: Om jag satte första sticket i onsdags, sätter jag andra på söndag eller måndag om jag kör e5d?
Citera
2009-04-04, 11:07
Medlem
Citat:
Hunnit med ett rygg pass o ett axelpass sen sticket, inga placebo ökningar än men förbannat öm i skinkan

Med risk för att idiotförklara mig själv: Om jag satte första sticket i onsdags, sätter jag andra på söndag eller måndag om jag kör e5d?

Måndag
Citera
2009-04-08, 06:36
Medlem
Satte andra sticket i måndags, gick bra men nu efteråt har jag fått extrem smärta o en del svullnad runt injektions stället.
Kan inte sova på natten och haltar ganska så duktigt.
satte ca 1ml 250mg/ml testo e. antar att det kommer lägga sig inom några dagar? Eller är det dags att besöka farbror doktor för inspektion?
Körde mitt benpass innan jag injecta, det kanske har viss inverkan?
Citera
2009-04-08, 22:08
Medlem
thejanitors avatar
Ritualen

Haha, vilken skön grej att köra värsta ritualen inför premiärsticket!
Fler borde våga exponera sin romantiska sida som du haha
Citera
2009-04-08, 22:31
Medlem
Citat:
Tack för alla svar!
Tänkte börja med en dos på 250 e5d bara för att känna på lite lätt utan att överdriva, tycker det känns bättre så.

Så ni anser att hcg är ett "måste" även vid dessa låga doser?
Vill hålla mig till så få "preparat" som möjligt, men självklart så införskaffas det om det behövs. Läst mycket om hcg men får ingen klarhet i det, vissa säger använd, vissa använd inte.

hur har ni med sprutfobi gjort första sticken? bara bita ihop o köra? så mycket tankar om det, "tänk om man träffar en nerv, tänk om det blir så o så etc
Vill dock sätta själv om det inte är en läkare som gör det så att be ngn annan göra det är uteslutet.

250mg e5d är inte en lågdos, det är en ökning med ca 400% (om jag inte missminner mig, finns tabell som jag inte orkar leta fram) så javisst kör hcg under din kur, det är en billig o bra investering i din processen o bli återställd snabbare.

BTW: diggade din "romantiska" förförelse ritual innan sticket

Mvh// SB
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här